Zal ik eens wat foute voor je opzoeken om je herinnering wat op te frissen?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:22 schreef QyRoZ het volgende:
+1 goede topictitel. Zo slecht waren ze zelfs bij VV nog nooit.
Alhoewel die ook behoorlijk slecht waren.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:22 schreef QyRoZ het volgende:
+1 goede topictitel. Zo slecht waren ze zelfs bij VV nog nooit.
Was ik al druk mee bezig.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:23 schreef vibri het volgende:
[..]
Zal ik eens wat foute voor je opzoeken om je herinnering wat op te frissen?
Je meent hetquote:Op maandag 13 februari 2006 22:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Alhoewel die ook behoorlijk slecht waren.
*proest*quote:Op maandag 13 februari 2006 22:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Was ik al druk mee bezig.
http://forumtools.phserver.net/search_lite/search.php?title=vrolijk+verder&ts=&forum%5B%5D=0&max=50&searchtype=fulltext
De TT allitereert wel!quote:
Ik ook... en toen besefte ik me dat ik BHFH miste...quote:
Tweaterposts? Tweater ken ik wel, op Rockin' Park nog gezien, maar de manier van posten ontgaat me even. Ik heb jullie trouwens allebei ontmoet toen in Bilthoven.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:30 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik deed laatst nog wat Tweaterposts
waar is hij?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook... en toen besefte ik me dat ik BHFH miste...![]()
Ik weet niet waar je het over hebt. Mijn korte termijn geheugen zitten wat gaten in na een niet geheel vrijwillige klap tegen mijn hoofd gister...quote:
Dit is een Tweaterpostquote:Op maandag 13 februari 2006 22:31 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Tweaterposts? Tweater ken ik wel, op Rockin' Park nog gezien, maar de manier van posten ontgaat me even. Ik heb jullie trouwens allebei ontmoet toen in Bilthoven.
Misschien zitten je hersentjes nu eindelijk op de goede plekquote:Op maandag 13 februari 2006 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt. Mijn korte termijn geheugen zitten wat gaten in na een niet geheel vrijwillige klap tegen mijn hoofd gister...![]()
Dit met mezelf praten is geen essentieel onderdeel van een gemiddelde Tweaterpost, maar bij gebrek aan input van anderen moet 't maar evenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:35 schreef vibri het volgende:
Als iemand nou nog ff post hier kan ik ten minste die Tweaterpost uitleggen![]()
Ik kom niet meer buiten de R&P SCquote:Op maandag 13 februari 2006 22:35 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
België. Hij post nog steeds hoor. Regelmatig.
http://forum.fok.nl/user/history/16466
Lomp, ongecoördineerd vrouwspersoon!quote:Op maandag 13 februari 2006 22:37 schreef vibri het volgende:
Misschien zitten je hersentjes nu eindelijk op de goede plek
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lomp, ongecoördineerd vrouwspersoon!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |