En niet alle mannen zijn grote denkersquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:01 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Alle grote denkers zijn mannen hoor. Nu jij weer.
FeLV: Feline Leukemia Virus lijkt me.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:49 schreef remlof het volgende:
[..]
sinds wanneer is leukemie besmettelijk?
Dat klopt. Maar dat is i.c. natuurlijk een volstrekt irrelevante opmerking.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:55 schreef octopussy het volgende:
[..]
En niet alle mannen zijn grote denkers![]()
Ook al denken ze van wel.
Je bedankt me begrijp ik?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:12 schreef SHE het volgende:
Is het uiteindelijk dan toch een mooi kut topic geworden![]()
Als je 30 min down under bent geweest en me van voor naar achteren hebt besnuffeld, kan er wellicht een bedankje vanafquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:13 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je bedankt me begrijp ik?
Wat is je adres?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Als je 30 min down under bent geweest en me van voor naar achteren hebt besnuffeld, kan er wellicht een bedankje vanaf
Misschien kunnen mannen zich wel helemaal niet voorstellen hoe het is voor een vrouw om de eierstokken en/of heel de baarmoeder weg te halen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:19 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Misschien kunnen vrouwen zich dit soort dingen wel helemaal niet voorstellen?
[..]
want? je vrouwelijkheid ontleen je aan je babyfabriek?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:47 schreef Providentia het volgende:
[..]
Misschien kunnen mannen zich wel helemaal niet voorstellen hoe het is voor een vrouw om de eierstokken en/of heel de baarmoeder weg te halen.
Zonder baarmoeder voel je je ook geen vrouw, dus dat is precies hetzelfde.
Gewoon met zijn neus door zijn eigen plas heen halen, maar nu zal ik wel weer half fok over mij heenkrijgenquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:14 schreef Byte_Me het volgende:
Daar was meneer het niet mee eens en heeft achtereenvolgens in mijn schoen, mijn rugzuk, voor de deur en op de badkamermat gepist. En dat was niet per ongeluk of zo, puur om te laten zien dat hij de baas denkt te zijn.
ik denk dat deze methoden ook wel effectief is. Zou jij iets een tweede keer proberen, als je bij de eerste poging je ballen bent kwijtgeraakt?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:10 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
Gewoon met zijn neus door zijn eigen plas heen halen, maar nu zal ik wel weer half fok over mij heenkrijgen![]()
Dat bedoel ik ja.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:23 schreef snakelady het volgende:
volgens mij is het ook exact hetzelfde als een man gecastreerd word, en die vergelijking bedoeld ze.
Ontleen je je mannelijkheid aan je zaadfabriek dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:25 schreef SHE het volgende:
[..]
want? je vrouwelijkheid ontleen je aan je babyfabriek?
zooooo 80-ies![]()
De hedendaagse vrouw heeft meer kwaliteiten dan werpen alleen hoor. Onzin vergelijking dus
klinkt alsof je moeder issues heeft met je vader op een bepaalde dag in het jaar, dat ze erachter kwam dat ze niet zijn enige liefje was.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:23 schreef MOD het volgende:
Oke, ik heb een hele leuke kater hier in huis.
Hij loopt constand zn pik achterna, neukt alle poezen in de buurt, stelt zn terretorium veilig, eet en slaapt.
Een gezonde kat, zoals de meeste katten.
Veder is hij heel lief, komt altijd naar je toe en klimt helemaal in je als ie je ziet. Pist vrijwel alleen buiten overal tegen aan, dus opzich best beschaafd.
Morgen gaan zn ballen er af. Notabene op valentijnsdag, en een dag voor mn verjaardag.
En ik kan het mn ma maar niet duidelijk maken dat t nergens voor nodig is.
Het is barbaars, zielig, het slaat nergens op.
"Hij loopt alleen zn pik achterna, hij komt nog eens onder een auto"
Als die kat geweten had wat em te wachten stond...quote:"Hij loopt alleen zn pik achterna, hij komt nog eens onder een auto"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |