OMG ... studentenverenigingenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:23 schreef Airelle het volgende:
Zhenar zou je mij - zo subjectief mogelijk - het verschil tussen Dizkartus en Albertus kunnen uitleggen?.
kansloos dusquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:22 schreef mark_03 het volgende:
Gerritsen nu 12e geloof ik... Van de Star weet ik niet zo... 15e ofzo denk ik.
Nou het lijkt me erg leukquote:
het is het toppunt van incrowd...quote:
Ik zal eraan denken haha. Ik ga niet bij zo'n ballen-tent, wees maar niet bangquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
het is het toppunt van incrowd...
studenten [van verenigingen] eten hetzelfde, drinken hetzelfde, roken hetzelfde, kleden zich hetzelfde, praten hetzelfde, ademen hetzelfde, hockeyen hetzelfde, wonen in hetzelfde vieze huis, denken hetzelfde en dóen het met dezelfde [en waarschijnlijk ook hetzelfde]......
de ontgroening is eigenlijk codetaal voor de grote brainwash....
pas maar op, pas op je 30ste zul je jezelf hervinden
't is je geraden!!! anders komen wij je halen en sluiten we je op in een vakantiehuisje en praten 3 weken op je in tot je eindelijk weer normaal bent.....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:38 schreef Airelle het volgende:
Ik zal eraan denken haha. Ik ga niet bij zo'n ballen-tent, wees maar niet bang.
Haha, het zou best eens kunnen. Ik waardeer je bezorgdheidquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
't is je geraden!!! anders komen wij je halen en sluiten we je op in een vakantiehuisje en praten 3 weken op je in tot je eindelijk weer normaal bent.....![]()
misschien, heel misschien, heb ik teveel films gezien![]()
Pas in je 7e jaar ofzo moet je eraan beginnen ... als het goed is ben je dan klaar en hoeft het niet meerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou het lijkt me erg leuk. Ik weet alleen niet of het verstandig is om al in je eerste jaar lid te worden
.
Het zijn toch allemaal ballen-tenten?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik zal eraan denken haha. Ik ga niet bij zo'n ballen-tent, wees maar niet bang.
Maken we op andere onderdelen nog kans??quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
't is je geraden!!! anders komen wij je halen en sluiten we je op in een vakantiehuisje en praten 3 weken op je in tot je eindelijk weer normaal bent.....![]()
misschien, heel misschien, heb ik teveel films soaps gezien![]()
tuurlijk, lange afstand kunnen "we" welquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:53 schreef Svensational het volgende:
Maken we op andere onderdelen nog kans??
eerste startschot wordt NU gegevenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:53 schreef mark_03 het volgende:
Is die tweede ronde al begonnen? Waarschuwt iemand mij ff als het begint?
Ja hoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:23 schreef Airelle het volgende:
Zhenar zou je mij - zo subjectief mogelijk - het verschil tussen Dizkartus en Albertus kunnen uitleggen?.
Dankje... ben ik wegquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
eerste startschot wordt NU gegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |