Deze "blauwe" gaat zich er toch even mee bemoeien...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Downgraden kán mis gaan ja. Maar ik heb het net ook gedaan, en het ging gelukkig goed.
en voordat er weer een blauwe ingrijpt: hierover praten mag wel, maar links geven naar downgraders niet.
Zet 'm nu alvast maar te koop danquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:23 schreef __Saviour__ het volgende:
hmm, dan update ik hem misschien maar niet.
ik wil m'n psp verkopen, maar wilde misschien nog wel eventjes de locoroco demo uittesten
Dan mag nog minder dan ik dachtquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:51 schreef P-Style het volgende:
Deze "blauwe" gaat zich er toch even mee bemoeien...
<knip>
Ik niet eigenlijk, maar heb geen zin om de "wat mag wel en niet volgens de wet" discussie weer te starten..quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan mag nog minder dan ik dacht![]()
Maar ik begrijp het wel hoor
O ja.. het bespreken van emulators valt overigens ook buiten de policy.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:02 schreef Cid het volgende:
Ik niet eigenlijk, maar heb geen zin om de "wat mag wel en niet volgens de wet" discussie weer te starten..
Anyways, het is me gelukt om te zorgen dat eLoader niet automatisch opstart met het starten van GTA maar nu loop ik tegen een ander probleem op. De SNES emulator wil niet meer laden als ik eerst een GTA game laad om vervolgens vanuit die game een andere savegame (eloader) te laden. Ik denk een geheugen probleem? (gokje) Als ik namelijk gewoon de GTA savegame weg gooi en dus eloader weer als eerste laat starten heb ik geen problemen...
Hebben meer mensen dit?
Roms kan ik begrijpen, maar emulators.. ohwell dan nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:02 schreef P-Style het volgende:
[..]
O ja.. het bespreken van emulators valt overigens ook buiten de policy.
Ik was zelf ook naar XLINK KAI aan het kijken maar het lukt me niet om het werkend te krijgen.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:48 schreef Cid het volgende:
Iemand al gespeeld met dat TV op je PSP homebrew programma? Ben de naam even kwijt maar wil het wel een keer proberen. Handig voor het WK
Als iemand nog andere leuke homebrew gebruikt, laat het even weten. Zelf gebruik ik:
- eLoader (voor het starten van homebrew)
- eMenu (simpel menu voor eloader)
- PSPRadio (internetradio op je PSP middels WiFi)
- AFKIM (instant messaging (oa MSN), ook middels WiFi)
- snes9xTYL (SNES emulator)
Ben op zoek naar meer toepassingen die gebruik maken van WiFi. Ben ook aan het stoeien geweest met XLINK KAI, om zo multiplayer games over internet te kunnen spelen. Dat heb ik nog niet aan de praat...
Je kan twee setups gebruiken, de gene die jij zegt:quote:Op maandag 12 juni 2006 13:14 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
Ik was zelf ook naar XLINK KAI aan het kijken maar het lukt me niet om het werkend te krijgen.
Volgens mij moet je je computer zo verbinden:
PSP <-wireless-> PC <-cable-> router (internet)
Dus direct van je PSP connecten naar je (wireless)router gaat niet werken, en je PC op wireless laten verbinden naar je router ook niet.
Lijkt me wel vet om GTA:LCS over het net te spelen
Ik bedoelde dus ook via xlink kai, trouwens, het is me gelukt om te connecten met m'n pspquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:31 schreef Cid het volgende:
Ja die ondersteund alleen ad-hoc modus, dus of we moeten dicht bij elkaar zitten of we moeten een tunneling oplossing gebruiken (xlink kai) en die heb ik nog niet aan de praat. Mijn wireless kaartje wordt niet ondersteund helaas en de router firmware laat nog even op zich wachten...
Overigens, ik zie nu dat bepaalde spellen een firmware requirement hebben. Bijvoorbeeld de EU versie van SOCOM heeft firmware 2.6 nodig. Nu moet ik dus kiezen tussen of het spel spelen en mn homebrew gedag zeggen, of het spel niet kopen. (geloof dat t/m 2.6 homebrew nog wel te doen is maar ik zie de bui al hangen met nieuwere games..)
Dan maar geen homebrew meer binnenkort, wil sowieso FFVII - Crisis Core gaan spelen op de PSP
Ja die guide werkt goed, mijn PC ziet de PSP ook nog maar Kai ziet mijn PSP dan niet. Wireless kaartje wordt dus helaas niet ondersteund...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:57 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus ook via xlink kai, trouwens, het is me gelukt om te connecten met m'n psp
http://texas.teamxlink.co.uk/forum/viewtopic.php?t=5649&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=e36fb99082bb6f6da3bdf6da15e485fb
gewoon die guide volgen.
Nu nog een tegenstander zoeken om het echt uit te testen
Ik zou effe wachten en de betreffende homebrew psp sites in de gaten houden. Er is een homebrew programma's die een hogere firmware versie emuleren dan je eigenlijk hebt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:31 schreef Cid het volgende:
Ja die ondersteund alleen ad-hoc modus, dus of we moeten dicht bij elkaar zitten of we moeten een tunneling oplossing gebruiken (xlink kai) en die heb ik nog niet aan de praat. Mijn wireless kaartje wordt niet ondersteund helaas en de router firmware laat nog even op zich wachten...
Overigens, ik zie nu dat bepaalde spellen een firmware requirement hebben. Bijvoorbeeld de EU versie van SOCOM heeft firmware 2.6 nodig. Nu moet ik dus kiezen tussen of het spel spelen en mn homebrew gedag zeggen, of het spel niet kopen. (geloof dat t/m 2.6 homebrew nog wel te doen is maar ik zie de bui al hangen met nieuwere games..)
Dan maar geen homebrew meer binnenkort, wil sowieso FFVII - Crisis Core gaan spelen op de PSP
Weet je zeker dat het werkt? Ik heb een andere laptop met dezelfde kaart, maar xlink-kai ziet mijn PSP nogsteeds nietquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:57 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus ook via xlink kai, trouwens, het is me gelukt om te connecten met m'n psp
http://texas.teamxlink.co.uk/forum/viewtopic.php?t=5649&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=e36fb99082bb6f6da3bdf6da15e485fb
gewoon die guide volgen.
Nu nog een tegenstander zoeken om het echt uit te testen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |