De vraag is eerder 'wat doen we ermee?'quote:Op woensdag 15 februari 2006 04:09 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Waarom leven er zulke aantallen mongolen op deze planeet?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:00 schreef Guilin het volgende:
[afbeelding]
"Realgangsta lauft das Park zu checken."
Dat zou ook helemaal niet erg zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:53 schreef skiczukie het volgende:
Deze gozer zou Hitler niet hebben overleeft.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:14 schreef Hathor het volgende:
En dan te bedenken dat hun grootvaders bij de Waffen SS hebben gezeten, die draaien zich nu om in hun graf.![]()
Waar blijft het "allstars-Alberto-Maikuuul-Sararaats-DJ Frikandel & MC Kleine Rat-Donn-E-StringEmil-Zanger Bob-Realgangsta-lopen-de-park-te-checken" plaatje?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Doe voor de die-hards!
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:00 schreef Guilin het volgende:
[afbeelding]
"Realgangsta lauft das Park zu checken."
Er missen er inderdaad nog een paar in dat plaatje dat ook in het DJ Frikandel en MC Kleine Rat topic staat.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:42 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Waar blijft het "allstars-Alberto-Maikuuul-Sararaats-DJ Frikandel & MC Kleine Rat-Donn-E-StringEmil-Zanger Bob-Realgangsta-lopen-de-park-te-checken" plaatje?![]()
Pheauteau-soups, per favore!![]()
Ik zal het bijschrijven in mijn interne woordenboekquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zoveel als "pauper met teveel eigendunk en te laag IQ"
Ja en?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:03 schreef mcDavid het volgende:
weet je wat het enge is...
dit soort personen heeft gewoon kiesrecht!
Wat staat er eigenlijk op? "Trap or die!" ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:52 schreef taart het volgende:
dat t-shirt van die pop, wtf waar slaat die eigenlijk opechte gangstah shit my ass
Die lijkt wel verdacht veel op mijn jasquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:19 schreef Smots het volgende:
[afbeelding]
En hier ziet u de nieuwe collectie van dit najaar, met een aantal saillante details.
Zo is daar de casual gedragen badmuts die heel koket contrasteert met de kittig gedragen wasbeer in de nek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |