abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 februari 2006 @ 14:43:34 #1
141509 weedsmokingmofa
I smoke w33d and I'm a mo
pi_35075649
lol

[ Bericht 99% gewijzigd door weedsmokingmofa op 15-02-2006 22:35:07 ]
And that is how I met your mother.
pi_35075786
Als je je vriendin wilt kwijtraken, dan moet je gaan ja Ik zou niet gaan als ik jou was. Zelfs al staat ze al 4 maand droog of zit haar vriend ergens anders in het buitenland. Je vriendin heeft gelijk dat ze bang is, ik denk niet dat ik het zou aanvaarden moest mijn vriend daarover twijfelen
  dinsdag 14 februari 2006 @ 14:56:30 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35075993
Heb van gurl iig girl gemaakt in de TT.

Verder ben ik het eens met StefanieV. Kat op het spek binden als je wel gaat en dat heb je zelf volgens mij ook drommels goed in de gaten.
Wil je je huidige relatie verspelen, moet je vooral gaan.
Leuke meid trouwens ook, om in afwezigheid van haar vriend een ex te gaan opgeilen .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 14 februari 2006 @ 14:56:40 #4
141509 weedsmokingmofa
pi_35076005
ja maar ik ga niet op haar in, ik heb haar duidelijk gemaakt dat ik nu een vierndin heb waar ik kei gelukkig mee ben en zij zegt dat ook niet te willen vernietigen, zij geeft zelf ook om haar vriend en zal dus ook nix doen (denk ik..), ik vind dat ik er mee om moet kunnen gaan. ik zal nooit vreemdgaan, ik heb op zijn minst het fatsoen er neit op in te gaan ena ls ze dingen doet die me niet bevallen ben ik pleite, vertrouwd mijn vriendin me niet? geloofd ze neit dat ik dan weg zou gaan? of vertrouwd ze haar niet, en is ze bang dat zij dingen gaat doen?
pi_35076007
Beetje contact heb je nu toch ook al ? En je zegt het zelf ook al:
quote:
Eiegenlijk zou ik moeten zeggen "wijf, krijg de t*ring" en bij me eigen vriendin blijven...
Nou zou ik het niet in de bewoordingen zeggen maar bij haar langsgaan is vragen om problemen
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
  dinsdag 14 februari 2006 @ 14:59:12 #6
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_35076084
Hmmm, als het gewoon een ex was of een vriendin en jullie voelen beiden nix voor elkaar als vriendschap dan zou ik er geen probs mee hebben, mijn ex ging ook regelmatig bij een vriendin eten.
Ik denk niet dat ik het fijn zou vinden als mijn vent naar een ex toegaat waarvan ik weet dat ze met je flirt en hint naar meer, dat is gewoon kat op het spek binden want ookal ga jij ernaartoe om leuk filmpje te kijken en te kletsen enzo is die chick van plan je te verleiden.
Iets wat dr ook gaat lukken want je bent gevleid en dat samen met misschien wat oude gevoelens die boven komen, nee dat zou je niet redden om haar dan niet te neuken sorrie, maar daar moet je dan wel heel sterk voor zijn. (dit bedoel ik voor mannen en vrouwen btw )

Mijn advies: als je je vriendin wilt houden ga dan niet
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  dinsdag 14 februari 2006 @ 14:59:37 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35076095
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:43 schreef weedsmokingmofa het volgende:

maar ze hint meer en meer, ze laat zlefs sommige dingen zien over de cam waar die cam niet voor gemaakt is (te lage res/fps )

Nu loop ik het gevaar alleen dat als ik ooit naar haar ga om een film te kijken ofzow, dat ze dingen doet die niet mogen
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:56 schreef weedsmokingmofa het volgende:
zij zegt dat ook niet te willen vernietigen, zij geeft zelf ook om haar vriend en zal dus ook nix doen (denk ik..)
Spreekt elkaar nogal tegen, niet?
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:01:07 #8
141509 weedsmokingmofa
pi_35076142
lol

[ Bericht 99% gewijzigd door weedsmokingmofa op 15-02-2006 22:35:27 ]
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:02:32 #9
141509 weedsmokingmofa
pi_35076199
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

[..]

Spreekt elkaar nogal tegen, niet?
de eerste was een "denk" en de andere was een "feit"
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:03:18 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35076217
Met die seksueel getinte camsessies laat ze haar bedoeling overduidelijk zien.
Actions speak louder than words...

En je kunt nu wel stoer roepen dat er niets gebeurt omdat jij dat niet wilt. Maar hoe sterk sta je in je schoenen als je wat alcohol op hebt, een paar jointjes hebt gerookt en ze zich plots verleidelijk tegen je aanvlijt?

Leer mij doortrapte vrouwen kennen .
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:04:08 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35076241
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:02 schreef weedsmokingmofa het volgende:

de eerste was een "denk" en de andere was een "feit"
Die camshots spelen zich enkel af in je fantasie?
pi_35076243
^^ Ex-vriendin wilt kijken of ze nog invloed op je heeft. Zodra je koekhapt, dropt ze je als een baksteen en zit jij met de spreekwoordelijke gebakken peren. Als je zonodig vernieuwing nodig hebt, grijp iets leuks uit de kroeg enzo.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:04:29 #13
52349 purplerose
pi_35076253
Tis erg duidelijk idd
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:05:58 #14
141509 weedsmokingmofa
pi_35076308
Hahaha, ten eerste zal ik niet drinken bij haar, want onder invloed zijn vind ik zelf ook uitlokken van een hoop ellende, blowen daarin tegen haalt mijn verstand niet bij me weg, ik blow nu al 5 jaar en kan wel wa heben en het is niet zo dat ik dan echt van de wereled ben.

Maar als ik naar der ga dan is het zowiezo nuchter en duidelijk, zolang zij zegt nix te doen denk ik het kan wel, maar natuurlijk weet ik neit of ze dat meent maar ik bent toch altijd zo snel weg als ik gekomen ben?
pi_35076317
Het antwoord is dodelijk simpel, als je dat andere meisje irl wil zien, dan neem je je eigen meisje gewoon mee, dan kan er niets gebeurenb, probleem opgelost.

En je bent duidelijk naar dat andere meisje toe dat een beetje dollen prima is, maar dat het verder niets is en niets zal worden.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_35076372
Ik zou haar gigantisch laten zakken, de msn vriendin dan he, alleen al om de reden dat ze haar vriend bedriegt duidt aan dat ze niet te vertrouwen is en dit dus ook, als jij verkering met haar hebt, met iemand anders zou doen.
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:08:53 #17
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_35076406
Al lezend bekruipt met het gevoel dat je er wel opgewonden van wordt, enne als je er heen zou gaan weet je donders goed wat er kan/ gaat gebeuren.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_35076413
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:06 schreef erodome het volgende:
Het antwoord is dodelijk simpel, als je dat andere meisje irl wil zien, dan neem je je eigen meisje gewoon mee, dan kan er niets gebeurenb, probleem opgelost.
yep, en als ze dat niet ziet zitten weet je ook gelijk dat ze andere bedoelingen had
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:09:37 #19
141509 weedsmokingmofa
pi_35076427
(sorry ff wennen aan zon druk forum) ik ben niet op zoek naar een "vernieuwing" ik ben op zoek naar de vriendin die ik vroeger had, en als ik die trug ozu kunnen krijgen zou dat geweldig zijn, ik hoop alleen dat het niet de verkeerde kant op loopt. ik zal dan ook echt weg gaan en niks meer van me laten horen als ze eerst doet of ze me begrijpt en niks beloofd te doen en daarna het tegenovergestelde doet. ik zie dit als een poging om iets ouds opnieuw op te bouwen, kwil gewoon dat dit lukt zonder rondslomp
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:09:41 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35076432
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:08 schreef navvy het volgende:
Al lezend bekruipt met het gevoel dat je er wel opgewonden van wordt, enne als je er heen zou gaan weet je donders goed wat er kan/ gaat gebeuren.
Dito
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:12:41 #21
141509 weedsmokingmofa
pi_35076530
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:06 schreef erodome het volgende:

En je bent duidelijk naar dat andere meisje toe dat een beetje dollen prima is, maar dat het verder niets is en niets zal worden.
Dit is inderdaad slim!!
quote:
lees jij mijn andere posts uberhaubt wel?
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:12:55 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35076538
Hoeveel meer aanwijzingen dan haar sexy camgedrag wil je hebben dat haar bedoelingen niet zo onschuldig zijn?
Ben je nu echt zo naief of hou je jezelf liever naief?
pi_35076585
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:09 schreef Angelcakes het volgende:

[..]

yep, en als ze dat niet ziet zitten weet je ook gelijk dat ze andere bedoelingen had
Jij begrijpt het!!!!!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_35076586
Ik zou die ex gewoon even lekker een beurt geven. Dat is wat jullie allebei willen, dus wat is het probleem? Zolang jij je mond houdt tegen je vriendin is het toch een win-win situatie?
Big dick.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:14:18 #25
52349 purplerose
pi_35076594
het is vleiend dat snap ik, maar je ziet toch wel dat dit fout gaat aflopen als je je vriendin niet meeneemt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')