gebruik I.E. 7, daar kan je een beta versie van downloaden dacht ikquote:Op maandag 13 februari 2006 15:58 schreef JosvG het volgende:
Vandaag weer al mijn bookmarks ineens weg, ik had nog wel een backup maar aangezien ik leuke topics op fora altijd bookmark veranderen de bookmarks bijna elke dag wel, en ik ben nu dus weer een hoop kwijt![]()
Waarom verliest firefox elke 2 maanden ofzo een keer zijn geheugen![]()
Overstappen op IE is geen optie, dan heb ik helemaal geen tabbed browsing enzo meer over, en geen adblock...
Over het algemeen zijn beta versies niet zo stabiel.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:02 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
gebruik I.E. 7, daar kan je een beta versie van downloaden dacht ik
ik ben nog geen problemen tegengekomen iig. anders zou de ts misschien ook netscape of opera gebruikenquote:Op maandag 13 februari 2006 16:03 schreef Lucille het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn beta versies niet zo stabiel.
Ik heb in de map gekeken van firefox en de bookmarks.html file was gewoon ineens leeg, heb ik zo nu en dan een keer, en het kan moeilijk aan mij liggen want gisteren had ik ze nog en toen ik net de computer opstartte niet meer.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:06 schreef Lucille het volgende:
Zijn de bookmarks echt weg, of is alleen de filestructuur corrupt? In dat laatste geval kan je wel degelijk de file lezen en je bookmarks redden. Ik heb op de PC nog nooit gehad dat FF de bookmarks kwijt was overigens en ik draai al vanaf versie 1.0. Wel een keer met Mozilla, maar dat was met een versie van enige jaren geleden. Ik draai Mozilla al sinds 2001 (ver voordat versie 1.0 uit was).
Ook de beta's??quote:Op maandag 13 februari 2006 16:06 schreef Lucille het volgende:
Zijn de bookmarks echt weg, of is alleen de filestructuur corrupt? In dat laatste geval kan je wel degelijk de file lezen en je bookmarks redden. Ik heb op de PC nog nooit gehad dat FF de bookmarks kwijt was overigens en ik draai al vanaf versie 1.0. Wel een keer met Mozilla, maar dat was met een versie van enige jaren geleden. Ik draai Mozilla al sinds 2001 (ver voordat versie 1.0 uit was).
Tip: stap over op Avantbrowser.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:58 schreef JosvG het volgende:
Overstappen op IE is geen optie, dan heb ik helemaal geen tabbed browsing enzo meer over, en geen adblock...
Zit ik al op, ik heb ook gekeken in de Application Data map van firefox, en er is maar 1 profiel aanwezig (default dus) en daar waren de bookmarks van weg, en nu mis ik dus een aantal dingen maar ik weet de links niet meerquote:Op maandag 13 februari 2006 16:11 schreef DeRCT14 het volgende:
Ah, probeer eens op je 'default' profiel in te loggen, of zit je daar al op?
hahaha mee eensquote:Op maandag 13 februari 2006 16:03 schreef Rekkie het volgende:
Geen last van, het zal wel aan de gebruiker liggen
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:03 schreef Rekkie het volgende:
Geen last van, het zal wel aan de gebruiker liggen
*aansluitquote:Op maandag 13 februari 2006 16:06 schreef Lucille het volgende:
Ik heb op de PC nog nooit gehad dat FF de bookmarks kwijt was overigens en ik draai al vanaf versie 1.0.
Die vraag snap ik even niet.quote:
dusssssquote:Op maandag 13 februari 2006 16:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
heb ik ook geen last vanje bent dus gewoon een sukkel.
Dankje, als je even gelezen had dan had je gezien dat het zo was toen ik de computer opstartte, en ik dus niks fout heb gedaan. Een bug in firefox is daarentegen ook onmogelijk, want jij hebt het nooit meegemaakt.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
Graag gedaan.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:24 schreef JosvG het volgende:
[..]
Dankje, als je even gelezen had dan had je gezien dat het zo was toen ik de computer opstartte, en ik dus niks fout heb gedaan. Een bug in firefox is daarentegen ook onmogelijk, want jij hebt het nooit meegemaakt.
Bedankt voor je nuttige toevoeging![]()
maak je zulke opmerkingen vaker?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
Kloteweekend gehad?quote:
ik ben ziek de dag voor valentijn ja.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |