De vraag is eerder 'wat doen we ermee?'quote:Op woensdag 15 februari 2006 04:09 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Waarom leven er zulke aantallen mongolen op deze planeet?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:00 schreef Guilin het volgende:
[afbeelding]
"Realgangsta lauft das Park zu checken."
Dat zou ook helemaal niet erg zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:53 schreef skiczukie het volgende:
Deze gozer zou Hitler niet hebben overleeft.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:14 schreef Hathor het volgende:
En dan te bedenken dat hun grootvaders bij de Waffen SS hebben gezeten, die draaien zich nu om in hun graf.![]()
Waar blijft het "allstars-Alberto-Maikuuul-Sararaats-DJ Frikandel & MC Kleine Rat-Donn-E-StringEmil-Zanger Bob-Realgangsta-lopen-de-park-te-checken" plaatje?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Doe voor de die-hards!
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:00 schreef Guilin het volgende:
[afbeelding]
"Realgangsta lauft das Park zu checken."
Er missen er inderdaad nog een paar in dat plaatje dat ook in het DJ Frikandel en MC Kleine Rat topic staat.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:42 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Waar blijft het "allstars-Alberto-Maikuuul-Sararaats-DJ Frikandel & MC Kleine Rat-Donn-E-StringEmil-Zanger Bob-Realgangsta-lopen-de-park-te-checken" plaatje?![]()
Pheauteau-soups, per favore!![]()
Ik zal het bijschrijven in mijn interne woordenboekquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zoveel als "pauper met teveel eigendunk en te laag IQ"
Ja en?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:03 schreef mcDavid het volgende:
weet je wat het enge is...
dit soort personen heeft gewoon kiesrecht!
Wat staat er eigenlijk op? "Trap or die!" ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:52 schreef taart het volgende:
dat t-shirt van die pop, wtf waar slaat die eigenlijk opechte gangstah shit my ass
Die lijkt wel verdacht veel op mijn jasquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:19 schreef Smots het volgende:
[afbeelding]
En hier ziet u de nieuwe collectie van dit najaar, met een aantal saillante details.
Zo is daar de casual gedragen badmuts die heel koket contrasteert met de kittig gedragen wasbeer in de nek.
Ik miste al mijn wasbeer...quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die lijkt wel verdacht veel op mijn jas
Wat zit er in ze nekquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:19 schreef Smots het volgende:
[afbeelding]
En hier ziet u de nieuwe collectie van dit najaar, met een aantal saillante details.
Zo is daar de casual gedragen badmuts die heel koket contrasteert met de kittig gedragen wasbeer in de nek.
..het harige monster besloop de onwetende gangstathug onheilspellend.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:19 schreef Smots het volgende:
[afbeelding]
Die gast heeft echt een wasbeer in zijn nekquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:19 schreef Smots het volgende:
[afbeelding]
Waarom heeft ie een badmuts op?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:19 schreef Smots het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:43 schreef Hugster het volgende:
soulmate [afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
fake bling
Timbo's geakkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:21 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Die zolen van de linker... Mephisto´s?![]()
*Proest* Mijn koffiequote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:25 schreef Dirktator het volgende:
Jawel heur! De tjappies zonder leipe m0creau-flavour hebben elkaar dan eindelijk gevonden!!
[afbeelding]
N.B. let op String-Emil in het water![]()
V.l.n.r.: Thijs "Zonder geweer ben ik niet cool" Bosma, String Emil in het water, de gekke player Donn-E, Alberto die de park aan 't checken is, het viertal trio DJ Frikandel & MC Kleine Rat, hendig sjieke slip legende Maikuuul en de Duitse Blikker "Realgangsta". Achter in het water nog Sararaats.![]()
Die was toch al uitgerangeerd...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Vet
Nu zie je Maikuul alleen niet meer zo goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |