quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:06 schreef Molluck het volgende:
En uit de wc komen kakkerlakken natuurlijk en jullie hebben zeker ook last van muizen?
In wat voor een vuilnisbelt wonen jullie zeg!?
Een boktor is ongedierte en ongedierte is smerigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:08 schreef -Sandstorm- het volgende:
http://www.weijers-ontlakking.nl/boktor.htm
Lekker dan !!!!![]()
![]()
[..]
Die beesten leven o.a. van hout, dat heeft niets met smerigheid te maken. Een kakkerlak is niet hetzelfde als een boktor
![]()
Tuurlijk is het smerig, maar het heeft niks te maken met de hygiene binnenshuis.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:11 schreef Molluck het volgende:
[..]
Een boktor is ongedierte en ongedierte is smerig![]()
Jup dat zei mijn pa ook alquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:17 schreef Lucille het volgende:
Weet je zeker dat het een boktor is? Aangezien die beesten voornamelijk in de zomer actief zijn.
het kunnen die wormen ervan zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:17 schreef Lucille het volgende:
Weet je zeker dat het een boktor is? Aangezien die beesten voornamelijk in de zomer actief zijn.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:20 schreef Arendt het volgende:
[..]
* Arendt krijgt trek in een boktor
Wat denk je dat ik dan ga doen als ik in 1x een leger van die beesten over me vensterbank zie paraderen ?quote:
Afschieten die handel!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wat denk je dat ik dan ga doen als ik in 1x een leger van die beesten over me vensterbank zie paraderen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |