abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37003912
Troel wat leuk!!

Mijn vriendin en haar aanstaande ( ) trouwen in 2007, en zij zegt nu al geen zin te hebben in het passen van trouwjurken, want volgens haar kan het gewoon niet leuk zijn
Ik spreek haar nog wel als ze eenmaal is gewees!!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  zondag 16 april 2006 @ 14:34:55 #202
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_37004976
IK lees nu al een poosje mee want m'n vriend en ik hebben besloten dat we ook graag willen trouwen. Een datum hebben we eigenlijk ook al, maar nou heb ik toch een vraagje, wanneer vertel je zoiets aan je moeder bijvoorbeeld, doe je dat pas als je de datum ook heb vastgelegd bij de gemeente (kan maximaal 1 jaar van te voren, voor ons geldt dat ik dan nog even moet wachten) of zijn jullie meteen naar jullie ouders gerend om het te vertellen en advies in te winnen en voorpret te hebben enzo?

By the way geplande datum is 1 juni 2007.
klerkje
  zondag 16 april 2006 @ 14:50:24 #203
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_37005379
Ik heb vanaf het strand waar ik ten huwelijk ben gevraagd gelijk mijn ouders gebeld. Die waren al benieuwd, want die waren meegeweest DE ring te kopen en vroegen zich al af wanneer hij het nou zou vragen...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_37005827
Niemand had het van ons verwacht dat we ooit zouden gan trouwen

Maar goed, de ouders van Ron hebben we het persoonlijk verteld, heel erg leuk! Mijn vader en moeder hebben we opgebeld onder het mom, hebben jullie wat te doen 29 juni? Vader: Zo jeetje das nog ver weg hoezo? Nou dan denken we dat je met de Wolseley moet rijden in een trouwrit Vader: waarom dat? We gaan trouwen!!

Broers en zussen van mijn kant hebben we verteld onder het kerstdiner: Hmmmmm....aardappelkroketten zijn best lekker op ons huwelijksfeest ieder at door, liet zijn lepel hangen, is het echt of een grapje

Broers en zussen andere kant tweede kerstdag: We hadden over sjoelen dat ze dat vroeger altijd deden op "speciale" dagen, dus wij zeggen nou weet je wat dan gaan wij met zijn alle sjoelen op 29 juni ....... lange stilte...... roept eens iemand, we gaan dan niet sjoelen, jullie gaan dan trouwen en daar achteraan waarom? Ben je zwanger
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zondag 16 april 2006 @ 16:36:26 #205
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_37009050
We wisten al een tijd dat we wilden gaan trouwen maar een jaar voor ons huwelijk hebben we beide gezinnen bijeen gebracht en het verteld.
pi_37011197
Gefeliciteerd Speielei, fantastisch!

Wij hebben vandaag de routebeschrijving met de auto en een fototoestel gemaakt, zodat die op de website kan. En overmorgen gaan alle overige kaartjes de deur uit.

Verder zijn een aantal van de tafelmodellen al binnen, waaronder een prachtige Big Ben.

Het echte aftellen komen we nu tegen!
  dinsdag 18 april 2006 @ 18:51:46 #207
35189 Troel
scherp en bot
pi_37069763
Onze datum is nog een mogelijkheid in de dierentuin

NU maar hopen dat de offerte niet al te hoog uitvalt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37070911
welke dierentuin hebben jullie uitgezocht Troel?

Spannend
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  dinsdag 18 april 2006 @ 20:07:19 #209
35189 Troel
scherp en bot
pi_37072904
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 19:20 schreef Beaker het volgende:
welke dierentuin hebben jullie uitgezocht Troel?

Spannend
Amersfoort.

Ik werd vanmiddag gebeld voor ons adres zodat de offerte gestuurd kon worden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † dinsdag 18 april 2006 @ 23:07:06 #211
43556 miss_dynastie
pi_37080804
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 20:07 schreef Troel het volgende:

[..]

Amersfoort.

Ik werd vanmiddag gebeld voor ons adres zodat de offerte gestuurd kon worden.
Cool, da's in de buurt
  woensdag 19 april 2006 @ 14:51:25 #212
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_37095625
brrr nog 2 nachtjes slapen.... begint toch wel eng te worden....

Vooral omdat ik gewoon echt de griep heb! Niet normaal, dat heb ik weer, 2 dagen voor mijn bruiloft... Zelfs de dokter zei dat ie er niks aan kon doen en dat ik maar in bed moest gaan liggen. Dat ie me alleen iets voor mijn vervelende hoest kon geven en dat ik maar moest hopen dat het vrijdag over zou zijn.... huilen huilen huilen. Voor de rest ligt alles wel op schema (denk ik). Maar goed ik heb wel al verschillende nachtmerries gehad dat we vanalles en nog wat op het laatst vergeten zijn... ach hopelijk valt dat wel mee. Kennen meer mensen dit verschijnsel???
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  woensdag 19 april 2006 @ 14:58:29 #213
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_37095811
!

Droeke ik heb net de griep gehad en nou sta ik doodsangsten uit, what if....
Beterschap zeg!

Ik begin hier ook met de dag nerveuzer te worden, het gaat nu ineens heel hard!
pi_37097000
Ik heb even een vraagje... een collegaatje van me trouwt volgende week. Nu is zij op zoek naar een locatie om bij regen de fotoreportage te maken. Tot nu toe is de zoektocht weinig succesvol.
Hoe lossen jullie dat op? Of duimen jullie gewoon heel hard voor mooi weer? Heeft iemand een geniale ingeving voor een locatie in de regio Eindhoven/Den Bosch/Tilburg?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 19 april 2006 @ 17:46:39 #215
35189 Troel
scherp en bot
pi_37101515
De offerte valt me zo gigantisch mee dat willen jullie niet weten

Ik ben helemaal idioot aan het doen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 19 april 2006 @ 17:47:27 #216
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_37101532
Leuk zeg in de Dierentuin en fijn dat de offerte meevalt
  woensdag 19 april 2006 @ 17:49:48 #217
35189 Troel
scherp en bot
pi_37101602
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
Leuk zeg in de Dierentuin en fijn dat de offerte meevalt
Ja, zeg dat. Ik had verwacht dat het wel tegen de tienduizende euro zou aanlopen met een borrel en een diner en een feestavond en een dit en een dat, maar het is eerder de helft (en nee, echt goedkoop is het niet, maar ik had het dus veel en veeeeeel duurder geschat)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37102209
Troel wat fijn
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  woensdag 19 april 2006 @ 21:28:57 #219
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_37108796
quote:
Op woensdag 19 april 2006 15:38 schreef Levitation het volgende:
Ik heb even een vraagje... een collegaatje van me trouwt volgende week. Nu is zij op zoek naar een locatie om bij regen de fotoreportage te maken. Tot nu toe is de zoektocht weinig succesvol.
Hoe lossen jullie dat op? Of duimen jullie gewoon heel hard voor mooi weer? Heeft iemand een geniale ingeving voor een locatie in de regio Eindhoven/Den Bosch/Tilburg?
Wij hopen inderdaad hard voor mooi weer! Maar voor de zekerheid hebben we ook een witte paraplu gekocht (onder het motto: dan gaat het vast niet regenen ) Afgelopen zondag voorspelden ze voor vrijdag nog 70% regen en vandaag is er zon voorspeld en zelfs 20 graden!

zo nu ga ik weer naar bedje
  donderdag 20 april 2006 @ 13:11:17 #220
35189 Troel
scherp en bot
pi_37124798
Levitation, probeer eens een grote intratuin

Daar mag je vaak wel met potten en planten slepen om alsnog leuke foto's te maken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37125187
quote:
Op donderdag 20 april 2006 13:11 schreef Troel het volgende:
Levitation, probeer eens een grote intratuin

Daar mag je vaak wel met potten en planten slepen om alsnog leuke foto's te maken
Was collegaatje niet zo van gecharmeerd. Was ook het eerste wat ik voorstelde. Ze gaat van 't weekend nog even bij een meubelzaak in Best kijken, daar hebben ze een zaal die is ingericht als een dorpje, met allemaal "huisjes", ziet er wel geinig uit. Heb alleen geen idee of dat ook een geschikte locatie is voor foto's.

Tja, regen op je trouwdag is gewoon ellendig, maar ik geloof dat de vooruitzichten voor volgende week wel redelijk goed zijn. Hopelijk is deze zoektocht dus volledig overbodig.
quote:
Op woensdag 19 april 2006 21:28 schreef Droeke het volgende:

[..]

Wij hopen inderdaad hard voor mooi weer! Maar voor de zekerheid hebben we ook een witte paraplu gekocht (onder het motto: dan gaat het vast niet regenen ) Afgelopen zondag voorspelden ze voor vrijdag nog 70% regen en vandaag is er zon voorspeld en zelfs 20 graden!

zo nu ga ik weer naar bedje
Morgen wordt het volgens mij inderdaad heeeeel mooi weer! Veel succes/plezier/enzo!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  donderdag 20 april 2006 @ 19:00:27 #222
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_37135794
Toch wel raar zo, de avond voor je bruiloft. Het voelt een beetje als de stilte voor de storm...

In mijn hoofd ben ik echt al 20x getrouwd en nu moet morgen maar blijken of alle voorbereidingen ook echt hun vruchten hebben afgeworpen. We zullen het wel zien. Er zal vast wel iets mis gaan, maar goed, daar hebben we ceremoniemeesters voor. Ik hoop alleen dat mijn griep zich voor gezien houdt en ik morgen gewoon lekker fit ben!
pi_37135837
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:00 schreef Droeke het volgende:
Toch wel raar zo, de avond voor je bruiloft. Het voelt een beetje als de stilte voor de storm...

In mijn hoofd ben ik echt al 20x getrouwd en nu moet morgen maar blijken of alle voorbereidingen ook echt hun vruchten hebben afgeworpen. We zullen het wel zien. Er zal vast wel iets mis gaan, maar goed, daar hebben we ceremoniemeesters voor. Ik hoop alleen dat mijn griep zich voor gezien houdt en ik morgen gewoon lekker fit ben!

oe oe oe aftellen!

Doe je snel foto's posten?
  donderdag 20 april 2006 @ 19:04:59 #224
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_37135915
droeke veel plezier hoor. je hoeft alleen maar ja te zeggen!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 20 april 2006 @ 19:12:53 #225
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_37136136
Foto's.... ik zal mijn best doen voor jullie, oke? Het zal wel een tijdje duren omdat ze nog wat bewerkt moeten worden enzo, maar ik doe mijn best. Ik ben toch wel zenuwachtig... het is allemaal zo spannend, bijna een beetje onwerkelijk....

Mijn vader en moeder waren zojuist nog hier, en mijn moeder die was nerveus!!! Vond ik wel een beetje grappig om te zien... Ze was nog nerveuzer dan ik, haha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')