abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38714016
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 23:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Downgraden kán mis gaan ja. Maar ik heb het net ook gedaan, en het ging gelukkig goed.
en voordat er weer een blauwe ingrijpt: hierover praten mag wel, maar links geven naar downgraders niet.
Deze "blauwe" gaat zich er toch even mee bemoeien...

Het bespreken van modchips is niet toegestaan, maar ook het bespreken van het downgraden van firmware niet! Het heeft natuurlijk geen enkele zin om alleen het linken te verbieden terwijl het wel besproken zou mogen worden.

Dus nog even voor de duidelijkheid... Er wordt hier alleen homebrew besproken die je kunt draaien met de mogelijkheden die je apparaat biedt, zonder in te moeten grijpen met behulp van een drastische maatregel als het downgraden van je firmware of het inbouwen van een modchip.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 10:51:07 #177
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_38717261
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:23 schreef __Saviour__ het volgende:
hmm, dan update ik hem misschien maar niet.
ik wil m'n psp verkopen, maar wilde misschien nog wel eventjes de locoroco demo uittesten
Zet 'm nu alvast maar te koop dan Veel vraag is er echt niet naar.
Ik had wel wat reacties verwacht op mijn PSP maar eigenlijk ook niets gehoord... mijn PDA ging sneller de deur uit een jaar geleden. Die was ik binnen 24 uur kwijt
Nu heb ik mn PSP niet op marktplaats staan, maar toch...
  Donald Duck held zaterdag 10 juni 2006 @ 13:35:27 #178
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_38721279
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 01:51 schreef P-Style het volgende:
Deze "blauwe" gaat zich er toch even mee bemoeien...
<knip>
Dan mag nog minder dan ik dacht
Maar ik begrijp het wel hoor
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_38731166
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 13:35 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dan mag nog minder dan ik dacht
Maar ik begrijp het wel hoor
Ik niet eigenlijk, maar heb geen zin om de "wat mag wel en niet volgens de wet" discussie weer te starten..

Anyways, het is me gelukt om te zorgen dat eLoader niet automatisch opstart met het starten van GTA maar nu loop ik tegen een ander probleem op. De SNES emulator wil niet meer laden als ik eerst een GTA game laad om vervolgens vanuit die game een andere savegame (eloader) te laden. Ik denk een geheugen probleem? (gokje) Als ik namelijk gewoon de GTA savegame weg gooi en dus eloader weer als eerste laat starten heb ik geen problemen...

Hebben meer mensen dit?
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_38734435
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 20:02 schreef Cid het volgende:
Ik niet eigenlijk, maar heb geen zin om de "wat mag wel en niet volgens de wet" discussie weer te starten..

Anyways, het is me gelukt om te zorgen dat eLoader niet automatisch opstart met het starten van GTA maar nu loop ik tegen een ander probleem op. De SNES emulator wil niet meer laden als ik eerst een GTA game laad om vervolgens vanuit die game een andere savegame (eloader) te laden. Ik denk een geheugen probleem? (gokje) Als ik namelijk gewoon de GTA savegame weg gooi en dus eloader weer als eerste laat starten heb ik geen problemen...

Hebben meer mensen dit?
O ja.. het bespreken van emulators valt overigens ook buiten de policy.
  zondag 11 juni 2006 @ 21:59:03 #181
64875 Cid
Kupo!
pi_38762180
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 22:02 schreef P-Style het volgende:

[..]

O ja.. het bespreken van emulators valt overigens ook buiten de policy.
Roms kan ik begrijpen, maar emulators.. ohwell dan niet

Heb overigens het probleem gevonden, de homebrew applicatie gebruikte een intro die crashed, je kan er ook een vinden die geen intro heeft en die werkt prima!

Overigens heb ik vandaag zitten MSN'n met de PSP middels AFKIM, erg grappig. Er schijnt ook een plugin te zijn zodat je AFKIM en PSPRadio tegelijk kan gebruiken, daar vanavond maar eens naar kijken.

Baal er nu eigenlijk wel een beetje van dat ik 2.5 firmware op dat ding heb staan, je kan zoveel meer met een 1.5...
  Donald Duck held zondag 11 juni 2006 @ 22:13:48 #182
46149 __Saviour__
pi_38762739
1.5 is wel fijn idd. Ik draait er nu PMP Player op, daarmee kun je films afspelen. Echt veel fijner dan de standaard videofunctionaliteit van de PSP.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zondag 11 juni 2006 @ 23:35:14 #183
64875 Cid
Kupo!
pi_38765936
Jammer dat Sony de potentie van het machintje zo erg afknijpt, hoe meer leuke dingen je er mee kan doen hoe leuker! En hoe meer je er verkoopt zou ik dan denken...

Ze kunnen beter zorgen dat je gewoon geen illegale games kan spelen door de games zelf te beveiligen inplaats van de machine..
  Donald Duck held zondag 11 juni 2006 @ 23:44:44 #184
46149 __Saviour__
pi_38766185
Da's erg jammer inderdaad. In feite is het gewoon een computer. Zo lang het niet illegaal is, moet je er eigenlijk op kunnen draaien wat je wilt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_38776226
Iemand al gespeeld met dat TV op je PSP homebrew programma? Ben de naam even kwijt maar wil het wel een keer proberen. Handig voor het WK

Als iemand nog andere leuke homebrew gebruikt, laat het even weten. Zelf gebruik ik:
- eLoader (voor het starten van homebrew)
- eMenu (simpel menu voor eloader)
- PSPRadio (internetradio op je PSP middels WiFi)
- AFKIM (instant messaging (oa MSN), ook middels WiFi)
- snes9xTYL (SNES emulator)

Ben op zoek naar meer toepassingen die gebruik maken van WiFi. Ben ook aan het stoeien geweest met XLINK KAI, om zo multiplayer games over internet te kunnen spelen. Dat heb ik nog niet aan de praat...
  Donald Duck held maandag 12 juni 2006 @ 13:00:07 #186
46149 __Saviour__
pi_38776531
PMP Player, wat ik al eerder noemde, schijnt nu ook te werken op 2.00+
Dat is zeker de moeite waard om eens te bekijken!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_38776913
quote:
Op maandag 12 juni 2006 12:48 schreef Cid het volgende:
Iemand al gespeeld met dat TV op je PSP homebrew programma? Ben de naam even kwijt maar wil het wel een keer proberen. Handig voor het WK

Als iemand nog andere leuke homebrew gebruikt, laat het even weten. Zelf gebruik ik:
- eLoader (voor het starten van homebrew)
- eMenu (simpel menu voor eloader)
- PSPRadio (internetradio op je PSP middels WiFi)
- AFKIM (instant messaging (oa MSN), ook middels WiFi)
- snes9xTYL (SNES emulator)

Ben op zoek naar meer toepassingen die gebruik maken van WiFi. Ben ook aan het stoeien geweest met XLINK KAI, om zo multiplayer games over internet te kunnen spelen. Dat heb ik nog niet aan de praat...
Ik was zelf ook naar XLINK KAI aan het kijken maar het lukt me niet om het werkend te krijgen.

Volgens mij moet je je computer zo verbinden:
PSP <-wireless-> PC <-cable-> router (internet)
Dus direct van je PSP connecten naar je (wireless)router gaat niet werken, en je PC op wireless laten verbinden naar je router ook niet.

Lijkt me wel vet om GTA:LCS over het net te spelen
pi_38780867
quote:
Op maandag 12 juni 2006 13:14 schreef Falcon4ever het volgende:

[..]

Ik was zelf ook naar XLINK KAI aan het kijken maar het lukt me niet om het werkend te krijgen.

Volgens mij moet je je computer zo verbinden:
PSP <-wireless-> PC <-cable-> router (internet)
Dus direct van je PSP connecten naar je (wireless)router gaat niet werken, en je PC op wireless laten verbinden naar je router ook niet.

Lijkt me wel vet om GTA:LCS over het net te spelen
Je kan twee setups gebruiken, de gene die jij zegt:

PSP <-- wireless --> PC < -- cable --> router <--> internet

of met custom firmware kan je ook XLINK KAI direct op je router draaien. Dan krijg je:

PSP <--wireless--> router <--> internet

Het probleem is dat alleen de WRT54G van LinkSys gesupport wordt, en ik een WRT54GL heb. Moet dus even leren hoe je die firmware mod enzovoorts maar daarvoor is dit niet het geschikte forum had ik begrepen
pi_38786724
tja kut dus, want ik heb een x-micro 11mbps wireless, dus kan geen custom fw draaien (althans die zijn (nog) niet beschikbaar).

Mocht je het aan de praat krijgen (hetzij via methode 1 hetzij via methode 2) laat het wel ff weten hè .
Misschien dat ik later deze week de eerste methode ga proberen, maarja dan moet ik dus eerst ff een kabeltje leggen van m'n laptop naar de router
pi_38804832
Hier kan je lezen dat je met een bepaald stukje hardware je PSP met je PC kan verbinden.

Sommige wireless-kaartjes werken met xlink kai, maar zeker niet allemaal. Ik wil een linkje posten met compatible kaartjes maar de site is momenteel niet te bereiken. Kom ik nog op terug!

Edit:

Hier de link met compatible netwerkkaartjes

[ Bericht 10% gewijzigd door Cid op 13-06-2006 11:58:42 ]
pi_38811557
Ik heb een centrino notebook, met Intel Wireless 2200BG (mini-pci) niet zo onbekend lijkt me, maar hij staat niet op de lijst... =\
pi_38812969
Kwestie van proberen dan. Overigens, er zijn ook games die voldoende hebben aan een draadloze internetverbinding (infrastructure mode). Denk dat ik vanmiddag SOCOM ga scoren en eens kijken of ik daarmee online kan komen
pi_38813562
mocht je een keertje libery city stories proberen, dan kan je me mailen.
pi_38814350
Ja die ondersteund alleen ad-hoc modus, dus of we moeten dicht bij elkaar zitten of we moeten een tunneling oplossing gebruiken (xlink kai) en die heb ik nog niet aan de praat. Mijn wireless kaartje wordt niet ondersteund helaas en de router firmware laat nog even op zich wachten...

Overigens, ik zie nu dat bepaalde spellen een firmware requirement hebben. Bijvoorbeeld de EU versie van SOCOM heeft firmware 2.6 nodig. Nu moet ik dus kiezen tussen of het spel spelen en mn homebrew gedag zeggen, of het spel niet kopen. (geloof dat t/m 2.6 homebrew nog wel te doen is maar ik zie de bui al hangen met nieuwere games.. )

Dan maar geen homebrew meer binnenkort, wil sowieso FFVII - Crisis Core gaan spelen op de PSP

[ Bericht 26% gewijzigd door Cid op 13-06-2006 15:42:59 ]
pi_38815208
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:31 schreef Cid het volgende:
Ja die ondersteund alleen ad-hoc modus, dus of we moeten dicht bij elkaar zitten of we moeten een tunneling oplossing gebruiken (xlink kai) en die heb ik nog niet aan de praat. Mijn wireless kaartje wordt niet ondersteund helaas en de router firmware laat nog even op zich wachten...

Overigens, ik zie nu dat bepaalde spellen een firmware requirement hebben. Bijvoorbeeld de EU versie van SOCOM heeft firmware 2.6 nodig. Nu moet ik dus kiezen tussen of het spel spelen en mn homebrew gedag zeggen, of het spel niet kopen. (geloof dat t/m 2.6 homebrew nog wel te doen is maar ik zie de bui al hangen met nieuwere games.. )

Dan maar geen homebrew meer binnenkort, wil sowieso FFVII - Crisis Core gaan spelen op de PSP
Ik bedoelde dus ook via xlink kai, trouwens, het is me gelukt om te connecten met m'n psp
http://texas.teamxlink.co.uk/forum/viewtopic.php?t=5649&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=e36fb99082bb6f6da3bdf6da15e485fb
gewoon die guide volgen.

Nu nog een tegenstander zoeken om het echt uit te testen
pi_38815469
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:57 schreef Falcon4ever het volgende:

[..]

Ik bedoelde dus ook via xlink kai, trouwens, het is me gelukt om te connecten met m'n psp
http://texas.teamxlink.co.uk/forum/viewtopic.php?t=5649&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=e36fb99082bb6f6da3bdf6da15e485fb
gewoon die guide volgen.

Ja die guide werkt goed, mijn PC ziet de PSP ook nog maar Kai ziet mijn PSP dan niet. Wireless kaartje wordt dus helaas niet ondersteund...

Krijg binnenkort een nieuwe laptop, wellicht zit daar een kaartje in waarmee hij het wel doet.
pi_38987282
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:31 schreef Cid het volgende:

Ik zou effe wachten en de betreffende homebrew psp sites in de gaten houden. Er is een homebrew programma's die een hogere firmware versie emuleren dan je eigenlijk hebt.

Homebrew naam *kuch: Devhook0.40 *kuch

Werkt perfect voor mij in iedergeval.

Hou de betreffende sites in de gaten voor updates etc.
pi_39036755
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:57 schreef Falcon4ever het volgende:

[..]

gewoon die guide volgen.

Weet je zeker dat het werkt? Ik heb een andere laptop met dezelfde kaart, maar xlink-kai ziet mijn PSP nogsteeds niet

De PSP is wel te connecten naar mijn laptop, de laptop ziet de PSP ook, maar Xlink Kai niet

[ Bericht 9% gewijzigd door Cid op 20-06-2006 20:48:11 ]
pi_39060702
vandaag toch maar ff tijdens het werken (t was rustig ) lopen spelen met homebrew en e-loader (emenu v1.0 final)

Eloader geinstalleerd met emenu 1.0 final
-ScummVM werkend gekregen met oa day of the tentacle
-Quake(shareware)
-Doommet 1 of andere gare duke3d wad. :S kon helaas doom shareware versie niet vinden maar lijkt dus wel te werken

overigens nog een link gevonden met wel/niet werkende homebrew:

- Edit: link verwijderd. Bepaalde homebrew op die site valt buiten onze policy -

[ Bericht 8% gewijzigd door P-Style op 22-06-2006 16:45:45 ]
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:07:43 #200
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_39115761
ik heb firmware 2.6

kan ik nou tezamen met GTA die Eloader draaien met mijn standaard 32 mb stickie ?

of heb ik perse een grotere nodig?
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')