Hey mcDavid.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:48 schreef mcDavid het volgende:
*aanschuift
Een verjaardagstopic heb je al.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
is dit stiekem een verkapt verjaardagstopic?
Voetbal!quote:Op maandag 13 februari 2006 15:11 schreef Donnie.Darko het volgende:
Wat is er nou weer interessant aan auto's en voetbal?
Handig, zo'n bier-temperatuur-checker.quote:
Klopt.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:18 schreef Developersrus het volgende:
Zijn toch de basisbehoeften naast sex?
Sorry, mel, maar dit topic is voor mannen!quote:
van mij mag ze blijven!quote:Op maandag 13 februari 2006 16:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Sorry, mel, maar dit topic is voor mannen!
Die zijn voor NS. Die post ze toch niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
van mij mag ze blijven!
mits tieten!
mailen mag ookquote:Op maandag 13 februari 2006 16:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die zijn voor NS. Die post ze toch niet.
de reeks is een topic verderop!quote:Op maandag 13 februari 2006 16:54 schreef Gloeidoos het volgende:
Ik voorzie een reeksch!
De eerste 3 punten zijn puik. Maar zolang je je tieten niet laat zien heben we er weinig aan he.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:56 schreef melanie_the_miss het volgende:
maar ik ivnd het een mooie auto, bier kan ik brengen, ik val neiamnd lastiig tijdens voetbal en i kehb tieten
Als ik niet goed genoeg voor jullie ebn zoeken jullie het maar uit!quote:Op maandag 13 februari 2006 16:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De eerste 3 punten zijn puik. Maar zolang je je tieten niet laat zien heben we er weinig aan he.
Dat vraag ik me niet af, dat is me allang duidelijk.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:59 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Als ik niet goed genoeg voor jullie ebn zoeken jullie het maar uit!en jij vraagt je af waarom je geen vriendin hebt
Ga jij maar een blubberwijf pakken.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:13 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Wat is dat voor een lelijk gratenpakhuis in de OP?![]()
Ja, maar het gaat ook om het lichaam.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
was dat gezicht al de hele tijd gecensureerd, of ligt het aan mij
Uiteraard.quote:
Je hoort er bij als je van de dingen in de TT houdt.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:40 schreef juiced het volgende:
Ik wil er ook bij horen!
Ja ok, maar gaan we nog wat doen of hoe zit het?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je hoort er bij als je van de dingen in de TT houdt.
Hey. Uiteraard ook iets puiks, maar dit waren de eerste dingen waar ik op kwam bij 'mannelijkheid' blowen is gewoon iets chills erbij.quote:
quote:
Open er een topic overquote:Op maandag 13 februari 2006 23:52 schreef juiced het volgende:
Zullen we een topik openen?
Ik ga zo slapen, dat zou wel chill zijn maar ik heb geen zin om te draaien.quote:
Homo.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:58 schreef Maikuuul het volgende:Naja voetbal vind ik minders, maar de rest
Kom maar langs.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:57 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb helemaal nix, please share
alvast trustuh![]()
Oud topicquote:
Hehe, is goed.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:00 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ja is goed, we spreken wel een x in de Grasspriet af![]()
Wat lul jij nou weer slap?quote:
Waar poolen?quote:
Oh, ik ben daar nog nooit binnen geweest. Paar keer buiten staan wachten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:06 schreef TheSorrow het volgende:
Grasspriet, bovenOf tafelvoetbal, maar daar ben ik niet goed in
Is goed. Altijd in voor een meet ofzo. Als er wat te blowen is is dat helemaal goed natuurlijk. Stoned poolen lijkt me ook wel vet. Niet dat het veel uitmaakt,maar huur je daar de tafel af, moet je er telkens een euro in gooien? Hoe zit dat?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:08 schreef TheSorrow het volgende:
Ag, ooit wanneer je es zin hebt laat je t maar weten
Mini-keu, dat moet ik zien.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:10 schreef TheSorrow het volgende:
Telkens een eurootje erin pleurenEn je hebt er ook een mini keu, omdat je er van de muur niet bij kan, dat ding is echt geweldig
!
Lijkt me ook erg raar stoten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:13 schreef TheSorrow het volgende:
Ziet er ook debiel uit als je met dat ding stoot
Ik ben benieuwd. Ik laat het je iig wel weten als ik ene keer zin heb.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:16 schreef TheSorrow het volgende:
Klopt, ik vermijd dat ding ook zo veel mogelijk, maar soms moet je wel... maarja, helemaal tilt is t op zich wel grappig
Weltrusten, ik ga ook pitten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:18 schreef TheSorrow het volgende:
Komt goed! MSN in profiel klopt nog steeds dusIk ga rustigjes aan mn bed opzoeken, alvast weltrusten
Tieten met belletjes eraan.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:23 schreef remlof het volgende:
hey Bier, Auto's, Voetbal en tieten doen bellen rinkelen!
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:23 schreef remlof het volgende:
hey Bier, Auto's, Voetbal en tieten doen ballen rinkelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |