Sorryquote:Op maandag 13 februari 2006 23:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
en weer worden we afgestraft omdat we toevallig Ellen niet zo leuk vinden![]()
ben het met je eens, met 2 dagen -5 is het echt zo over, en de onbekende users raken te snel op...quote:Op maandag 13 februari 2006 23:47 schreef Andiyan het volgende:
Ik zie nu al![]()
2 dagen -5 is véél te véél![]()
Anders liggen straks na 2 dagen er al bekende mensen uit.![]()
Vorige editie hadden we veel meer onbekende deelnemers, dus toen maakte het niet uit.
Misschien had je even op je beurt moeten wachten?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:48 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben benieuwd...quote:
Om 0:00 uur dan maar de 2x -2 en 1x +2-regel instellen dan?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:51 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ben het met je eens, met 2 dagen -5 is het echt zo over, en de onbekende users raken te snel op...
Nee, lijst is te lang, na morgenquote:Op maandag 13 februari 2006 23:54 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Om 0:00 uur dan maar de 2x -2 en 1x +2-regel instellen dan?
Welneequote:Op maandag 13 februari 2006 23:55 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Maar dan ist weer zo snel voorbij.![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 23:56 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Maar, nu sterft Shining_star al een veel te vroege dood!![]()
Ja hallo, na een kwartier is je beurt wel voorbij denk ik he?!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:00 schreef Dizer het volgende:
-5 Yeahinho: omdat je voor je beurt ging toenet
Mijn internetverbiending viel uit. Kon er niks aan doen! En bovendien.. je had al voor 12 uur staan dat je ging, dus dan maakt het niks meer uitquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:10 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja hallo, na een kwartier is je beurt wel voorbij denk ik he?!
Het was bijna 12 uur, dus ik móest wel.
Hoe dan ook, jullie beider stemmen zijn gewoon verwerkt, dus no harm done.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:10 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja hallo, na een kwartier is je beurt wel voorbij denk ik he?!
Het was bijna 12 uur, dus ik móest wel.
Je hebt wel gelijk. Anders doen we vanaf nu 0:12 de 2 punten regel weerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:06 schreef Andiyan het volgende:
Na één dag is al 30% van de users uitgeschakeld.![]()
![]()
![]()
Moet dat de helft worden?![]()
Wacht eens met stemmen totdat hier een beslissing over is gemaakt.![]()
Het gaat zo niet goed!![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk. Anders doen we vanaf nu 0:12 de 2 punten regel weer
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:06 schreef Andiyan het volgende:
Wacht eens met stemmen totdat hier een beslissing over is gemaakt.![]()
Het gaat zo niet goed!![]()
Welja joh, 5 punten eraf omdat je niet meer dan 20 minuten wilt wachten, is heel normaalquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe dan ook, jullie beider stemmen zijn gewoon verwerkt, dus no harm done.![]()
Nou. Ik gok zomaar dat hier nog wel over gesproken gaat worden.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk. Anders doen we vanaf nu 0:12 de 2 punten regel weer
quote:Twee users Twee minpunten geven
Één user Twee pluspunten geven
Note: Onder voorbehoud, moet nog goedgekeurd worden door de leiding.
Tha_Erik gaat over de regels.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:15 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Nou. Ik gok zomaar dat hier nog wel over gesproken gaat worden.![]()
Maar nu houd ik er over op. In ieder geval, vanaf nu
[..]
I know, maar het kan zo toch niet langer!quote:
Ga anders even jankenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:15 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Welja joh, 5 punten eraf omdat je niet meer dan 20 minuten wilt wachten, is heel normaal.
Nee stiekem heeft iemand anders de OP geopend, maar zijn/haar post is verwijderdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:17 schreef Dizer het volgende:
is Tha_erik er mee begonnen?
ja, was tha_erik's initiatief deze keerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:17 schreef Dizer het volgende:
is Tha_erik er mee begonnen?
Ja waar slaat het op om mij minpunten te geven omdat je zelf meer dan 20 minuten nodig hebt om je lijstje te plaatsenquote:
Dan bepaalt hij de regels uiteraardquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:20 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ja, was tha_erik's initiatief deze keer
Geez... lighten up, it's just a game.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:20 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja waar slaat het op om mij minpunten te geven omdat je zelf meer dan 20 minuten nodig hebt om je lijstje te plaatsen.
Speciaal voor jou, heb ik de reden veranderdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:20 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja waar slaat het op om mij minpunten te geven omdat je zelf meer dan 20 minuten nodig hebt om je lijstje te plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |