Ik heb 3 jaar terug een abonnement afgesloten bij Debitel (Debitel 210, incl Samsung A700, ¤19.95 p/m) Één jaar lang betaalde ik ongeveer ¤30.00 p/m (¤25 incl BTW voor abonnement, en aantal smsjes).
Na 1 jaar kreeg ik de optie voor nieuwe telefoon of korting. Ik nam de korting en betaalde één jaar lang maar ¤12.95 excl BTW per maand voor het abonnement en kreeg 30 minuten gratis per maand erbij.
Toen was er weer een jaar over, en dit keer wilde ik een nieuwe telefoon. Ik ben langs de winkel gegaan en gevraagd voor een nieuwe telefoon. Ik krijg dus de nieuwe telefoon en laat per direct mijn abonnement NOG ÉÉN jaar verlengen en meteen op MIJN eigen naam zetten (het stond 2 jaar lang op mijn ma haar naam).
Vervolgens hebben ze mijn abonnement voor 2 jaar verlengd (wat niet de afspraak was, maar via een hele vage reden "Met die telefoon (nokia6230i) kan alleen een 2jarig abonnement?"
En ik moest ook van abonnement verwisselen opeens?!
Ik belde laatste tijd wat vaker dus koos voor een Vodafone ¤50 (450 belminuten). Deze werd geadviseerd door de medewerkster; omdat ik veel belde, en veel KORTE gesprekken had. Wat blijkt; als je 10sec belt met dit abonnement, betaal je meteen 1 belminuut.
Dus die medewerkster heeft me gewoon het verkeerde abonnement in mijn voeten geschoven, en zo zit ik per maand altijd lekker veel over mijn belminuten heen
Ook kan je niet eens je resterende belminuten opvragen bij deze klote service (debitel, vodafone whatever)..
quote:
Naar aanleiding van uw e-mail berichten wij u als volgt.
Met de Vodafone branded abonnementen is het helaas niet mogelijk om de gegevens
online te bekijken. Dit is alleen mogelijk met debitel branded abonnementen.
Een Vodafone branded abonnement is een abonnement wat Vodafone zelf ook aanbiedt
en herkent u aan de naam van het abonnement, deze begint altijd met vodafone. De
debitel branded abonnementen biedt alleen debitel aan en zijn herkenbaar omdat
deze altijd beginnen met debitel. Beide abonnementen zijn technisch anders
opgebouwd, waardoor het vooralsnog alleen mogelijk is om de belgegevens van de
debitelabonnementen te bekijken. Wellicht zal het in de toekomst ook mogelijk
zijn om de belgegevens van de Vodafone abonnementen online te bekijken. Wij
kunnen u echter nog geen termijn noemen waarop dit mogelijk zal zijn. Wij zullen
u hierover tijdig informeren.
Debitel
Vodafone
Medewerkster van Debitelwinkel
Mijn eigen stommiteit om er nog steeds niks aan te doen