alsof jij er ervaring mee hebtquote:Op maandag 13 februari 2006 22:12 schreef Brechtje het volgende:
da's de bedoeling meestal jaa.
wel irritant
en dan? dan weet ie niet van wie hij is. nou daar schiet je als afzender veel mee op zeg.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:11 schreef 2609 het volgende:
dat is toch ook vaak de bedoeling?
Jij krijgt tenminste een kaart.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:09 schreef _The_General_ het volgende:
Zojuist in de bus, een valentijnskaart zonder afzender![]()
Nu loop ik me dagenlang af te vragen wie het kan zijn. Stuur dan geen kaart!
later kom je er meestal wel achterquote:Op maandag 13 februari 2006 22:13 schreef electricity het volgende:
[..]
en dan? dan weet ie niet van wie hij is. nou daar schiet je als afzender veel mee op zeg.![]()
zakken volquote:
Als ik de afzender niet weet had ik hem liever niet gehad. Nu raak ik gek van het peinzen...quote:Op maandag 13 februari 2006 22:14 schreef static het volgende:
Wees blij dat je er eentje krijgt.
Of een Limburger.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:14 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Er zat geen postzegel op, ik ga er dus van uit dat het een Limburgse is![]()
Tegenwoordig woont deze limburgse in Eindhovenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:14 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Er zat geen postzegel op, ik ga er dus van uit dat het een Limburgse is![]()
En ik studeer in Eindhovenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:15 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Tegenwoordig woont deze limburgse in Eindhoven
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:09 schreef _The_General_ het volgende:
Zojuist in de bus, een valentijnskaart zonder afzender![]()
Nu loop ik me dagenlang af te vragen wie het kan zijn. Stuur dan geen kaart!
whehe zo domquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |