abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37205706
Wij willen heel graag fietsen kopen, omdat we die nu niet hebben Alles doen we met onze auto's
Daarom vragen we geld zodat we daar fietsen van kunnen kopen

"Daar ons huis al voorzien is van alle spullen hebben we liever iets om ons spaarvarken met te vullen"

Kado-tip? Ja natuurlijk is er wel iets, geld voor een nieuwe fiets
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  zondag 23 april 2006 @ 11:27:30 #252
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_37206476
Wij hebben geen envelop op de kaart gezet, maar de tekst: Mocht u ons ergens mee willen verrassen, dan hopen wij dat het in een envelopje zal passen. En we hebben inderdaad geld gekregen en gaan daar nu een mooie bestekcassette van kopen. Werkt prima zo.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 23 april 2006 @ 11:54:11 #253
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_37207053
quote:
Op zondag 23 april 2006 09:51 schreef Troel het volgende:

Tja, en dat envelopje. Ik vind het zelf wat minder staan op de kaart, dus ik weet nog niet wat we ermee gaan doen. Gelukkig verstuur je de kaarten niet al ruim een jaar van tevoren
Hahaha nee, ik heb nog wel even om eroverna te denken ja..
klerkje
  zondag 23 april 2006 @ 23:36:23 #254
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_37230344
Daar ben ik dan!
Levitation: misschien heb je ons vrijdag wel gezien! We hebben heel Waalre doorgecrosst in onze bruidsauto! En iedereen zwaaien en roepen: "zoenen! zoenen! zoenen!" hahaha!

Het was echt SUPERDOOOPER GEWELDIG!!! We hebben de eerste mooie dag van het jaar mogen hebben (het was wel 20! graden) en alles was echt super gepland. Heel rustig en heel relaxed. We trouwden om 13.00 uur voor de wet en om 15.00 uur voor de kerk. Tussendoor hebben we foto's gemaakt en vanaf 16.30 bruidstaart en wat broodjes en soep. En dan tussen 18.00 en 20.00 uur receptie. Toen hebben we ons even teruggetrokken, dat was ook echt heel fijn. Eventjes tijd voor z'n 2-tjes, waar je even kunt praten over de dag en zo (was op een soort van ' achterkamertje') en waar ik mijn schoenen even kon uitgooien.

Daarna hadden we een grote opening waar wij een soort van 'balkon-scene' hadden. vantevoren was ik best moe en had ik zoiets van: als het nu afgelopen was had ik er wel vrede mee gehad". Maar die energie van al die mensen! Je MOEST gewoon weer dansen.... Niet normaal!!! echt geweldig gewoon (Droeke zit zoals je merkt nog steeds op roze wolk ;-) ) en lekker de hele avond nog gedanst en gefeest! echt geweldig!!! Ik zou echt helemaal niets willen veranderen aan onze dag. het was echt perfect (en ja: we hebben hele goede ambassadeurs in de Hemel die het op een akkoordje hebben gegooid voor goed weer geloof ik ;-)!!!
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_37231860
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 20:49 schreef anne_Chris het volgende:
en wij gaan 2 mei trouwen. hééééél rustig zonder poespas
Dat zag ik toevallig
Wat leukkkkk !

En Beaker feli met je ondertrouw !
Ik vond dat saaiiiii
  maandag 24 april 2006 @ 09:05:08 #256
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37235975
quote:
Op zondag 23 april 2006 23:36 schreef Droeke het volgende:
Daar ben ik dan!
Levitation: misschien heb je ons vrijdag wel gezien! We hebben heel Waalre doorgecrosst in onze bruidsauto! En iedereen zwaaien en roepen: "zoenen! zoenen! zoenen!" hahaha!
Hmmm... helaas, niets gezien. Heb vrijdagmiddag lekker liggen slapen! Was moe van de werkweek...
Was wel een super mooie dag! Ben erg benieuwd naar je foto's.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  maandag 24 april 2006 @ 10:40:08 #257
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_37237863
Droeke gefeli. Die roze wolk, daar blijf je nog wel even op zitten hoor! Ik zit er ook nog steeds op!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 24 april 2006 @ 16:01:54 #258
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37247146
Droeke: ben je in Waalre op het gemeentehuis getrouwd?
- Zoja; is dat een beetje een leuke zaal?
- Zoniet; waar wel en was dat een mooie zaal?

Ben me een beetje aan het oriënteren in de omgeving. We komen allebei oorspronkelijk niet uit de regio (ik woon pas 2 jaar in Brabant, kom uit de Randstad) en ik heb dus eigenlijk geen idee wat een leuke trouwlocatie is. Het lijkt me wel leuk om in ons "eigen" dorp te trouwen, lekker dicht bij huis.
***Levi was here***
  maandag 24 april 2006 @ 17:05:38 #259
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_37249234
Ik vond het gemeentehuis in Waalre echt heel erg mooi. De trouwzaal is bovenin het 'oude' gedeelte van het gemeentehuis, erg mooi licht en volgens mij is alles vrijwel hout. Volgens mij kun je ook een keertje gaan kijken: hebben wij ook gedaan toen we in ondertrouw gingen. Mijn man en ik (goh wat klinkt dat nog raar) komen allebei uit Zuid-Limburg maar wij vonden het net leuk om in Waalre te trouwen omdat dit dorp onze 'start van ons leven samen' symboliseerd. Maar iedereen moet natuurlijk zijn eigen keuze maken ;-)
pi_37251844
Droeke, het klinkt super Heb je al een foto van jezelf? Ben echt reuze benieuwd naar wat je aan had

@Bluezz, het was ook heel saai maar Crook was jarig en dus dubbel feest
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  maandag 24 april 2006 @ 19:13:18 #261
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_37252918
Helaas, nog geen foto's... Vind zelf ook wel jammer, want ben ook erg benieuwd. In ieder geval zijn het wel een berg foto's geworden! (een vriendin van ons deed het niet officiele gedeelte en had zo'n 700 foto's op de teller staan aan het eind van de avond )
  maandag 24 april 2006 @ 20:02:35 #262
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_37254710
Droeke

Gefeli

Ik ben nog maar drie weekjes ongetrouwd. Het gaat nu echt heel hard zeg!
pi_37256805
Vertel ff, hoe ziet je jurk uit? kleur? ben zo benieuwd
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  dinsdag 25 april 2006 @ 09:21:25 #264
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37270507
quote:
Op maandag 24 april 2006 17:05 schreef Droeke het volgende:
Ik vond het gemeentehuis in Waalre echt heel erg mooi. De trouwzaal is bovenin het 'oude' gedeelte van het gemeentehuis, erg mooi licht en volgens mij is alles vrijwel hout. Volgens mij kun je ook een keertje gaan kijken: hebben wij ook gedaan toen we in ondertrouw gingen. Mijn man en ik (goh wat klinkt dat nog raar) komen allebei uit Zuid-Limburg maar wij vonden het net leuk om in Waalre te trouwen omdat dit dorp onze 'start van ons leven samen' symboliseerd. Maar iedereen moet natuurlijk zijn eigen keuze maken ;-)
Klinkt goed! Ik ga er zeker een kijkje nemen. Ik was bang dat de zaal sfeerloos zou zijn, zoals de aanbouw van het gemeentehuis.

Wat grappig, ik heb precies het zelfde met Waalre, dit is ons eerste huisje samen en dus ook in Waalre. Tot we in Waalre gingen wonen woonden we 130km uit elkaar... ik in Zoetermeer en mijn vriend in Sint Oedenrode (dat ligt ten noorden van Eindhoven).

Nog maar een jaartje april 2007 staat 't op de planning. We moeten nog "even" een exacte datum kiezen. Een jaar lijkt lang, maar we zijn al 6 jaar bij elkaar, dus een jaartje wachten kan nog wel.
***Levi was here***
  dinsdag 25 april 2006 @ 10:29:16 #265
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_37272245
Oh wat leuk! Wij waren ook 6 jaar bij elkaar toen de trouwplannen kwamen! Maar pas maar op: een jaar is zo voorbij!

Nee, de trouwzaal is echt perfect. Ik denk wel een van de mooiste hier in de omgeving:

Foto is een beetje donker, in het echt is de zaal heel licht... Maar dan kun je in ieder geval de sfeer alvast zien.
  dinsdag 25 april 2006 @ 10:44:09 #266
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_37272683
Wij zijn ook 6 jaar bij elkaar dit jaar

Wat een sprookjesachtige zaal
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  dinsdag 25 april 2006 @ 11:08:05 #267
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37273330
Zaal ziet er prachtig uit! Ik ben overtuigd!

Nu de rest nog...
Eerst maar 'ns de datum prikken en in ondertrouw gaan. En me dan natuurlijk netjes in dit topic melden voor 't lijstje.
***Levi was here***
pi_37280550
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_37285423
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:06 schreef Tally het volgende:
Vandaag is 25 april? 5 jaar, 10 maanden en 13 dagen en we trouwen (burgerlijk) 4 dagen na onze 6 jaar anniversary
pi_37286001
Wij zijn als we trouwen net geen jaar bij elkaar
Maar we kennen elkaar al zeven jaar. En we staan niet in de OP, maar dat staat hier los van natuurlijk
  dinsdag 25 april 2006 @ 18:21:54 #271
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_37286573
Wij trouwen op de dag dat wel 5 jaar bij elkaar zijn

Nog een week het schiet erg op maar alles is geregeld moet alleen overal nog mijn nieuwe naam door gaan geven.
  dinsdag 25 april 2006 @ 18:24:12 #272
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_37286651
Ik moet er nog zo aan wennen als andere mensen 'mijn nieuwe naam' gebruiken... Ik reageer er helemaal nog niet op, haha
  dinsdag 25 april 2006 @ 20:57:51 #273
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_37292138
Ik heb nu van die familieleden die dan bellen en dan beginnen te lachen als ik mijn nieuwe naam gebruik Maar het is wel wennen he? Zit je nog steeds op je roze wolk Droeke? Vliegt wel lekker he?
  dinsdag 25 april 2006 @ 21:00:20 #274
35189 Troel
scherp en bot
pi_37292228
Ik zit nog heel erg te twijfelen over of ik Berts achternaam wel wil.
Ik ben trots op mijn eigen achternaam, zou hem niet willen missen, terwijl ik die van Bert maar zozo vind. Daarnaast moet die 10 van de 10 keer uitgespeld worden.
Maarja, ik wil eigenlijk toch gewoon een gezinnetje zijn en dat straks iedereen dezelfde naam heeft enzo, want anders is het over tig jaar misschien wel, ja, die kindertjes heten zo, maar de moeder heet zo. Dat is ook raar
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37292342
Om die reden heb ik ook voor de achternaam van mijn vriend gekozen. En voor de verbondenheid enzo, vind ik ook wel mooi. Theoretisch gezien, want in de praktijk blijkt dat ik toch wel erg ben gehecht aan mijn eigen achternaam, die is ook mooier en bijzonderder en niet Gronings... Maar ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')