Amersfoort.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:20 schreef Beaker het volgende:
welke dierentuin hebben jullie uitgezocht Troel?Spannend
Cool, da's in de buurtquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Amersfoort.
Ik werd vanmiddag gebeld voor ons adres zodat de offerte gestuurd kon worden.
Ja, zeg dat. Ik had verwacht dat het wel tegen de tienduizende euro zou aanlopen met een borrel en een diner en een feestavond en een dit en een dat, maar het is eerder de helftquote:Op woensdag 19 april 2006 17:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
Leuk zeg in de Dierentuin en fijn dat de offerte meevalt
Wij hopen inderdaad hard voor mooi weer! Maar voor de zekerheid hebben we ook een witte paraplu gekocht (onder het motto: dan gaat het vast niet regenenquote:Op woensdag 19 april 2006 15:38 schreef Levitation het volgende:
Ik heb even een vraagje... een collegaatje van me trouwt volgende week. Nu is zij op zoek naar een locatie om bij regen de fotoreportage te maken. Tot nu toe is de zoektocht weinig succesvol.
Hoe lossen jullie dat op? Of duimen jullie gewoon heel hard voor mooi weer? Heeft iemand een geniale ingeving voor een locatie in de regio Eindhoven/Den Bosch/Tilburg?
Was collegaatje niet zo van gecharmeerd. Was ook het eerste wat ik voorstelde.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:11 schreef Troel het volgende:
Levitation, probeer eens een grote intratuin
Daar mag je vaak wel met potten en planten slepen om alsnog leuke foto's te maken
Morgen wordt het volgens mij inderdaad heeeeel mooi weer!quote:Op woensdag 19 april 2006 21:28 schreef Droeke het volgende:
[..]
Wij hopen inderdaad hard voor mooi weer! Maar voor de zekerheid hebben we ook een witte paraplu gekocht (onder het motto: dan gaat het vast niet regenen) Afgelopen zondag voorspelden ze voor vrijdag nog 70% regen en vandaag is er zon voorspeld en zelfs 20 graden!
zo nu ga ik weer naar bedje
quote:Op donderdag 20 april 2006 19:00 schreef Droeke het volgende:
Toch wel raar zo, de avond voor je bruiloft. Het voelt een beetje als de stilte voor de storm...
In mijn hoofd ben ik echt al 20x getrouwd en nu moet morgen maar blijken of alle voorbereidingen ook echt hun vruchten hebben afgeworpen. We zullen het wel zien. Er zal vast wel iets mis gaan, maar goed, daar hebben we ceremoniemeesters voor. Ik hoop alleen dat mijn griep zich voor gezien houdt en ik morgen gewoon lekker fit ben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |