Die was er, ging weer weg, was er weer en vertrok weerquote:Op maandag 13 februari 2006 22:25 schreef Manneke_Pils het volgende:
[afbeelding]
Waar is de MED, gozer?
Je wilde het onbekend houden?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:36 schreef Litso het volgende:
Ik wacht zelf ook nog, maar het was al wel aangekondigd op Fok! Radio.
Ik zei toch dat ik zelf ook nog op de med wachtquote:Op maandag 13 februari 2006 22:37 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Je wilde het onbekend houden?
Neem het even mee naar achteren dan !quote:Op maandag 13 februari 2006 22:38 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik zelf ook nog op de med wacht
Ik loop al te roepen in Fok!Crew maar ze luisteren niet naar newbiemodjesquote:Op maandag 13 februari 2006 22:39 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Neem het even mee naar achteren dan !
Als alle mods zo lui zijn hoef ik me geen zorgen te makenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:47 schreef NJ het volgende:
Scheelt me weer een reactie in Fok!crew..
Sinds 19:00 vanavondquote:Op maandag 13 februari 2006 22:49 schreef crackhead het volgende:
Litso? Sinds wanneer hebben ze jou mod gemaakt, klootzak?
En hoe lang moeten we nog wachten op gelekte informatie uit crewfora?
Ik zal die foto's van jou en dat vadsige mokkel eens lekkenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:50 schreef Litso het volgende:
[..]
Sinds 19:00 vanavond
En maak maar een leuk bedrag over dan lek ik naar verhouding veel te weinig
Ongetwijfeld.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:51 schreef NJ het volgende:
Heb ik je trouwens nog notes gegeven waar je het totaal niet mee eens bent?
Graag, ik ben ze kwijt!quote:Op maandag 13 februari 2006 22:52 schreef crackhead het volgende:
[..]
Ik zal die foto's van jou en dat vadsige mokkel eens lekken.
En ik weet weer waarom ik altijd moest glimlachen als ik je notes bekeek.quote:
Hij blijft mooi, doch NSFW.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:57 schreef NJ het volgende:
[..]
En ik weet weer waarom ik altijd moest glimlachen als ik je notes bekeek..
En een klootviool van een Sizzler die 'm edit en kopieerd, niet quote.quote:
Ik maak wel even een kloon aan anders hou ik geen account over.quote:
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, maar ik heb bezoek in de huiskamer zitten dus ik ga ook even niet van dichtbij kijkenquote:Op maandag 13 februari 2006 23:00 schreef NJ het volgende:
Gratis tip:
Als je een note zet, quote de post en kopieër die in de notes, ziet er een stuk netter uit dan een edit die je kopieerd.
Daar heb ik al genoeg accounts mee gevuldquote:Op maandag 13 februari 2006 23:02 schreef Pony-Lover het volgende:
He!!!als jullie hier willen posten moeten jullie wel baggeren ja
![]()
![]()
![]()
Dus nu ga je het maar eens van de andere kant proberenquote:Op maandag 13 februari 2006 23:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Daar heb ik al genoeg accounts mee gevuld
Goh, je plaatste tubgirl en kwam terug op die beslissing. Held.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:05 schreef crackhead het volgende:
he?
Ik zag dat mijn andere accounts nog niet unbanned zijnquote:Op maandag 13 februari 2006 23:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Goh, je plaatste tubgirl en kwam terug op die beslissing. Held.
Die note van Nikky is goed, die van Sizzler minder goed.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, maar ik heb bezoek in de huiskamer zitten dus ik ga ook even niet van dichtbij kijken
quote:Op maandag 13 februari 2006 23:25 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik moet ook maar eens mod worden, dan kan ik ook meepraten over de kwaliteit van notes.
Ja man tering, ik was teleurgesteld dat ik er minder had dan verwacht.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:30 schreef NJ het volgende:
[..].
Die notes waren echt de grootste anti-climax toen ik ze kon lezen.
Ik danquote:Op maandag 13 februari 2006 23:42 schreef Stofje het volgende:
Ik vroeg aan een collegamod what the fuck dat getalletje was tussen haakjes.
Hij is nu van mij.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:44 schreef Tiemie het volgende:
Litso man, je bent 1 van hun.. damn
.
En yvonne natuurlijk.quote:
Mijn enige note.quote:Een positieve aanmoedigingsnote voor Stofje.
Dat overleeft niemand, maar dat boeit nietquote:
We staan nu beide op drie.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mijn enige note.
Ik word altijd zó somber als ik m'n notes zie.
Op donderdag 9 februari 2006 00:09 schreef Insomaniac het volgende:quote:
JezusChristus, jij bent ook écht een takkenwijf.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:48 schreef Skaai het volgende:
Ik heb er lekker toch wel meer, heilige pussy's
Wanneer heb je die date met Renesite?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:48 schreef Skaai het volgende:
Ik heb er lekker toch wel meer, heilige pussy's
Ik doe bijna alles voor roemquote:Op maandag 13 februari 2006 23:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
JezusChristus, jij bent ook écht een takkenwijf.
Nooit. Hij moddert PUB. Halloquote:
Zeg probeer je me weer weg te pesten ofzo?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:48 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ze vinden je niet belangrijk genoeg voor een eigen MED!
FF heeft nu toch het record met 1 dag of vergis ik me nu?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:49 schreef Litso het volgende:
[..]
Zeg probeer je me weer weg te pesten ofzo?
Dat was toch wel iets langer?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:51 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
FF heeft nu toch het record met 1 dag of vergis ik me nu?
Nope.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:36 schreef FlyingFox het volgende:
Van 13 januari '04 tot 14 februari '04, trouwens.
Ja, lach me maar uit.
Godver. Ik lees deze post, ik vraag in het FA-topic of die MED nog komt, staat ie er allang.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:48 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ze vinden je niet belangrijk genoeg voor een eigen MED!
Das een maand. Ik geloof dat Oldenzaaltjuhh het record heeft met drie dagen ofzo.quote:
En een stuk minder notes.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:58 schreef Listo het volgende:
En weer zwart.
Kut ik wist hetquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:57 schreef NJ het volgende:
[..]
Das een maand. Ik geloof dat Oldenzaaltjuhh het record heeft met drie dagen ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |