quote:Op maandag 13 februari 2006 19:26 schreef JosD. het volgende:
Va·len·tijns·dag (de ~ (m.))
1 feestdag van de winkeliers en media.
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:29 schreef EvilWasp het volgende:
En dan tegen je vriendin zeggen: "Nee trut ik heb niks voor je, heb je dat topic niet op FoK! gelezen ofzo?!"
preciesquote:Op maandag 13 februari 2006 19:26 schreef JosD. het volgende:
niet meer en niet minder dan datquote:Op maandag 13 februari 2006 19:26 schreef JosD. het volgende:
Ik haat hatenquote:
Als je het echt meende had je het wel op de post gedaan.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:48 schreef johnplayer het volgende:
F*ck vergeten kaartje op de post te doen..
Nou ja volgend jaar weer een kans
Oké, dus je hoeft geen kerstvakantie meer?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:01 schreef BobbyB het volgende:
Kerst, pasen, valentijn allemaal onzin.
Nee want die heb ik sowieso al nietquote:Op maandag 13 februari 2006 21:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Oké, dus je hoeft geen kerstvakantie meer?
Preciesquote:Op maandag 13 februari 2006 19:26 schreef JosD. het volgende:
Het is dus een die ene dag in het jaar waarop je je relatie niet in het zonnetje moet zetten. Maar diegene die je stiekem veel leuker vind dan dat irritante mens waar je eigenlijk allang op uitgekeken bentquote:Op maandag 13 februari 2006 19:19 schreef eBay het volgende:
Ja mensen morgen is het weer zover, de stellentjes denken dat ze elkaar in het zonnetje moeten zetten omdat het valentijnsdag is![]()
1 feestdag van St.-Valentinus, waarop stille aanbidders hun geliefde een geschenkje geven of een kaart sturen [14 februari] => valentijn
Valentijnsdag houd dus in dat je een geheime liefde een geschenk geeft, aan je relatie is meestal niets meer geheim![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |