abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35062776
Dit hoorde ik dus van de week, ik zag voor een stel marokkanen, en die zaten een beetje stoer te praten over 'lekkere wijfe' en smatjes of weet ik veel hoe ze vrouwen tegenwoordig noemen...

zit ik daar met me Mp3 speler op, batterij leeg, dus ik moest dat gesprek van die twee marokkanen aanhoren... Wat ik toen hoorde....

'' Ja ik neuk al die wijfen, al die smatjes ik neuk ze hard, ook de lelijke die neuk ik keihard, ook wijfen die haat, ik neuk ze met haat, dat is toch nog lekkerder dan normaal, terwijl ik hun neuk wens ik haar dood, zij en die hele kanker familie van de'r... ik wens ze allemaal dood als ik ze maar ken neuken.... ''

zo iets kreeg ik te horen, het klopt misschien niet 100% maar you get the picture.... ongelofelijk... ik heb/had nog wel respect voor marokkanen in het algemeen.

Maar naar het aanhoren van dat gesprek ben ik echt mijn vraag tekens gaan zetten... te triest voor woorden dit, waar gaat dit heen?!

[ Bericht 1% gewijzigd door 7eVeNL op 14-02-2006 00:27:52 ]
pi_35063146
Ik vraag mij af of hij het echt meent.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_35063148
Zeg je er niet eens wat van? Op een forum kunnen we vrij weinig voor je doen.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_35063211
Jeugd van tegenwoordig
There is no such thing as perfection.. There never is, there never will be..
  dinsdag 14 februari 2006 @ 00:38:58 #5
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_35063223
Als hij daar wat van had gezegd zat hij hier nu niet te typen
pi_35063226
Dus je trekt meteen gemakshalve de conclusie dat de beste jongeman ( ) een gehele gemeenschap representeerd?
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_35063248
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 00:19 schreef 7eVeNL het volgende:
waar gaat dit heen?!
je zit in de bus en je weet niet waar die heen gaat?
  dinsdag 14 februari 2006 @ 00:40:20 #8
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_35063251
Ah joh dat is allemaal grootse puberpraat. Waarschijnlijk visiteert hij een berggeit anaal met zijn vier centimer tijdens zijn zomervakantie in Marokko.
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_35063257
Gebruik de volgende keer eens die MP3-speler om het op te nemen en laat ons meegenieten.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_35063260
Tja, dat krijg je met volksvertegenwoordigers zoals Geert Wilders en Hilbrand Nawijn.
pi_35063290
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 00:39 schreef Aurelianus het volgende:
Dus je trekt meteen gemakshalve de conclusie dat de beste jongeman ( ) een gehele gemeenschap representeerd?
de genoemde gemeenschap heeft al een niet zo positieve naam, en als ik dan zo iets als dat hoor, dan krijg ik daar absoluut geen goed gevoel over,
pi_35063299
Ik ben getrouwd met een koning

Hoop opschepperij en het is tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld om zo tegen/over elkaar te praten onder veel jongeren. Ik ben pas 22 jaar maar als ik dat soort dingen hoor voel ik me heel oud worden... vroeger toen we nog een beetje respect voorelkaar konden opbrengen, maar goed.
;)
pi_35063458
Dat gedrag is geen opscheppen meer. Dat is vragen om een enkeltje zandbak.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 01:18:22 #14
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_35063874
Wat een teleurstelling. Ik dacht dat je een marokkaan met z'n kop in de brievenbus had gekregen.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_35063929
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 00:19 schreef 7eVeNL het volgende:
Maar naar het aanhoren van dat gesprek ben ik echt mijn vraag tekens gaan zetten... te triest voor woorden dit, waar gaat dit heen?!
Een retourtje Nederlandse beschaving?
pi_35064031
Generaliseren heet zoiets geloof ik
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_35064046
Goh. dat dat allemaal nieuw voor je is zeg!
Laat je zusje maar eens langs een groepje Marokkanen lopen: "ey hoerrrrr wiel je neuke ?"
pi_35065202
Het enige wat hier triest aan is, is dit:
quote:
ik heb/had nog wel respect voor marokkanen in het algemeen.

Dus na t horen van TWEE Marokkanen, is je hele mening bijgesteld. Haha.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_35065206
Wat is nu precies je punt, behalve dat de formulering van de Marokkaan in kwestie nogal te wensen overlaat?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_35065217
Ik neuk smatjes ( ) ook hard, maar ik wens hun familie geen kanker toe tijdens de daad, dat heeft invloed op mijn prestaties denk ik.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_35065283
Maar als een meisje zo achterlijk is om ook daadwerkelijk met een marrokaan naar bed te gaan dan verdient ze ook niet beter.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  dinsdag 14 februari 2006 @ 04:14:35 #22
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_35065333
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 03:50 schreef Jajong het volgende:
Het enige wat hier triest aan is, is dit:
[..]

Dus na t horen van TWEE Marokkanen, is je hele mening bijgesteld. Haha.
Precies. Denk dat de TS ook niet echt snugger is. Om dit topic te plaatsen onder de gegeven omstandigheden.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_35065412
zeer onaardig
  dinsdag 14 februari 2006 @ 05:53:26 #24
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_35065561
onizn is op 49, en voor dit gelul zijn er wel andere forums op het internet te vinden
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')