Je bent het slotje vergeten schatquote:Op maandag 13 februari 2006 22:09 schreef 2609 het volgende:
probeer het nog maar een keer met een betere OP
Ok, komt ie he.quote:
Ja hoor meneer wannabe modquote:Op maandag 13 februari 2006 22:09 schreef 2609 het volgende:
probeer het nog maar een keer met een betere OP
ik durfde wel te postenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:14 schreef Slarioux het volgende:
Oh en nu ineens niet een KLB topic verbaggeren hè, mietjes!
Ja daar zat ik aan te denken, maar gisteren zat ik nog op anderhalve gig, van de vijf. Dat zou erg rap gegaan moeten zijn maar ik heb ook geen mailtjes gehad; tot een uur of vijf vanmiddag deed alles het.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja hoor meneer wannabe mod![]()
En Slar, teveel bandbreedte verbruikt misschien?
Dan krijg je gewoon een extra rekening op de mat, meer niet... Dit soort 'zware' maatregelen heb ik nog nooit zien gebeuren bij XXL, ik vraag me echt af wat er zo ernstig was.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja hoor meneer wannabe mod![]()
En Slar, teveel bandbreedte verbruikt misschien?
Is je host geen onderhoud aan het plegen dan? Toen mijn site destijds bij PCextreme gehost was kreeg ik soms ook een melding dat mijn site niet bereikbaar was vanwege onderhoud aan de servers.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:18 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja daar zat ik aan te denken, maar gisteren zat ik nog op anderhalve gig, van de vijf. Dat zou erg rap gegaan moeten zijn maar ik heb ook geen mailtjes gehad; tot een uur of vijf vanmiddag deed alles het.
Yep, keek het ff na:quote:Op maandag 13 februari 2006 22:19 schreef 2609 het volgende:
zo vet een topic met alleen maar reacties van mods![]()
maar heb je de rekening wel betaald?
Dat kan ook nog idd. Maar die suspended meldingen overal vinnik engquote:Op maandag 13 februari 2006 22:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Is je host geen onderhoud aan het plegen dan? Toen mijn site destijds bij PCextreme gehost was kreeg ik ook een melding dat mijn site niet bereikbaar was vanwege onderhoud aan de servers.
Huh, maar jij bent toch geen mod?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:19 schreef 2609 het volgende:
zo vet een topic met alleen maar reacties van mods![]()
maar heb je de rekening wel betaald?
gebeurdt nog wel denkquote:
Nou ik wil niet al te veel lekken hoor maar ik zie er nog niks over achter de schermen.quote:
dat komt omdat dat besproken word bij de hogere bazenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Nou ik wil niet al te veel lekken hoor maar ik zie er nog niks over achter de schermen.
Ja, de meest schrijnende gevallen krijgen altijd een persoonlijk afwijsmailtje van Danny.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:24 schreef 2609 het volgende:
[..]
dat komt omdat dat besproken word bij de hogere bazen
dus trek je conclusie maar
Vorige keer had ik er een van yvonne, telt dat ook?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:29 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja, de meest schrijnende gevallen krijgen altijd een persoonlijk afwijsmailtje van Danny.
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:24 schreef 2609 het volgende:
[..]
dat komt omdat dat besproken word bij de hogere bazen
dus trek je conclusie maar
die "grap" was al gemaakt toekomstig collegaquote:Op maandag 13 februari 2006 22:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
klopt, Danny behandelt de hopeloze gevallen
Nou vooruit dan.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:50 schreef Thrilled het volgende:
waarom reageren er hier alleen mods + 2609?
verkapt-ik-wil-ook-posten-tussen-de-mods
bek!quote:Op maandag 13 februari 2006 22:14 schreef Slarioux het volgende:
Oh en nu ineens niet een KLB topic verbaggeren hè, mietjes!
Klik maar op de link in de OP, niet dus.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:00 schreef Scorpie het volgende:
is het nou opgelost?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |