Paul pijpenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:31 schreef moemoe het volgende:
Ik had woensdag een feestje, nog geen eens super veel gedronken. Alleen toen ik de volgende ochtend wakker werd was ik dus half mijn stem kwijt en ik heb 't nu nog steeds niet terug! Daarnaast heb ik ook keelpijn, hoofdpijn, voel ik warm aan en ben ik lichtelijk duizelig.
Ik klink echt ontzettend schor, luister maar: http://www.mijnlevenwatdoeje.nl/piep.wav
Hoe krijg ik mijn stem weer terug?![]()
Toen ik eergisteren shoarma bestelde konden ze me geen eens verstaan en als ik schreeuw word ik geen eens serieus genomen.![]()
Toch niet dat ene spuitje???quote:Op maandag 13 februari 2006 22:32 schreef Aarde het volgende:
http://www.google.com/search?hl=nl&q=grok+citroen&lr=lang_nl
het klinkt ernstig
ik zou de dierenarts vast bellen om de spuitjes klaar te leggen![]()
\quote:
zal ik je eens serieus nemen dan?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:31 schreef moemoe het volgende:
als ik schreeuw word ik geen eens serieus genomen.![]()
Grok lijkt me echt vies.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:32 schreef Aarde het volgende:
http://www.google.com/search?hl=nl&q=grok+citroen&lr=lang_nl
het klinkt ernstig
ik zou de dierenarts vast bellen om de spuitjes klaar te leggen![]()
vitamins are good for youquote:
Deze tips ga ik morgen maar eens proberen.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:36 schreef mazaru het volgende:
Keelpijn
Bij keelpijn gorgelen met kamillethee.
- Jikke
Als je keelpijn hebt kamillethee drinken met honing, het helpt en is nog lekker ook!
- Janny
Genoeg tips?![]()
Dat met die ui zou je vanavond al kunnen proberen.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Deze tips ga ik morgen maar eens proberen.![]()
ik zou in ieder geval morgen niet mee gaan naar deze dokter: Morgen gaan zn ballen der afquote:Op maandag 13 februari 2006 22:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Deze tips ga ik morgen maar eens proberen.![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:44 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik zou in ieder geval morgen niet mee gaan naar deze dokter: Morgen gaan zn ballen der af
Dat is vies...quote:Op maandag 13 februari 2006 22:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat met die ui zou je vanavond al kunnen proberen.
Jah, half. Ik kan nog wel praten, maar vraag niet hoe. Het doet zelfs pijn.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:02 schreef achterop23 het volgende:
Half kwijt?
Je hebt dus gewoon nog een halve stem!
Vet!
Gefeliciteerd.
(Altijd van de goede kant bekijken)
Een ui doormiddensnijden en de stukken in een washandje doen en dat tegen je oor leggen als je gaat slapen en oorontsteking hebt werkt ook prima.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat met die ui zou je vanavond al kunnen proberen.
Niet alleen schor, er zit ook een enorme brom in je stem.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:31 schreef moemoe het volgende:Ik klink echt ontzettend schor, luister maar: http://www.mijnlevenwatdoeje.nl/piep.wav
WHAhaHAAHAHAAHA!!!! Hi-la-risch!!!! Wat een goede grap!!p1!P!1quote:Op maandag 13 februari 2006 23:22 schreef renz0r het volgende:
Van het weekend gedeepthroated?
thnx, al komt de grap iets te goed overquote:Op maandag 13 februari 2006 23:23 schreef crackhead het volgende:
[..]
WHAhaHAAHAHAAHA!!!! Hi-la-risch!!!! Wat een goede grap!!p1!P!1
jij blij met FOK!quote:Op maandag 13 februari 2006 22:31 schreef moemoe het volgende:
ik dus half mijn stem kwijt
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
* doet me denken aan dat gedrocht uit Winterbase
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
* doet me denken aan dat gedrocht uit Winterbase
OMGquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:04 schreef ForzaRob het volgende:
toen een soort antibiotica kuur gehaald bij de dokter en het ging geleidelijk aan weer beterder.
ach er zijn altijd 2 kanten aan een verhaalquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:51 schreef moemoe het volgende:
Ik heb kamillethee en hoestdrank gekocht. Honing heb ik ook nog ergens. De doktersassistente adviseerde me mijn stem zo min mogelijk te belasten en dus eigenlijk niks te zeggen. Ik heb het sinds donderdag en duurt meestal 1 week voordat het voorbij is.
Niet praten is best moeilijk voor mij....![]()
wtf heb jij het nou weer overquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:07 schreef DiabloSam het volgende:
Lol, jezus heeft er toch niks mee te maken??![]()
En, helpt het een beetje?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:51 schreef moemoe het volgende:
Ik heb kamillethee en hoestdrank gekocht. Honing heb ik ook nog ergens. De doktersassistente adviseerde me mijn stem zo min mogelijk te belasten en dus eigenlijk niks te zeggen. Ik heb het sinds donderdag en duurt meestal 1 week voordat het voorbij is.
Niet praten is best moeilijk voor mij....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |