Schroom je niet, vroeg of laat vallen zij door de mand. En ben jij de lachende derde.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:42 schreef m0nica het volgende:
Ga toch weg, stelletje zeikers, probeer nou eens op eigen kracht een cijfer te halen![]()
En omdat het gewoon stront- en strontirritant is. Ik maak m'n huiswerk voor mezelf en zeker niet voor dat domme zootje.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:56 schreef ErikT het volgende:
En dan halen ze hogere cijfers dan jij zelf. Ik ken het probleem maar al te goed. Maar ja, t ruimt wel je sociale leven op.
Er staat toch nergens dat je ze al die informatie geven moetquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:07 schreef m0nica het volgende:
Nou, Maikuuuul:
[..]
En omdat het gewoon stront- en strontirritant is. Ik maak m'n huiswerk voor mezelf en zeker niet voor dat domme zootje.
Wat let je om het met niemand te delen? Zeik niet zo.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:07 schreef m0nica het volgende:
Nou, Maikuuuul:
[..]
En omdat het gewoon stront- en strontirritant is. Ik maak m'n huiswerk voor mezelf en zeker niet voor dat domme zootje.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:13 schreef mgns het volgende:
Arme m0nica.. ofzo.
Monica waar woon jequote:woonplaats: Somewhere near Rotterdam
geslacht: Vrouw
geb. datum: 1988-04-17
Er zit wel een verschil in hulp vragen en gewoon klakkeloos werk kopiėren om dat je te lam bent om het zelf te maken. Ik ben altijd bereid om hulp te geven en daar verwacht ik niets voor terug, maar profiteurs zijn bij mij aan het verkeerde adres.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat let je om het met niemand te delen? Zeik niet zo.
En trouwens, je kunt toch gewoon andersom wat hulp vragen bij Wiskunde A?
Ik ben ook echt niet te beroerd om m'n werk aan vrienden te geven, maar aan mensen waar ik anders nooit een woord mee wisselquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:29 schreef DerBolle het volgende:
heb ook verslag van een maat van me gevraagd... had hem zelf namelijk onvoldoende, kan je tenminste zien wat er bedoelt word...
Waarschijnlijk wel en die hebben bedacht dat het een stuk makkelijker is om gewoon de teksten te kopieren. Luiheid over allesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:42 schreef m0nica het volgende:
Grmbl![]()
Het is weer eens tentamenweek, maar daar ga ik niet over zeiken.
Die achterlijke, stomme, profiterende mensen uit mijn klas hebben op de een of andere manier altijd de neiging om zelf zo dom mogelijk te blijven en vooral alles aan degenen te vragen die wel hun best doen (ik dus, meestal).
De Latijn teksten die we moesten leren staan op mijn pc : jongetje dat nooit tegen me praat zegt "kan ik ze niet van je krijgen" , daarna de volgende (zelfde) "kan ik ze niet van je kopiėren"
Grr, hebben die mensen zelf geen hersenen??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |