abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35075626
Grmbl

Het is weer eens tentamenweek, maar daar ga ik niet over zeiken.
Die achterlijke, stomme, profiterende mensen uit mijn klas hebben op de een of andere manier altijd de neiging om zelf zo dom mogelijk te blijven en vooral alles aan degenen te vragen die wel hun best doen (ik dus, meestal).

De Latijn teksten die we moesten leren staan op mijn pc : jongetje dat nooit tegen me praat zegt "kan ik ze niet van je krijgen" , daarna de volgende (zelfde) "kan ik ze niet van je kopiėren"

Grr, hebben die mensen zelf geen hersenen??

En het wordt nog leuker als je al wat tentamens gehad hebt. Die mensen vinden het moeilijk om zelf wat uit te vinden, dus die vragen altijd alles wederom aan degenen die een bepaald tentamen al gehad heeft.
"Wat krijg je bij engels? Wat moet je voorbereiden? Huh, teksten? Wat moet je daarmee doen dan? Mag je een woordenboek gebruiken? Wat vraagt hij? Welke teksten had jij? Was het moeilijk?"

En dat terwijl ik, met mijn wiskunde a1 (voor de blondsten in wiskunde onder ons), mezelf een ongeluk zit te leren op wiskunde. Ga toch weg, stelletje zeikers, probeer nou eens op eigen kracht een cijfer te halen
"Zeilen is de duurste manier om zo langzaam mogelijk nergens naartoe te gaan..."
Tomorrow I'll change and today won't mean a thing
pi_35075979
En dan halen ze hogere cijfers dan jij zelf. Ik ken het probleem maar al te goed. Maar ja, t ruimt wel je sociale leven op.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  dinsdag 14 februari 2006 @ 14:58:54 #3
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_35076075
Iemand mee laten liften is nog altijd je eigen keuze.
Signature:
Maximaal
4
regels
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:05:35 #4
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_35076297
Haha ja jongen zo gaat dat.

Maar wtf boeit het om dat huiswerk te geven ? jij hebt de hersens om ze te maken dus wtf boeit jou het als zij het kopieren en niet snappen ?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:07:16 #5
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_35076352
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:42 schreef m0nica het volgende:
Ga toch weg, stelletje zeikers, probeer nou eens op eigen kracht een cijfer te halen
Schroom je niet, vroeg of laat vallen zij door de mand. En ben jij de lachende derde.
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
pi_35076382
Nou, Maikuuuul:
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:56 schreef ErikT het volgende:
En dan halen ze hogere cijfers dan jij zelf. Ik ken het probleem maar al te goed. Maar ja, t ruimt wel je sociale leven op.
En omdat het gewoon stront- en strontirritant is. Ik maak m'n huiswerk voor mezelf en zeker niet voor dat domme zootje.

En ehh, jongen hoeft van mij niet. Hou het maar op meisje.

[ Bericht 7% gewijzigd door m0nica op 14-02-2006 15:12:58 ]
"Zeilen is de duurste manier om zo langzaam mogelijk nergens naartoe te gaan..."
pi_35076441
Bagger verwijderd.

Het is hier KLB, dus dit is om te 'klagen', reacties dat je het niet eens bent met het topic mogen achterwege blijven.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:10:52 #8
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_35076475
Waarom sta je dan toe dat jouw medestudenten werk van jou kopiėren?
Om problemen te voorkomen ofzo? Gewoon laten vallen dat soort paupers.
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_35076504
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:07 schreef m0nica het volgende:
Nou, Maikuuuul:
[..]

En omdat het gewoon stront- en strontirritant is. Ik maak m'n huiswerk voor mezelf en zeker niet voor dat domme zootje.
Er staat toch nergens dat je ze al die informatie geven moet
stupidity has become as common as common sense was before
pi_35076509
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:07 schreef m0nica het volgende:
Nou, Maikuuuul:
[..]

Wat let je om het met niemand te delen? Zeik niet zo.

En trouwens, je kunt toch gewoon andersom wat hulp vragen bij Wiskunde A?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_35076566
Arme m0nica.. ofzo.
pi_35076658
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:13 schreef mgns het volgende:
Arme m0nica.. ofzo.
quote:
geslacht: Vrouw
geb. datum: 1988-04-17
Monica waar woon je
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:17:01 #13
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_35076680
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:12 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wat let je om het met niemand te delen? Zeik niet zo.

En trouwens, je kunt toch gewoon andersom wat hulp vragen bij Wiskunde A?
Er zit wel een verschil in hulp vragen en gewoon klakkeloos werk kopiėren om dat je te lam bent om het zelf te maken. Ik ben altijd bereid om hulp te geven en daar verwacht ik niets voor terug, maar profiteurs zijn bij mij aan het verkeerde adres.
Signature:
Maximaal
4
regels
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:29:12 #14
105460 DerBolle
Electro Native
pi_35077099
heb ook verslag van een maat van me gevraagd... had hem zelf namelijk onvoldoende, kan je tenminste zien wat er bedoelt word...
"I don't mean to sound bitter, cold or cruel, but I am, so that's how it comes out." - Bill Hicks
pi_35077589
Ik begrijp dat jij op het middelbaar onderwijs zit.
Sinds wanneer hebben ze daar tentamens?
History became legend, legend became myth.
pi_35077768
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:29 schreef DerBolle het volgende:
heb ook verslag van een maat van me gevraagd... had hem zelf namelijk onvoldoende, kan je tenminste zien wat er bedoelt word...
Ik ben ook echt niet te beroerd om m'n werk aan vrienden te geven, maar aan mensen waar ik anders nooit een woord mee wissel
pi_35078393
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:42 schreef m0nica het volgende:
Grmbl

Het is weer eens tentamenweek, maar daar ga ik niet over zeiken.
Die achterlijke, stomme, profiterende mensen uit mijn klas hebben op de een of andere manier altijd de neiging om zelf zo dom mogelijk te blijven en vooral alles aan degenen te vragen die wel hun best doen (ik dus, meestal).

De Latijn teksten die we moesten leren staan op mijn pc : jongetje dat nooit tegen me praat zegt "kan ik ze niet van je krijgen" , daarna de volgende (zelfde) "kan ik ze niet van je kopiėren"

Grr, hebben die mensen zelf geen hersenen??
Waarschijnlijk wel en die hebben bedacht dat het een stuk makkelijker is om gewoon de teksten te kopieren. Luiheid over alles
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')