Die was er, ging weer weg, was er weer en vertrok weerquote:Op maandag 13 februari 2006 22:25 schreef Manneke_Pils het volgende:
[afbeelding]
Waar is de MED, gozer?
Je wilde het onbekend houden?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:36 schreef Litso het volgende:
Ik wacht zelf ook nog, maar het was al wel aangekondigd op Fok! Radio.
Ik zei toch dat ik zelf ook nog op de med wachtquote:Op maandag 13 februari 2006 22:37 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Je wilde het onbekend houden?
Neem het even mee naar achteren dan !quote:Op maandag 13 februari 2006 22:38 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik zelf ook nog op de med wacht
Ik loop al te roepen in Fok!Crew maar ze luisteren niet naar newbiemodjesquote:Op maandag 13 februari 2006 22:39 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Neem het even mee naar achteren dan !
Als alle mods zo lui zijn hoef ik me geen zorgen te makenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:47 schreef NJ het volgende:
Scheelt me weer een reactie in Fok!crew..
Sinds 19:00 vanavondquote:Op maandag 13 februari 2006 22:49 schreef crackhead het volgende:
Litso? Sinds wanneer hebben ze jou mod gemaakt, klootzak?
En hoe lang moeten we nog wachten op gelekte informatie uit crewfora?
Ik zal die foto's van jou en dat vadsige mokkel eens lekkenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:50 schreef Litso het volgende:
[..]
Sinds 19:00 vanavond
En maak maar een leuk bedrag over dan lek ik naar verhouding veel te weinig
Ongetwijfeld.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:51 schreef NJ het volgende:
Heb ik je trouwens nog notes gegeven waar je het totaal niet mee eens bent?
Graag, ik ben ze kwijt!quote:Op maandag 13 februari 2006 22:52 schreef crackhead het volgende:
[..]
Ik zal die foto's van jou en dat vadsige mokkel eens lekken.
En ik weet weer waarom ik altijd moest glimlachen als ik je notes bekeek.quote:
Hij blijft mooi, doch NSFW.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:57 schreef NJ het volgende:
[..]
En ik weet weer waarom ik altijd moest glimlachen als ik je notes bekeek..
En een klootviool van een Sizzler die 'm edit en kopieerd, niet quote.quote:
Ik maak wel even een kloon aan anders hou ik geen account over.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |