Had je wel nog ff snel gebeld naar 0906 nummer op kosten van de TS?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:38 schreef switchboy het volgende:
Ah bedankt maar ik had toch de sim al vervangen
daar ging je foutquote:n leg even op de bar voor mij neer naast mijn sigaretten.
Alsof dat nog iets uitmaakt, de telefoon stond toch al aan toen ie geklaard werd.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:53 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Das ook niet echt heul slim!![]()
Achmed heeft ook weer geld voor een nieuw speakertje voor in zijn BMW.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:36 schreef Razor21 het volgende:
Dat mobieltje kan mij verder gestolen worden![]()
Whehhe, ik heb dat ook wel es gedaan. Telefoontjes jatten. Uiteindelijk maar 3x gedaan ofzo, maar is wel chill. Hij is eg zo meegenomen, zeker als je ziet hoe dom sommige mensen zijnquote:Op maandag 13 februari 2006 19:36 schreef Razor21 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ga eens dood ofzo.....
![]()
Zit ik gisteren in het plaatselijke cafe een biertje te drinken met een vriend van mij. Leuk gezellig niets aan de hand.![]()
Laat nog wat foto's zien die ik die dag had gemaakt met mijn D500 en leg even op de bar voor mij neer naast mijn sigaretten.![]()
We praten verder en 5 min. later wil ik een peuk pakken en zie dat mijn mobiel weg is![]()
Het was niet druk en ik weet ook zeker dat er niemand in de buurt van mijn telefoon is geweest. Dat ding lag toch echt voor me..
Hele cafe doorzocht lag natuurlijk nergens. En natuurlijk kreeg ik meteen mijn voicemail toen ik belde![]()
![]()
Dat mobieltje kan mij verder gestolen wordenhet gaat mij om die prive shit die erin staat die foto's en video's enz.
Heb hem wel meteen geblokkeerd. Pas 3 maanden oud ofzo..
Maar ach ja die dief heeft er toch niet zoveel aan....Mobieltje in de spoelbak gevallen grafzooi :S @#@%@%^@^@$ de hele rechterkant deed het niet meer zo goed die knoppen![]()
Oja aan de dief die mijn D500 heeft de pincode is : 0000
Maar dat had je wel door denk ik...![]()
hehehehequote:Op maandag 13 februari 2006 20:01 schreef JosvG het volgende:
Je zegt dat je zeker weet dat er niemand in de buurt is geweest, maar daar ben ik nog niet zo zeker van
Ben jij echt?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:02 schreef Nawien het volgende:
[..]
Whehhe, ik heb dat ook wel es gedaan. Telefoontjes jatten. Uiteindelijk maar 3x gedaan ofzo, maar is wel chill. Hij is eg zo meegenomen, zeker als je ziet hoe dom sommige mensen zijn. Ook is de TS hier echt een goed voorbeeld van. Ik had jouw tellie ook wel gepikt denk ik. D500 is nooit weg, al ga ik de D600 halen binnekort
. Maar per telefoon die je pikt kan je wel 50 euro vangen gemiddeld
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |