Volgens mij hoert en snoert ie er ook behoorlijk op los in het wereldje... vraag maar aan Annemarie Thomas dus erg vroom is ie ook nietquote:Op maandag 13 februari 2006 21:16 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik heb hem Hem nog niet horen noemen gelukkig
Cheekyquote:Op maandag 13 februari 2006 22:17 schreef MiLalaa het volgende:
Hihiiiii![]()
Hij heeft ZO'N grappig gezicht
En vergelijk dat maar met weer iemand anders. Wat bedoel je.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:18 schreef Brahimov het volgende:
Perfecte foto! Vergelijk dat eens met Hedrick die over de finish komt. Ook sterk, maar dit is een stukje sympathieker.Cheek
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:20 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En vergelijk dat maar met weer iemand anders. Wat bedoel je.
op www.torino2006.com staan heel veel mooie foto's.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:18 schreef Brahimov het volgende:
Perfecte foto! Vergelijk dat eens met Hedrick die over de finish komt. Ook sterk, maar dit is een stukje sympathieker.Cheek
![]()
Ik ben ook een stukje sympathieker dan jij. Een klein stukje maar. Een stukje van 3,7 centimeter.quote:
Ah, appels en peren, bedoel je? Fair enoughquote:Op maandag 13 februari 2006 22:31 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik ben ook een stukje sympathieker dan jij. Een klein stukje maar. Een stukje van 3,7 centimeter.
Erg tof van hem.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:17 schreef tong80 het volgende:
Hij stort 25 duizend euro winnersgeld op het fonds van Johan Olaf Koss.
Jeetje wat een geste.
Wat een held.
Nu begrijp ik dat de andere schatsers het zo mooi vonden dat ie won.
Ben er stil van.
quote:Op maandag 13 februari 2006 23:49 schreef Ericr het volgende:
Wel jammer dat hij stopt na dit seizoen, maar wel mooi om op het hoogtepunt te kunnen stoppen.
Is nog niet zeker. Hij wil gaan studeren.Mar na het goud is het wel waarschijnlijker.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:49 schreef Ericr het volgende:
Wel jammer dat hij stopt na dit seizoen, maar wel mooi om op het hoogtepunt te kunnen stoppen.
ok, balen. toch raar aan die amerikanen.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:55 schreef Bruce117 het volgende:
Mart vertelde dat hij het vanavond bekend maakte
Zijn reactie na de eerste 500 meter vond ik ook zo mooi.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:17 schreef MiLalaa het volgende:
Hihiiiii![]()
Hij heeft ZO'N grappig gezicht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |