Is dat niet die oude muts die denkt dat ze overal verstand van heeft????quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:10 schreef SimtekF1 het volgende:
Echt wat een tyfus programma.![]()
Ik zap er weleens langs en ik verbaas me telkens weer dat er uberhaupt mensen zijn die dit gaaf vinden en dit altijd kijken.
Nu ook weer, wat een gezeik van die oude doos.
Omdat 2 tieners een baby krijgen MOETEN ze trouwen, en zijn ze nu met z'n allen bezig om er voor te zorgen dat die gozer wil trouwen met z'n vriendin.![]()
Laat die lui toch met rust man, alsof je moet trouwen als je een kind krijgt.
Sally <-------->![]()
![]()
![]()
![]()
Idd, dat mens.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:13 schreef Negator het volgende:
[..]
Is dat niet die oude muts die denkt dat ze overal verstand van heeft????
Met haar suffe bril....
![]()
Als je snel bent, het is nog bezig op SBS.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:16 schreef Rekkie het volgende:
Dat programma heb ik nog nooit gezien.... het zegt me werkelijk niets.
Is het echt drama? Wanneer komt het?
Is het net zo bagger als "Jouw vrouw, mijn vrouw" ?
Ik is @ workquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:18 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Als je snel bent, het is nog bezig op SBS.
Have fun.![]()
Riki Lake en Jerry Springer zou je bedoelenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:48 schreef TheDenialTwist het volgende:
Heel irritant programma ja, soort van kruising tussen Oprah en Jerry Springer![]()
Is dat de set van Jerry Springer ofzo? Inclusief applaudiserend vee?quote:
Ik heb het ook een paar keer gezien. Het lijkt idd verdacht veel jerry springerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:05 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Is dat de set van Jerry Springer ofzo? Inclusief applaudiserend vee?
Jawelquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:18 schreef gaai het volgende:
Die bril........![]()
Maar serieus......dat zijn oude foto's toch? Die bril draagt ze toch niet werkelijk meer?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |