Zielig mannetje/vrouwtje ben jij zeg!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:15 schreef _Liquid_ het volgende:
afmaken die mocro
Daar zit wat inquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:16 schreef roedeledokie het volgende:
hoezo ze gaat toch achter het aanrecht gedwongen worden door haar "landsleute", zo stom is het dus niet van haar om nu haar vrijheid te benutten, nu ze die onder het motto van leerplicht nog heeft
Ja dat moest oO< Ik praat graag gedetailleerd om misverstanden/verdere vragen te voorkomen O~) ~:)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:19 schreef minkuukel het volgende:
Moet er nou weer instaan dat het een Marokaans meisje betreft, haatzaaier.![]()
Elke dag dat je op school zit en je hebt er last van klagen en klagen...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:20 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Daar zit wat inMaar de goeden (althans een andere serieuze jongen en ik) zijn hier wel de dupe van en dat terwijl wij gewoon op een hoog niveau functioneren
![]()
Mag je tegenwoordig bellen in de klas?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:14 schreef DamzkoO het volgende:
Tijdens uitleg van docenten, tijdens momenten dat wij aan ons huiswerk moeten werken en zo kan ik door blijven gaan.
Hij ziet het niet omdat zij gebukt onder dr tafel praat (alsof ze dr veters strikt) of gaat gauw naar de gang met de woorden "ik ga heel even naar de wc"quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:22 schreef zatoichi het volgende:
En die docent laat dat toe? Ik had dat niet moeten proberen bij mij in de klas. Maar ja dat was 7 jaar geleden. Toen was dat nog helemaal anders
quote:[quote]Op dinsdag 14 februari 2006 14:25 schreef roedeledokie het volgende:
Zo dat is eruit, dit lucht dus ECHT op !![]()
[/quote]quote:Jammer dat je t gehele plaatje niet overziet!
Waar denk je / nee andere vraag waar zie je ergens mensen van het vrouwelijke geslacht van marok. afkomst werken die hun studie hebben afgemaakt???
Sorry je kunt er ook niks aan doen dat je onderontwikkeld bent!!
Jij vind jezelf op een hoog niveau functioneren??? hahahahahahahahaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:20 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Daar zit wat inMaar de goeden (althans een andere serieuze jongen en ik) zijn hier wel de dupe van en dat terwijl wij gewoon op een hoog niveau functioneren
![]()
Kom gerust naast me zitten en kijken hoe ik mijn werkzaamheden uitvoerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:30 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Jij vind jezelf op een hoog niveau functioneren??? hahahahahahahahakruip gauw weer terug onder de steen waar je onder vandaan kwam, kom ik hem wel ff aankloppen.
![]()
Ja hoor...en hoeveel mensen strikken hun veters 3 minuten lang tijdens de les met een gesprek gaande?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:24 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Hij ziet het niet omdat zij gebukt onder dr tafel praat (alsof ze dr veters strikt) of gaat gauw naar de gang met de woorden "ik ga heel even naar de wc"
Wel, er staat zelfs een schorsing op, maar deze pubertjes weten overal een list op te bedenkenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:31 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn telefoons nog niet verboden daar dan? Zo nee wordt het daar hoog tijd voor
We zitten in een klas van 30 man, als je dan ergens achter zit vallen die dingen niet gauw opquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja hoor...en hoeveel mensen strikken hun veters 3 minuten lang tijdens de les met een gesprek gaande?
Vind je het erg als ik even een potje zout leegstrooi? Dan neem ik het allemaal even met wat korreltjes....
Dus nu ben IK de onderontwikkelde ??quote:
Hoezo? wil je later ook in t rifgebergte gaan wonen??quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:36 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Uhuh .. was ik maar ook 1 van dr bellertjes
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |