Je zit achter een computer met internet, man... Daar haal je nog veel meer nieuws uit.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:43 schreef vbmot het volgende:
maar het idee om niet permanent nieuws uit de buitenwereld te kunnen ontvangen maakt me zenuwachtig, en het is niet zo dat ik dringend nieuws moet ontvangen o.i.d.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 06:13 schreef Megumi het volgende:
Precies en die van de zaak gaat na zes uur gewoon uit.
Niet echt neequote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:35 schreef Nawien het volgende:
[..]
![]()
je hebt die telefoon natuurlijk niet gekregen om 24 uur stand-by te zijn![]()
Argentinie, omgeving Mendoza (Uspallata gister waar het kreng niet werkte). Nu in Mendoza en hier doet ´ie het weer.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 06:33 schreef heiden6 het volgende:
Costa Rica? :
Heb ik ook een keer gedaan....tot ik pech kreeg met mn auto. Midden in Frankrijk. Heb drie dagen bij de autogarage gestaan om de ANWB te pakken te krijgen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 05:54 schreef buzzer het volgende:
gewoon thuislaten die klotedingen. Ik laat hem tijdens vakanties altijd thuis.
Zulke dingen zijn dus de enige reden dat ik zo'n ding meeneem, voor de rest kost het alleen maar teveel geld.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:24 schreef thefunny het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gedaan....tot ik pech kreeg met mn auto. Midden in Frankrijk. Heb drie dagen bij de autogarage gestaan om de ANWB te pakken te krijgen.
Waarom niet? Er kunnen altijd noodgevallen zijn, en dan is het fijn als iemand je kan bereiken wanneer diegene je nodig heeft.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:49 schreef snoekiesnoek het volgende:
Genoeg mensen die bijvoorbeeld elke nacht de telefoon aan laten staan, waarom in hemelsnaam?
Wat een gek! Zonder telefoon ben je machteloos!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 05:54 schreef buzzer het volgende:
gewoon thuislaten die klotedingen. Ik laat hem tijdens vakanties altijd thuis.
Nee, natuurlijk niet!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
En hoe zit het met internet dan? Blijkbaar kun je daar ook niet mee zonder...
Ligt een beetje aan je instelling en creativiteit denk ik.....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:00 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wat een gek! Zonder telefoon ben je machteloos!
Ik ken dat! Ik was een paar maanden geleden in Limburg waar ik geen bereik had. Ik heb toen de foon uit en weer aan gezet, begon van ellende al te zweten. Toen deed hij het weerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:43 schreef vbmot het volgende:
Best frustrerend, ik ben hier in een prachtig gebied; mooie natuur, gezellige dorpjes. Er is alleen geen gsm dekking. Nu zou je zeggen, heerlijk rustig, maar ik word er onrustig van. Eigenlijk nooit geweten hoe verslaafd ik aan dat (on)ding ben, maar het idee om niet permanent nieuws uit de buitenwereld te kunnen ontvangen maakt me zenuwachtig, en het is niet zo dat ik dringend nieuws moet ontvangen o.i.d. Morgen gelukkig weer naar een gebied met dekking, HEERLIJK!!!![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |