Hahaha nee,quote:Op zondag 23 april 2006 09:51 schreef Troel het volgende:
Tja, en dat envelopje. Ik vind het zelf wat minder staan op de kaart, dus ik weet nog niet wat we ermee gaan doen. Gelukkig verstuur je de kaarten niet al ruim een jaar van tevoren
Dat zag ik toevalligquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:49 schreef anne_Chris het volgende:
en wij gaan 2 mei trouwen. hééééél rustig zonder poespas![]()
![]()
Hmmm... helaas, niets gezien. Heb vrijdagmiddag lekker liggen slapen! Was moe van de werkweek...quote:Op zondag 23 april 2006 23:36 schreef Droeke het volgende:
Daar ben ik dan!
Levitation: misschien heb je ons vrijdag wel gezien! We hebben heel Waalre doorgecrosst in onze bruidsauto! En iedereen zwaaien en roepen: "zoenen! zoenen! zoenen!" hahaha!
Klinkt goed! Ik ga er zeker een kijkje nemen. Ik was bang dat de zaal sfeerloos zou zijn, zoals de aanbouw van het gemeentehuis.quote:Op maandag 24 april 2006 17:05 schreef Droeke het volgende:
Ik vond het gemeentehuis in Waalre echt heel erg mooi. De trouwzaal is bovenin het 'oude' gedeelte van het gemeentehuis, erg mooi licht en volgens mij is alles vrijwel hout. Volgens mij kun je ook een keertje gaan kijken: hebben wij ook gedaan toen we in ondertrouw gingen. Mijn man en ik (goh wat klinkt dat nog raar) komen allebei uit Zuid-Limburg maar wij vonden het net leuk om in Waalre te trouwen omdat dit dorp onze 'start van ons leven samen' symboliseerd. Maar iedereen moet natuurlijk zijn eigen keuze maken ;-)
Vandaag is 25 april? 5 jaar, 10 maanden en 13 dagenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |