alsof jij er ervaring mee hebtquote:Op maandag 13 februari 2006 22:12 schreef Brechtje het volgende:
da's de bedoeling meestal jaa.
wel irritant
en dan? dan weet ie niet van wie hij is. nou daar schiet je als afzender veel mee op zeg.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:11 schreef 2609 het volgende:
dat is toch ook vaak de bedoeling?
Jij krijgt tenminste een kaart.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:09 schreef _The_General_ het volgende:
Zojuist in de bus, een valentijnskaart zonder afzender![]()
Nu loop ik me dagenlang af te vragen wie het kan zijn. Stuur dan geen kaart!
later kom je er meestal wel achterquote:Op maandag 13 februari 2006 22:13 schreef electricity het volgende:
[..]
en dan? dan weet ie niet van wie hij is. nou daar schiet je als afzender veel mee op zeg.![]()
zakken volquote:
Als ik de afzender niet weet had ik hem liever niet gehad. Nu raak ik gek van het peinzen...quote:Op maandag 13 februari 2006 22:14 schreef static het volgende:
Wees blij dat je er eentje krijgt.
Of een Limburger.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:14 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Er zat geen postzegel op, ik ga er dus van uit dat het een Limburgse is![]()
Tegenwoordig woont deze limburgse in Eindhovenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:14 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
En ik studeer in Eindhovenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:15 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Tegenwoordig woont deze limburgse in Eindhoven
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:09 schreef _The_General_ het volgende:
whehe zo domquote:
Daarom HEB jij dus geen vriendinquote:Op maandag 13 februari 2006 22:25 schreef dreeske het volgende:
Het hele valentijs gebeuren mag van mij in de goot verdwijnen.
Ook al zou ik een vriendin hebben kon ze fluiten naar iets leuks.
Dat geef ik der dan wel als het allemaal normale prijzen zijn!
Landgraafquote:Op maandag 13 februari 2006 22:24 schreef _The_General_ het volgende:
Middelgrote plaats bij Roermond, jij ?
Ik heb afspraken met PTT post hieroverquote:Op maandag 13 februari 2006 22:29 schreef jaspah het volgende:
verkapt pimp met je valaentijnskaart topic?
Ik denk dat jij een van de weinige in dit topic zult zijn die ook kaarten krijgtquote:Op maandag 13 februari 2006 22:31 schreef Frappelsien het volgende:
Ze zijn wel jaloers op je kaart zeg
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:32 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een van de weinige in dit topic zult zijn die ook kaarten krijgt![]()
Heb vandaag al 2 digitale kaarten gehadquote:Op maandag 13 februari 2006 22:32 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een van de weinige in dit topic zult zijn die ook kaarten krijgt![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:34 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Heb vandaag al 2 digitale kaarten gehad![]()
Niet romantisch!!En één dag te vroeg
![]()
het is ook gewoon een mooi meisje he?quote:
Jij krijgt post om 10 uur savonds?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:09 schreef _The_General_ het volgende:
sommige mensen hebben ook nog een zinvolle dagbesteding naast fok!ken en andere kansloze activiteiten. werken of studeren bijvoorbeeld.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:39 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Jij krijgt post om 10 uur savonds?![]()
Zozo dus tochquote:Op maandag 13 februari 2006 22:41 schreef electricity het volgende:
[..]
sommige mensen hebben ook nog een zinvolle dagbesteding naast fok!ken en andere kansloze activiteiten. werken of studeren bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:37 schreef electricity het volgende:
[..]
het is ook gewoon een mooi meisje he?
Een plaatsgenoot dus! In welke plaats woon je?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:14 schreef _The_General_ het volgende:
Ik denk ook een plaatsgenoeg. In de buurt van Roermond.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:00 schreef maartena het volgende:
[..]
Een plaatsgenoot dus! In welke plaats woon je?
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:24 schreef _The_General_ het volgende:
Middelgrote plaats bij Roermond, jij ?
hmm staat er ook bij hoeveel leuke, mooie, slanke, lieve meiden zijn? dan kun je die ook alvast wegstrepenquote:Op maandag 13 februari 2006 23:09 schreef maartena het volgende:
Heythuysen dus.
Heythuysen heeft 12500 inwoners (naar boven afgerond, kon alleen cijfers van 2004 vinden), en als we even uitgaan van een heterosexuele kaart en het landelijke gemiddelde nemen van 51% vrouwen, dan kunnen het ongeveer 6400 vrouwen zijn.
Van die 6400 vrouwen kunnen we alles onder de 15 (denk ik) zowiezo wel afschrijven, en voor het gemak gaan we er ook maar even vanuit dat alles boven de 35 geen kaartjes meer schrijft voor Valentijnsdag. Dan blijven er naar schatting niet meer dan 2000 mogelijkheden over.
Kunnen we het nog verder uitdunnen?
Hoe je Heythuysen met 12500 inwoners als "middelgroot" durft te betitelen is me trouwens een raadsel....
Ik loop stage op een middelbare school, dus alles kanquote:Op maandag 13 februari 2006 23:09 schreef maartena het volgende:
Van die 6400 vrouwen kunnen we alles onder de 15 (denk ik) zowiezo wel afschrijven, en voor het gemak gaan we er ook maar even vanuit dat alles boven de 35 geen kaartjes meer schrijft voor Valentijnsdag. Dan blijven er naar schatting niet meer dan 2000 mogelijkheden over.
Kunnen we het nog verder uitdunnen?
quote:Hoe je Heythuysen met 12500 inwoners als "middelgroot" durft te betitelen is me trouwens een raadsel....
Ai.. jij bent vast zo een die vanavond niet slaapt..quote:Op maandag 13 februari 2006 23:08 schreef MoChe het volgende:
TS, tis vast je moeder geweest die je zelfvertrouwen een boost wilde geven
*rent naar de brievenbus*quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:15 schreef TDKa het volgende:
ok, vanaf nu mag iedereen pimpen met valentijnskaarten
* TDKa heeft er helaas geen
Bubba zeker wel?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:22 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik heb nog het geluk dat niemand weet wat mijn adres is. Bijna niemand dan, in ieder geval geen onbekende meisjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |