Het is een aardige oma.. Maar ik woonde niet samen met mijn oma..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:23 schreef R_ON het volgende:
Je woonde samen met die ouwe...
Nee, de connectie was een utpkabeltjequote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:26 schreef Neutrino het volgende:
[..]
Het is een aardige oma.. Maar ik woonde niet samen met mijn oma..
Het is de toevalligheid dat beide, laptop en oma, zijn overleden waardoor ik me afvroeg
of het wellicht een soort connectie betrof. Wellicht dat beide gewoon te oud waren
om nog door te kunnen gaan..
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:28 schreef kippiej het volgende:
[..]
Nee, de connectie was een utpkabeltje![]()
Nee het was toch echt iets dat gestopt is met roken.. Athans na 5 min dan..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:28 schreef kippiej het volgende:
[..]
Nee, de connectie was een utpkabeltje![]()
Dank je.. Ik overleef het wel.. Mijn laptop zag ik dagelijks. En er is nog kans op een klein herstel.quote:
haal snel je HDD uit je laptop. dan kan je hem nog klonen!!!!!!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:45 schreef Neutrino het volgende:
[..]
Dank je.. Ik overleef het wel.. Mijn laptop zag ik dagelijks. En er is nog kans op een klein herstel.
Mijn oma heb ik 8x gedurende mijn 26 jarige leven gezien. Gelukkig las ik in dit topic dat oma-adoptie mogelijk is..
Goede schopquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |