Dat whatpulse an sich is best gezelligquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:00 schreef gateway het volgende:
als je je keyz op wil krikken (en de fokkers geband zijn in #whatpulse ) kan je in #fokwhatpulse terecht
ik in mn eentjequote:Op woensdag 15 februari 2006 18:14 schreef gateway het volgende:
[..]
Mooinu is het erg stil met 2 users
In een tweakerschannel: [18:40:05] * carefish doet motie tot vereren van Renesite, onze ere fokkertquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
In een tweakerschannel: [18:40:05] * carefish doet motie tot vereren van Renesite, onze ere fokkert
whehehehehehehehehehe!1111o1No1no!no1N!O!!!ree!N!!On1!
RENEquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
RENElees vorige pagina even, tjonge jonge
![]()
Idem voor de anderen.
Ga er nou niet zo op door, wil je klage of zow ga dan naar het mirc kanaal, en houd deze topic een beetje ontopic, dit werdt vanmiddag/vanavond ook al gezegt klaar einde discussie!quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
Wat heb jij gegeten![]()
Joh, ik bedoel het leuk, zelf zij vinden het niet eens een erge zaak...
Whatpulse is niet gezellig, die Carefish is nog steeds irritant.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:26 schreef gateway het volgende:
113 k (en whatpulse en FOKwhatpulse zijn wel gezellig)
Op Whatpulse kan ik nieteens komen...quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:39 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Whatpulse is niet gezellig, die Carefish is nog steeds irritant.
56k momenteel.![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:44 schreef petre86 het volgende:
is er ook een lijst van inactieve teamleden? die al meer dan een maand nie meer gepulsed hebben oid?
Ach, zo leert die jongen nog watquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:15 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij had ik de OP allang bewerkt...
Je had zelfs het team al opgerichtquote:
das mooi die nieuwe taalveranderingen maar volgens mij is het nog steeds zo dat we in de verledentijd geen stam+t kennenquote:
hm ben ik ineens kleuren blind of zowquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:16 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Blauw: het aantal users dat in die maand voor het laatst gepulst heeft.
Oranje: het aantal user dat in die maand of korter geleden voor het laatst gepulst heeft.
Ongeveer de helft heeft dus in december of korter geleden nog gepulst.
Oja, ik had 't plaatje veranderd, maar niet de post aangepastquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:10 schreef commentator het volgende:
[..]
das mooi die nieuwe taalveranderingen maar volgens mij is het nog steeds zo dat we in de verledentijd geen stam+t kennen![]()
[..]
hm ben ik ineens kleuren blind of zow? oranje waar hebben we dat dan?
groen ken ik wel
Alle keys (en clicks) neem je altijd mee naar het nieuwe team.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:51 schreef Geqxon het volgende:
Ik zou wel naar Fok over willen stappen, kan ik mijn keys meenemen?
Als je vandaag overstapt naar team fok!, zul je (volgens mij) alleen als nieuw lid in de stats van morgen staan. Als je eerst overstapt en daarna nog pulsed, weet ik niet of dat apart in de stats komt.quote:En tellen mijn megapulses van vandaag dan nog wel in de fok-stats?
Nu pulsen, já telt mee voor Fok áls je vandaag overstapt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:51 schreef Geqxon het volgende:
Ik zou wel naar Fok over willen stappen, kan ik mijn keys meenemen? En tellen mijn megapulses van vandaag dan nog wel in de fok-stats?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |