Dumpen dat ding en een tondeuze kopen ....niet 1 van 5 euro maar een beetje een goeie dan heb jij altijd je 3dagen stoppelsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:00 schreef Little_Meanie het volgende:
BTW: ik scheer mij met een Gilette Mach 3
krijg je dan niet zo'n effect dat op de ene plaats de haren veel langer zijn dan op de andere?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:09 schreef method21 het volgende:
[..]
Dumpen dat ding en een tondeuze kopen ....niet 1 van 5 euro maar een beetje een goeie dan heb jij altijd je 3dagen stoppels
Paar dagen? Djeez, dat wil ik ook. Sochtends scheren en savonds scheren wil ik hem glad houden.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:00 schreef Little_Meanie het volgende:
Ik vind van mijzelf dat ik er veel beter uitzie met een stoppelbaardje. Maar natuurlijk worden de haren na een paar dagen te lang en dan moeten ze er weer af. Maar dan krijg ik weer zo'n babyvelletje de eerste dagen en dat wil ik niet.
Is er een manier om je een beetje te scheren zonder dat alles er direct afgaat?
Ik wil constant een stoppelbaard van 3 à 4 dagen hebben, is dit mogelijk?
BTW: ik scheer mij met een Gilette Mach 3
ey, je bent er zelf bijquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:13 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
krijg je dan niet zo'n effect dat op de ene plaats de haren veel langer zijn dan op de andere?![]()
ja maar als je op de ene plaats wat harder drukt dan op de andere is het op die plaats allemaal wegquote:
nou na een dag heb ik wel weer stoppels maar niet zoals ik het wil O~)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:15 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Paar dagen? Djeez, dat wil ik ook. Sochtends scheren en savonds scheren wil ik hem glad houden.
Maar wanneer je een stoppel achtig baardje wil hebben moet je idd een tondeuze aanschaffen.
Je hebt opzetstukjes ervoor zodat je niet verder kunt dan x mm...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:22 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
ja maar als je op de ene plaats wat harder drukt dan op de andere is het op die plaats allemaal weg
Idd, hoewel het wel weer erg koel kan staan...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 02:34 schreef -Wolf- het volgende:
vrouwen vinden een stoppelbaard niet lekker zoenen. wat doe je jezelf aan lul??
1ste en 2de dag is het net schuurpapier en de 4de dag voelt het alsof er steeds naalden in je kin worden geprikt..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 02:34 schreef -Wolf- het volgende:
nog nooit klachten gehad van vrouwen O~)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 02:34 schreef -Wolf- het volgende:
Kunnen niet meer praten met een afgeschuurde tong natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:46 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
nog nooit klachten gehad van vrouwen O~)
Ja maar als het te stoppelig is is het net schuurpapierquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:13 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dan zijn het al meer echt haren dan stoppels heh...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |