hehequote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:34 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Die was toch al uitgerangeerd...![]()
En zangerbob?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:25 schreef Dirktator het volgende:
Jawel heur! De tjappies zonder leipe m0creau-flavour hebben elkaar dan eindelijk gevonden!!
[afbeelding]
N.B. let op String-Emil in het water![]()
V.l.n.r.: Thijs "Zonder geweer ben ik niet cool" Bosma, String Emil in het water, de gekke player Donn-E, Alberto die de park aan 't checken is, het viertal trio DJ Frikandel & MC Kleine Rat, hendig sjieke slip legende Maikuuul en de Duitse Blikker "Realgangsta". Achter in het water nog Sararaats.![]()
Die doet het niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga iets in zijn gastenboek zetten.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:25 schreef Dirktator het volgende:
Jawel heur! De tjappies zonder leipe m0creau-flavour hebben elkaar dan eindelijk gevonden!!
[afbeelding]
V.l.n.r.: Thijs "Zonder geweer ben ik niet cool" Bosma, String Emil in het water, de gekke player Donn-E, Alberto die de park aan 't checken is, het viertal trio DJ Frikandel & MC Kleine Rat, hendig sjieke slip legende Maikuuul en de Duitse Blikker "Realgangsta". Achter in het water nog Sararaats.![]()
Die past helaas niet op één plaatje met zijn plofkop.quote:
Hij wil zeggen: Fuck you, ik heb een knuppel. En ik zal daarom nimmer sterven aan een soa...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:59 schreef Onno_Quist het volgende:
[afbeelding]
Is zijn arm hier geamputeerd ofzo?
En o ja. hij gaat nooit dood. Waar heeft hij dat geregeld?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:25 schreef Dirktator het volgende:
[afbeelding]
Zo lang hij het met zijn zus blijft doen krijgt hij inderdaad geen SOAquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:06 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hij wil zeggen: Fuck you, ik heb een knuppel. En ik zal daarom nimmer sterven aan een soa...![]()
scherp!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:15 schreef Onno_Quist het volgende:
[..]
Zo lang hij het met zijn zus blijft doen krijgt hij inderdaad geen SOA
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:15 schreef Onno_Quist het volgende:
[..]
Zo lang hij het met zijn zus blijft doen krijgt hij inderdaad geen SOA
Als je het zo steld.... In de darkroom is iedereen een neger.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jongens wat roepen jullie nou over sex met zijn zus... heb je zijn kamer gezien?
overal posters van negeroide mannen met ontbloot bovenlijf.... hoezo sex met vrouwen?
whahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als je het zo steld.... In de darkroom is iedereen een neger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |