abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35063468
Nu.nl is door de geldwolven weer mooi voor het karretje gespannen:
quote:
AMSTERDAM - De overkoepelende organisatie van Amerikaanse platenmaatschappijen (RIAA) waarschuwt consumenten ervoor de muziek van hun iPod te halen, alvorens deze door te verkopen. Wie de muziekspeler verkoopt zonder de muziek te verwijderen, maakt zich schuldig aan het schenden van copyright. De RIAA heeft gewaarschuwd op zoek te zijn naar overtreders.

De snelheid waarmee er nieuwe iPods op de markt komen hebben een zondvloed aan oude muziekspelers op veilingsites veroorzaakt. Maar al te veel consumenten verkopen hun apparaat zonder eerst alle mp3's te verwijderen.

Niet alleen in de Verenigde Staten, maar ook Europa is dit illegaal. Ook het omzetten van een audio-cd naar mp3-formaat, om het origineel vervolgens te verkopen, is strafbaar. Door afstand te doen van het origineel verliest men ook het recht de muziek te gebruiken.
Dream on. De honden lusten geen brood van deze onzin.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_35063494
Valt me trouwens op dat de laatste tijd die stichting braak logo's weer steeds vaker op DVD's zitten
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_35063518
Klopt inderdaad niet. Downloaden van muziek mag altijd. Ongeacht of iemand het origineel heeft. Downloaden, branden en vervolgens de kopie verkopen mag niet. Downloaden en vervolgens openbaar maken mag ook niet. Mijn origineel mag ik altijd verkopen ongeacht of ik later weer legaal download.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_35063585
Je mag je download ook niet langer dan 24 uur bewaren. Je mag hem alleen 1x beluisteren en dan kiezen of je overgaat tot aankoop of niet.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_35063633
quote:
Je mag je download ook niet langer dan 24 uur bewaren. Je mag hem alleen 1x beluisteren en dan kiezen of je overgaat tot aankoop of niet.
Wat een gelul. Dat is "disclaimerspraat" uit Amerika die je op warez-sites tegenkomt.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 01:10:05 #6
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_35063772
erger zijn die filmpjes over braak en zo op GEHUURDE en GEKOCHTE dvd's.
pi_35063819
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 00:56 schreef Neuralnet het volgende:
Klopt inderdaad niet. Downloaden van muziek mag altijd. Ongeacht of iemand het origineel heeft. Downloaden, branden en vervolgens de kopie verkopen mag niet. Downloaden en vervolgens openbaar maken mag ook niet. Mijn origineel mag ik altijd verkopen ongeacht of ik later weer legaal download.
Inderdaad. Maar de laatste tijd zijn er een hoop instanties die de wet naar hun eigen hand willen zetten.

'Landelijk verkeersofficier' ( ) Koos Spee heeft er ook een handje van. Ik hoop dat hij in z'n kulpraat en propagandatelevisie blijft.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  dinsdag 14 februari 2006 @ 01:56:33 #8
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_35064402
Denk dat ze bij Nu.nl een tekst iets te letterlijk hebben vertaald naar het Nederlands.
Ze vergeten trouwens bij de RIAA wel dat er ook LEGAAL gekochte MP3's op de Ipod kunnen staan. Die mogen natuurlijk altijd worden doorverkocht.
So we just called him Fred
pi_35065581
Ehm... tja d'r staat meestal wel op DVD's dat je ze niet uit mag lenen, huren of verkopen... maar dat wil niet zeggen dat ook voor CD's geld
pi_35065593
Ik maak er juist een sport van om bij de verkoop van CD-spelers/MP3-spelers en dergelijke muziek mee te leveren tegen meerprijs.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_35065607
Tja, je betaald niet voor niks de kopieerbelastingen ofzo bji een mp3-speler, zou de strafbaarheid moeten compenseren vind ik
  Moderator dinsdag 14 februari 2006 @ 08:22:57 #12
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')