het is op zijn minst gewoon netjes om af te bellen, en een kleine moeite..quote:Op maandag 13 februari 2006 22:24 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Als je bij de bios een reservering hebt geplaatst en je komt vervolgens niet opdagen, krijg je dan een schadeclaim van een eurootje of ¤ 1000,- aan je broek?
Of is het verstandiger omaf
te
bellen
?
![]()
Wat hij zegt, maar het is idd wel vriendelijk om even af te bellen.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:28 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
De meeste bioscopen kennen klantjes zoals jij.
Als je niet voor een bepaald tijdstip je kaarten afhaalt ben je ze kwijt.
Sim-pel.
Krek.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:45 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Als ik dus niet afbel ben ik eigelijk gewoon een klare lamlul?
Sinds wanneer is valentijn op de 13e?quote:
Nouja, ik neem aan dat je bioscoopbezoekje niet meer voor vanavond staat geplannedquote:Op maandag 13 februari 2006 22:47 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Sinds wanneer is valentijn op de 13e?
Hij stond voor 22.30 gepland.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, ik neem aan dat je bioscoopbezoekje niet meer voor vanavond staat geplanned
Okquote:Op maandag 13 februari 2006 22:48 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Hij stond voor 22.30 gepland.![]()
Oej dus je hebt vanavond een afspraakje met die grote neger uit blok E?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:17 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Enkel een nachtje in de jail gezeten.![]()
Blij toe.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Oej dus je hebt vanavond een afspraakje met die grote neger uit blok E?
Moet je weer even opnieuwe reserveren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |