Er staat toch bij ONSquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:28 schreef RvdLinden het volgende:
tuurlijk wel! als je een bepaalde hoeveelheid water hebt dat door een bepaald gat moet, gaat dat er harder uit naar mate je het gat kleiner maakt! je krijgt dus niet meer water maar wel een hardere straal
Ik heb e.e.a. ge-edit....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:46 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Dat laatste maakt dus niet uit met dien ten verstande dat 10mm echt te weinig is voor een normale doorvoer.
Nope Intergasquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:04 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Heb je ook de daalderop? Ik ben verliefd op die ketel, echt waar![]()
Wat natuurlijk onzin is, want hoe heter de geiser, hoe minder heet water je er uit krijgt.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:13 schreef SuperBosch het volgende:
Als je de temperatuur van het geiserwater hoger kan krijgen, moet je meer koud water gebruiken, en dan heb je ook een hogere druk.
Ok, perfect hoor. Ik heb dan die daalderop zonder snelstart dinges, en in de badkamer duurd het 8 tot 12 seconden (Afhankelijk of de boiler van de ketel aan of uit staat) en keuken heb ik niet kunnen testen, maar ik verwacht hetzelfde. Ongeveer evenlang.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:07 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Nope Intergasmet snelstart warmwaterding.... 2 sec warm water
![]()
Dat is ook wat wij gedaan hebben in ons vorige huis. Daar hadden we zo'n pisstraaltje uit de douche dat we allerlei douchekoppen hebben geprobeerd en uiteindelijk bij een spaardouche zijn blijven hangen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:40 schreef Martijn_77 het volgende:
Kun je geen spaardouche kop nemen ?
Die geven met minder water ook een hardere / betere straal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |