Nou zou ik het niet in de bewoordingen zeggen maar bij haar langsgaan is vragen om problemenquote:Eiegenlijk zou ik moeten zeggen "wijf, krijg de t*ring" en bij me eigen vriendin blijven...
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:43 schreef weedsmokingmofa het volgende:
maar ze hint meer en meer, ze laat zlefs sommige dingen zien over de cam waar die cam niet voor gemaakt is (te lage res/fps)
Nu loop ik het gevaar alleen dat als ik ooit naar haar ga om een film te kijken ofzow, dat ze dingen doet die niet mogen![]()
Spreekt elkaar nogal tegen, niet?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:56 schreef weedsmokingmofa het volgende:
zij zegt dat ook niet te willen vernietigen, zij geeft zelf ook om haar vriend en zal dus ook nix doen (denk ik..)
de eerste was een "denk" en de andere was een "feit"quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Spreekt elkaar nogal tegen, niet?
Die camshots spelen zich enkel af in je fantasie?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:02 schreef weedsmokingmofa het volgende:
de eerste was een "denk" en de andere was een "feit"
yep, en als ze dat niet ziet zitten weet je ook gelijk dat ze andere bedoelingen hadquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:06 schreef erodome het volgende:
Het antwoord is dodelijk simpel, als je dat andere meisje irl wil zien, dan neem je je eigen meisje gewoon mee, dan kan er niets gebeurenb, probleem opgelost.
Ditoquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:08 schreef navvy het volgende:
Al lezend bekruipt met het gevoel dat je er wel opgewonden van wordt, enne als je er heen zou gaan weet je donders goed wat er kan/ gaat gebeuren.
Dit is inderdaad slim!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:06 schreef erodome het volgende:
Het antwoord is dodelijk simpel, als je dat andere meisje irl wil zien, dan neem je je eigen meisje gewoon mee, dan kan er niets gebeurenb, probleem opgelost.
En je bent duidelijk naar dat andere meisje toe dat een beetje dollen prima is, maar dat het verder niets is en niets zal worden.
lees jij mijn andere posts uberhaubt wel?quote:Al lezend bekruipt met het gevoel dat je er wel opgewonden van wordt, enne als je er heen zou gaan weet je donders goed wat er kan/ gaat gebeuren.
Jij begrijpt het!!!!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:09 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
yep, en als ze dat niet ziet zitten weet je ook gelijk dat ze andere bedoelingen had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |