je zat er gewoon op te wachten!quote:Op maandag 13 februari 2006 17:15 schreef Chowi het volgende:
SLOTJE
Ja.quote:
Mag je zelf invullen.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:17 schreef mcDavid het volgende:
spreek je [TT] nu uit als "spamburger" of als "spemburger"?
*stukje appelkruimel taart neemt...quote:Op maandag 13 februari 2006 17:17 schreef Misstique het volgende:
*honger heeft
Viezerd.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:17 schreef mcDavid het volgende:
spreek je [TT] nu uit als "spamburger" of als "spermburger"?
Het is wel geheel in lijn met de panne(n)koeken uit het vorige topic.quote:
Wat had dat met sperm te maken dan?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:21 schreef NJ het volgende:
[..]
Het is wel geheel in lijn met de panne(n)koeken uit het vorige topic.
Wat, zo'n platte bal met onbestemde saus?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:21 schreef NJ het volgende:
[..]
Het is wel geheel in lijn met de panne(n)koeken uit het vorige topic.
Bobbing for fries..quote:Op maandag 13 februari 2006 17:40 schreef NJ het volgende:
Ik heb zojuist de frituurpan aangezet.
Ya don't want to go bobbing for them either..quote:
Ik wil liever niets bobben uit een frituurpan van 180 ºC.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ya don't want to go bobbing for them either..![]()
bobbing:
[afbeelding]
Dat zeg ik..quote:Op maandag 13 februari 2006 17:48 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik wil liever niets bobben uit een frituurpan van 180 ºC.
Ik ben heel vaak de Bob.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat zeg ik..
Kijk.. nu kan je iemand uitlachen wanneer diegene zegt: "Hi, ik ben de Bob"
Het heeft mij een keer een avond gratis cola opgeleverd..quote:
Ik heb beide. En het levert me regelmatig een avond gratis cola op.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het heeft mij een keer een avond gratis cola opgeleverd..
En ik heb niet eens een rijbewijs of auto
Ik wist wel dat die bob-sleutelhanger me ooit nog eens van pas zou komen..quote:Op maandag 13 februari 2006 18:02 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb beide. En het levert me regelmatig een avond gratis cola op..
Die heb ik verknipt tot "LUL".quote:Op maandag 13 februari 2006 18:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik wist wel dat die bob-sleutelhanger me ooit nog eens van pas zou komen..
Maar awww... een designated driver NJ? *medelijden heeft met.
Dat is van hetzelfde niveau als "LOL + LOL = hihi"quote:
Dat niveau, heb ik, ook, gehad.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is van hetzelfde niveau als "LOL + LOL = hihi"
Ik heet bob.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat zeg ik..
Kijk.. nu kan je iemand uitlachen wanneer diegene zegt: "Hi, ik ben de Bob"
Bob Marley.quote:
En dit gelijk eventjes uitleggen:quote:Op maandag 13 februari 2006 18:00 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik ga nu eten. Die krielaardappeltjes werden krielaardappeltjes geflambeerd. Ik leg straks nog wel uit dat kwam..
quote:
Zegt me he-le-maal niets. Sorry.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:37 schreef Donnie.Darko het volgende:
Stuurbaard Bakkebaard, anyone?
Ik doe het ook niet expres.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:34 schreef Chowi het volgende:
Valt het jullie ook op dat het altijd dezelfde mensen zijn die het topic killen?.
Eet smakelijk.quote:
Waarom heb ik jou trouwens niet op MSN??? Nou?quote:
Waarom wel?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarom heb ik jou trouwens niet op MSN??? Nou?
Nee nee!quote:
Echt niet. En als ik een topic een schop gef word ik gelijk aangevallen.quote:
Niemand mag je.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Echt niet. En als ik een topic een schop gef word ik gelijk aangevallen.
Dan doe ik t wel.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Echt niet. En als ik een topic een schop gef word ik gelijk aangevallen.
Na 4 minuten al een topic kicken. Omdat je een FA date mag jij het zeker wel.quote:
Tell me something I don't know.quote:
"You think of men while you do it"quote:Op maandag 13 februari 2006 19:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Tell me something I don't know.
Ja.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Na 4 minuten al een topic kicken. Omdat je een FA date mag jij het zeker wel..
Uhu.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:19 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Die-PI doet het hem.
Pijnlijke post.
Pijnlijk doch waar.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:19 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Die-PI doet het hem.
Pijnlijke post.
I hardly ever do 'it', and when I do, I don't!quote:Op maandag 13 februari 2006 19:31 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
"You think of men while you do it"
DLquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
DL. Hoe gaat het met je scooter?
Dat ding gaat noch een keer een doodschop krijgen, dat wil je niet weten.... Gister gevallen in de sneeuwquote:Op maandag 13 februari 2006 19:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
DL. Hoe gaat het met je scooter?
Ohnoes.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:45 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat ding gaat noch een keer een doodschop krijgen, dat wil je niet weten.... Gister gevallen in de sneeuw3 keer kon ik hem uit een slip trekken maar de 4e keer was teveel van het goeie, het houdt een keer op natuurlijk, en vandaag wou dat kankerding niet starten...
You make me want to....quote:
leave the one I'm withquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
leave the one I'm with
start a new relationship with you
this is what you do
Heck yes.quote:
Hm?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
leave the one I'm with
start a new relationship with you
this is what you do
Chowi is gewoon lievquote:
We gingen trouwen toch?quote:
Ohja! In m'n fobo, I remember.quote:
Je was t al vergetenquote:
quote:
Maar je verlaat mij, voor een vrouwsmens.quote:
Juist niet!quote:
Jij vuige...quote:Op maandag 13 februari 2006 19:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar je verlaat mij, voor een vrouwsmens.!
Can I watch?.
Never!!quote:Op maandag 13 februari 2006 19:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar je verlaat mij, voor een vrouwsmens.!
Never!!quote:Can I watch?.
Doen we het stiekem okay?quote:
Okay.quote:
Kan ik mn witte jurk 2 keer gebruiken. Tof.quote:
quote:
Ik ga wel in pak.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kan ik mn witte jurk 2 keer gebruiken. Tof.
Wees er maar niet trots op!quote:
*wijst naar jouw ondertitel.quote:
quote:
quote:
Ik ben ook bang, van jouw taalverkrachtingsskilzzzZzzquote:Op maandag 13 februari 2006 20:10 schreef pc-fr34k het volgende:
Oh noes. Zo';n kanker noob doet stoer en dnekt dat hij ene hacker is. Nu heef thij m'n ip, ik ben bang..
Dat zijn typo's, geen spelfouten. Komt door de spanning enzo.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ben ook bang, van jouw taalverkrachtingsskilzzzZzz
Zeg het eensquote:Op maandag 13 februari 2006 20:11 schreef Chowi het volgende:
DL?
Hihihihi.quote:
Dat is code voor bel me?quote:
Ik gooi gewoon mijn giechelskillz in de strijd.quote:
Ze werken, ik word verliefd op jequote:Op maandag 13 februari 2006 20:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik gooi gewoon mijn giechelskillz in de strijd.
giechelskillzquote:Op maandag 13 februari 2006 20:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik gooi gewoon mijn giechelskillz in de strijd.
Oh, je gaat me weer bellen?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:15 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dalijk weer, zo eerst ff douchen enzo....
En nóg een BeF stelletje!quote:Op maandag 13 februari 2006 20:16 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ze werken, ik word verliefd op je![]()
Kan toch niet mallerd.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:16 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ze werken, ik word verliefd op je![]()
Ga je nou maar weer uitrekken.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:19 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Onee, dat was ik al op je... hihihihihi
Doe dannnn!quote:
Voor zover ik weet is Iteejer haar mannetjequote:Op maandag 13 februari 2006 20:28 schreef Chowi het volgende:
Is Yvonne eigenlijk alleenstaande moeder of hoe zit dat?
Sorry, vroeg ik me opeens af..
Pleebeejer?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:30 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is Iteejer haar mannetje
Vanavond wel.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:30 schreef Donnie.Darko het volgende:
Luisteren jullie trouwens ook Fok!radio?
Alsof ze daar Fokradio op hebbenquote:
Kroe. Crew.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Alsof ze daar Fokradio op hebben![]()
Ik dacht dat je een g was vergetenquote:
Same here.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een g was vergeten![]()
laptop met wifi meequote:Op maandag 13 februari 2006 20:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Alsof ze daar Fokradio op hebben![]()
I know!quote:Op maandag 13 februari 2006 20:42 schreef Litso het volgende:
Hebben jullie nou geluisterd?
Ik ben crew
Feli, ik heb niet geluisterd. Van wat ben je crew?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:42 schreef Litso het volgende:
Hebben jullie nou geluisterd?
Ik ben crew
School en Studiequote:Op maandag 13 februari 2006 20:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Feli, ik heb niet geluisterd. Van wat ben je crew?
wat hij vraagtquote:Op maandag 13 februari 2006 20:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Feli, ik heb niet geluisterd. Van wat ben je crew?
Succes ermee.quote:
Nu ik mod ben is BeF te laag voor mijquote:Op maandag 13 februari 2006 20:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
wat hij vraagt
tof gefeli
hebben we tenminste weer een bef modje
Kutmodquote:Op maandag 13 februari 2006 20:47 schreef Litso het volgende:
[..]
Nu ik mod ben is BeF te laag voor mij
sure dude, surequote:Op maandag 13 februari 2006 20:47 schreef Litso het volgende:
[..]
Nu ik mod ben is BeF te laag voor mij
Je gaat vreemd, hoer.quote:
Ik heb gewoon een zwak voor blauwquote:
Ik wilde het net postenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een zwak voor blauw![]()
Je blijft t proberen he?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:55 schreef DeLeider het volgende:
[..]
En nou wil ik gvd m'n notes weten!
Verbaast me niks. GMTAquote:
Donker dan toch wel he.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik lees ze net door toevalligquote:Op maandag 13 februari 2006 20:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je blijft t proberen he?![]()
4,50 overmaken aan Danny![]()
Hmmm, waar kan ik zijn rekening nummer vinden?? ik heb graag wat over voor fok....quote:Op maandag 13 februari 2006 20:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je blijft t proberen he?![]()
4,50 overmaken aan Danny![]()
Uiteraardquote:
Toevallig. Weer een BeF-mod die SES mod.quote:
Bovendien hebben die gasten uit den Hoecksche Waerd niet zoveel te makken...quote:Op maandag 13 februari 2006 20:58 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Hmmm, waar kan ik zijn rekening nummer vinden?? ik heb graag wat over voor fok....
Ik regel wel wat.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niks moetquote:Op maandag 13 februari 2006 21:06 schreef pc-fr34k het volgende:
Lits, eigenlijk moet je voor alle BeFers wel de notes geven. Niet dat ik denk dat ik veel recente heb. Vast allemaal uit m'n erge bagger tijd.
Als admin wordt je MSN gefreezed, ip gescanned en krijg je irritante gasten die je toevoegen op MSN om te zeggen dat ze 1337 zijn.quote:
Daar hebben we toevallig 2 deeltjes terug nog een discussie over gevoerd.quote:
Ik ga husselen! Ofzo!quote:
Er is en blijft er maar 1 blauw, maar ik neem aan dat ik best wel eens met een kloon mag posten... heb ik Ruis/PP vaak genoeg zien doen.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:09 schreef pc-fr34k het volgende:
Lits, mag je nu nog wel meer dan 1 kloon hebben?
Inlezenquote:
Het staat je wel.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Er is en blijft er maar 1 blauw, maar ik neem aan dat ik best wel eens met een kloon mag posten... heb ik Ruis/PP vaak genoeg zien doen.
Ik post ook wel eens met kloon hoor.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Er is en blijft er maar 1 blauw, maar ik neem aan dat ik best wel eens met een kloon mag posten... heb ik Ruis/PP vaak genoeg zien doen.
Ik wil je wel hustlen hoor. Krijg jij het vaste percentage.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik post ook wel eens met kloon hoor.
hoe durf jequote:Op maandag 13 februari 2006 21:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik post ook wel eens met kloon hoor.
10 %quote:Op maandag 13 februari 2006 21:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wil je wel hustlen hoor. Krijg jij het vaste percentage.
Deal. En nu naar je vaste lantaarnpaal!quote:
Die is stukquote:Op maandag 13 februari 2006 21:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Deal. En nu naar je vaste lantaarnpaal!
We zijn aan t bijkomen van vanmiddagquote:Op maandag 13 februari 2006 21:27 schreef mcDavid het volgende:
mên, amper een half topic in de tijd dat ik weg was
Ga dan maar achter de ramen staan.quote:
Kan ik ze gelijk even zemen!quote:Op maandag 13 februari 2006 21:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ga dan maar achter de ramen staan.
Je bent een goede aankoop.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kan ik ze gelijk even zemen!
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, en ik moet even van mijn vader zeggen dat ie heel blij is met die 25 geiten!!
Graag gedaan. Logisch dat hij je niet gratis af wilde staan natuurlijk.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, en ik moet even van mijn vader zeggen dat ie heel blij is met die 25 geiten!!
Ja. nu hij zijn dochter moet missen heeft hij natuurlijk wel iets anders nodig om zijn lusten op los te laten!quote:Op maandag 13 februari 2006 21:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Graag gedaan. Logisch dat hij je niet gratis af wilde staan natuurlijk.
Dat kind met een extra arm kan natuurlijk wel weer veel geld opbrengen als ze 7 is.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja. nu hij zijn dochter moet missen heeft hij natuurlijk wel iets anders nodig om zijn lusten op los te laten!
ja, die kan er 5 tegelijk hebbenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat kind met een extra arm kan natuurlijk wel weer veel geld opbrengen als ze 7 is.
Je vergeet 1 gat.quote:
Peet, lang niet gezien.quote:
Uhmmm: vaginaal, anaal, oraal en dan 3 handen. Dat is 6. Of past de jouwe in neus en oorgaten?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dan wor het wel heel krap!
maar theoretisch gezien, zou 7 ook moeten kunnen idd
tussen de tieten doorquote:Op maandag 13 februari 2006 21:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Uhmmm: vaginaal, anaal, oraal en dan 3 handen. Dat is 6. Of past de jouwe in neus en oorgaten?
Nee dan gaan anaal vaginaal en oraal wel wou je zeggenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
tussen de tieten door
-edit-
ownee, 7 jaar, ff vergeten
Je straalt gewoon wat uitquote:Op maandag 13 februari 2006 21:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nou heb ik in het begin geen sexueel getinte opmerking gemaakt, en toch gaat het nu over sex![]()
Gewoon proppen.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:57 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee dan gaan anaal vaginaal en oraal wel wou je zeggen
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:00 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dan is de borstkast ook in te trappen.
ach, dan moet, na een honkbalknuppel tussen de ribbetjes, ook wel een tittfuck lukkenquote:
Maar tussen de tieten kan niet op het 7e jaar. Wat er niet is kan je niet gebruiken.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:00 schreef DeLeider het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar tussen de tieten kan niet op het 7e jaar. Wat er niet is kan je niet gebruiken.
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:00 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Doe maar niet.quote:
Dan is het dubbel zo leuk je weer eens te zienquote:Op maandag 13 februari 2006 22:18 schreef petre86 het volgende:
ik ben er idd niet vaak.. druk enzo
naja druk
ik maak me druk
met transport tycoon en des.. en dat was het wel.. oja en slapen
NEVERNOOITNIETMETJOU!!1quote:Op maandag 13 februari 2006 22:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
asje-asje-aaaasjeblieft?
dan zal ik je nooit meer uitlachen omdat je scholier bent
Zweefvliegtuigjes heben vast geen achterbank, of ze zijn heel krap.quote:
Zo het hoort.quote:
Dat zei DL ookal.quote:
Wat lul je? Heb je aan je vapo gelurkt?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zweefvliegtuigjes heben vast geen achterbank, of ze zijn heel krap.
quote:
F16'squote:Op maandag 13 februari 2006 22:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
jewel!quote:Op maandag 13 februari 2006 22:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hij vliegt in zweefvliegtuigjes enzo. En nee.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat lul je? Heb je aan je vapo gelurkt?
Met zoveel G-kracht normaal neuken.quote:
mag alleen nog geen passagiers vliegenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hij vliegt in zweefvliegtuigjes enzo. En nee.
Zo saai.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
mag alleen nog geen passagiers vliegen
Oh zo!quote:Op maandag 13 februari 2006 22:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hij vliegt in zweefvliegtuigjes enzo. En nee.
Maar ik mag het zeggenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat zei DL ookal.!
[..]
Wat lul je? Heb je aan je vapo gelurkt?
[..]!
Jij mag alles zeggen.quote:
Ga je dan als je een ban hebt bij danny in huis vliegen?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik kom wel weer terug als ik me brevet heb
DL, wat voor vuige dingen heeft ze allemaal op MSN en aan de telefoon gezegd?quote:
neeh mên, zonde van het vliegtuigjequote:Op maandag 13 februari 2006 22:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ga je dan als je een ban hebt bij danny in huis vliegen?
Mên, stfu pauper.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
DL, wat voor vuige dingen heeft ze allemaal op MSN en aan de telefoon gezegd?
RPP.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:33 schreef rompompom het volgende:
Rakkers! Even een tvp, zodat ik dit niet meer ga teruglezen. Ofzo.
Hij mag nu alles zeggen, daar wil ik gebruik van maken.quote:
Dat ik een schattige stem hebquote:Op maandag 13 februari 2006 22:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
DL, wat voor vuige dingen heeft ze allemaal op MSN en aan de telefoon gezegd?
Altijd een leuk compliment om te krijgen.quote:
Neen!quote:Op maandag 13 februari 2006 22:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hij mag nu alles zeggen, daar wil ik gebruik van maken.
Wat weet jij daar nou van...quote:Op maandag 13 februari 2006 22:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Altijd een leuk compliment om te krijgen.
quote:
Make up your mind.quote:
De vraag is of ik dat doe.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hij mag nu alles zeggen, daar wil ik gebruik van maken.
Heel zelden krijg ik ook weleens complimenten hoor.quote:
Meet?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ben je vrijdag op de meet trouwens?
DL mag alles zeggen omdat ik weet dat hij niets zou zeggen wat lullig is tegenover mij. Hij mág het dus wel, maar doet het niet.quote:
Delft is voor hoeren!quote:
Van je moeder zeker, omdat ze het niet meer aankan om naar je gedeprimeerde kutkop te kijken.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Heel zelden krijg ik ook weleens complimenten hoor..
Het is zelfs zo erg dat 'ie met kerst een papieren zak heeft gekregen die hij verplicht elke dag over z'n hoofd moet dragen.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:40 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Van je moeder zeker, omdat ze het niet meer aankan om naar je gedeprimeerde kutkop te kijken.
Uuhhhmmm ik moet wel tot half 9 werken... maar opzich wel okquote:
Als je dat al weet, waarom viel je dan zo uit?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
DL mag alles zeggen omdat ik weet dat hij niets zou zeggen wat lullig is tegenover mij. Hij mág het dus wel, maar doet het niet.
Ik kom waarschijnlijk ook, en McDavid zelf.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:41 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Uuhhhmmm ik moet wel tot half 9 werken... maar opzich wel okwie komen er nog meer en wat gaan we doen?
Auchquote:Op maandag 13 februari 2006 22:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is zelfs zo erg dat 'ie met kerst een papieren zak heeft gekregen die hij verplicht elke dag over z'n hoofd moet dragen.
Dat zou je niet doorvertellen!quote:Op maandag 13 februari 2006 22:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is zelfs zo erg dat 'ie met kerst een papieren zak heeft gekregen die hij verplicht elke dag over z'n hoofd moet dragen.
OMDAT JIJ EEN PAUPER BENTquote:Op maandag 13 februari 2006 22:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als je dat al weet, waarom viel je dan zo uit?
öhquote:Op maandag 13 februari 2006 22:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik kom waarschijnlijk ook, en McDavid zelf.
Ah, logisch. Bedankt voor je uitleg.quote:
quote:
Ja, ik dacht hetzelfde, moeten nog wel meer mensen komen. J. zit in maastricht, Chow komt niet, C komt niet. Verder weet ik niet wie er nog meer al hebben gereageerd erop.quote:
Néé want ik vraag er vooralsnog geen geld voor!quote:
owja, dat wist ik alquote:Op maandag 13 februari 2006 22:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Néé want ik vraag er vooralsnog geen geld voor!
Wel bier.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:47 schreef Chowi het volgende:
Néé want ik vraag er vooralsnog geen geld voor!
Bier is okay!quote:
Ik heb jou al keilang niet zien posten!quote:Op maandag 13 februari 2006 22:48 schreef petre86 het volgende:
lijkt het maar alsof.. of bagger ik echt zoveel minder de afgelopen maanden?
Ja, weet ik, dat was de bedoeling. Beetje optimistisch zijn hè.quote:
Fuck optimisme!quote:Op maandag 13 februari 2006 22:49 schreef Chowi het volgende:
optimistisch zijn hè.
dat meen je nietquote:Op maandag 13 februari 2006 22:50 schreef NJ het volgende:
*bijgelezen*
kloptquote:Op maandag 13 februari 2006 22:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb jou al keilang niet zien posten!
je gaat ons toch niet vertellen dat je een sociaal leven hebt?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
klopt
ik post wel in [H] en in andere topics.. maar bef niet echt vaak.. msn multi's ook steeds minder.. en skype laatste weken al helemaal nie..
jaaj zeg
tis dak nog nie samenwoon.. maar anders was ik echt een burgertrutje geworden
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je gaat ons toch niet vertellen dat je een sociaal leven hebt?
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:18 schreef petre86 het volgende:
ik ben er idd niet vaak.. druk enzo
naja druk
ik maak me druk
met transport tycoon en des.. en dat was het wel.. oja en slapen
Je wil niet weten hoeveel ik bijlees als mod zijnde.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat meen je niet
*medelijden heeft
En ik maar denken dat ik veilig was als er geen mod aanwezig was.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:58 schreef NJ het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel ik bijlees als mod zijnde..
bennik school en werk nog helemaal vergeten te vermeldenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je gaat ons toch niet vertellen dat je een sociaal leven hebt?
Ik lees soms zelfs bij de slotjeslijst een volle reeks door om te kijken of het allemaal wel netjes verloopt.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik veilig was als er geen mod aanwezig was.
En met BeF op de achtergrond!quote:Op maandag 13 februari 2006 23:14 schreef mcDavid het volgende:
[[url=http://picserver.org/i/GVG073031P4H/512/p.jpeg]afbeelding][/url]
hij is lekker! stevig biertje idd, krachtige smaak, en die 11,6% proef je er gelijk vanaf de eerste slok vanaf!!
fok-verslaafd of faalangst of dwangneurose?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik lees soms zelfs bij de slotjeslijst een volle reeks door om te kijken of het allemaal wel netjes verloopt..
Sneller dronken worden van goed bier.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:14 schreef mcDavid het volgende:
[[url=http://picserver.org/i/GVG073031P4H/512/p.jpeg]afbeelding][/url]
hij is lekker! stevig biertje idd, krachtige smaak, en die 11,6% proef je er gelijk vanaf de eerste slok vanaf!!
Moderator.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:16 schreef petre86 het volgende:
[..]
fok-verslaafd of faalangst of dwangneurose?
Chatlogs.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:23 schreef mcDavid het volgende:
wat een heerlijke avond! heb nog nooit zoveel flames naar maikuul gegooid, en die laatste op MSN kwam goed aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |