het mag gewoon hoor. en niet zeiken anders ga je maar ergens in een boomhut zitten en daar wat drinken.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:25 schreef Stansfield het volgende:
Ik sport dus 2x in de week in een sporthal en de kantine die daar bij zit wordt uitgebaat door externe mensen. Alleen die hebben er dus een soort van kroeg van gemaakt waar de lokale sjonnies de hele zaterdagmiddag en avond bier zitten te drinken. En dus super veel roken.
Maar is het niet zo dat sportkantines rookvrij moeten zijn? Of is daar weer 4 jaar de tijd voor uitgetrokken. Ik haat dat echt dat je zaterdags een wedstrijd speelt en daarna ff met je team wat drinkt en dat je onwijs stinkt naar rook als je terugkomt. Te irritant gewoon.
Weet iemand daar meer over die regelgeving?
*eensch isquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:27 schreef B_BOY het volgende:
[..]
het mag gewoon hoor. en niet zeiken anders ga je maar ergens in een boomhut zitten en daar wat drinken.
Helaas mag er gewoon gerookt worden.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:25 schreef Stansfield het volgende:
Ik sport dus 2x in de week in een sporthal en de kantine die daar bij zit wordt uitgebaat door externe mensen. Alleen die hebben er dus een soort van kroeg van gemaakt waar de lokale sjonnies de hele zaterdagmiddag en avond bier zitten te drinken. En dus super veel roken.
Maar is het niet zo dat sportkantines rookvrij moeten zijn? Of is daar weer 4 jaar de tijd voor uitgetrokken. Ik haat dat echt dat je zaterdags een wedstrijd speelt en daarna ff met je team wat drinkt en dat je onwijs stinkt naar rook als je terugkomt. Te irritant gewoon.
Weet iemand daar meer over die regelgeving?
Dat is idd een goede oplossing. Alleen staat het in de sporthal waar ik zit totaal los van elkaar. Er komen mensen om te sporten en er komen mensen gewoon voor die kantine (kroeg).quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:35 schreef navvy het volgende:
Tot 14.00 uur mag er bij ons in de kantine niet gerookt worden, dit ivm de jeugd die tot 13.00 uur wedsrijden speelt op het terrein. Daarna komen de rooksignalen weer (doe ik zelf ook aan mee). Vind het een goede oplossing.
Is bij ons ook zo, de hele buurt zit er maar die komen tegenwoordig dus rond een uurtje of 2 nu (zaten er eerder al om 11.00 uur bier te drinken en te roken).quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:36 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat is idd een goede oplossing. Alleen staat het in de sporthal waar ik zit totaal los van elkaar. Er komen mensen om te sporten en er komen mensen gewoon voor die kantine (kroeg).
dan ga je toch gewoon niet op stap .. als de wijven irri zijn en de rook slecht voor je is .. bier heb je thuis ook welquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:03 schreef Grimm het volgende:
Van die weekendrokers is nog erger, van die sneue wijven die in 1 avond een pakje op roken.
Godverdomme, als je dan in de kroeg zit ofzo staat dat ding binnen not ime blauw.
Mwah was een afscheidsfeestje in een kroeg van 2 bij 4 met 25 mensen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:37 schreef _Marcel_ het volgende:
[..]
dan ga je toch gewoon niet op stap .. als de wijven irri zijn en de rook slecht voor je is .. bier heb je thuis ook wel
Dat ze maar een dikke, vette prent mogen krijgen. Of nog beter, een dik gezwel op d'r longenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:30 schreef Coelho het volgende:
Bij ons in de kantine hangt een bord bij binnenkomst dat het rookvrij is, maar niemand die zich er aan houdt.... helaas.
Wat een ontzettend trieste reactie zeg. Helemaal eens met TS over die KUT-sigaretten rook. Mensen die roken stinken en zijn lelijk en meuren uit hun bekquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:27 schreef B_BOY het volgende:
[..]
het mag gewoon hoor. en niet zeiken anders ga je maar ergens in een boomhut zitten en daar wat drinken.
Krijg je van een motor in je avatar uitlaatgassenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:56 schreef Zinloos_Geheld het volgende:
zegt de man met een motor in zijn avatar... uitlaatgas is ok zooo gezond...
(ha, weer een roker/nietrokers oorlogje !)
dat komt wsl door de geluidsisolerende werking van je helmquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:00 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Krijg je van een motor in je avatar uitlaatgassen
Serieus:
Nooit iemand horen klagen bij het stoplicht of waar dan ook
nou mijn ogen gaan niet tranen van sigarettenrook en wanneer je een wolk uitlaatgas over je heen krijgt meurt je best filnk.quote:Bovendien krijg je daar geen tranende ogen van, ga je d'r niet van meuren, krijg je d'r geen slechte conditie van en ga zo maar door.
strak in het leer gepakte mensen op een snelle motor die niet harder mogen dan 120; mooiweerrijders, bierbuikende harleyrijders op motoren die klinken als een bommenwerper..best kansloosquote:Bovendien wordt motorrijden gezien als een uitermate mooie hobby en niet als kansloos.
Roken tast zeker ook je hersens aan?? Dat heeft er natuurlijk geen fuck mee te maken.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:51 schreef Zwansen het volgende:
TS is zeker ook tegen kerncentrales.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |