Heb net een gedicht onderschept van een collega, gaat er morgen uit.......
*Eerlijk & Heerlijk*
Ik vind het irreëel vet om je op deze dag een gedicht te sturen,
Zelfs vetter dan een Hummer huren en al rijdend in Spangen door mijn voorruit gluren naar het meisje van de buren die het moet bezuren.
Ik blijf wel eerlijk en ga dus niet over romantische rijstvelden lullen,
Maar voordat ik aftrap, ga ik eerst ff uit mn aars brullen en mn plee vullen met spullen die het daglicht niet zullen verhullen.
Ik kan over duizend dingen met je ouwehoeren en vind je echt te gek,
Nee, ik ben geen loser, dus trek nu niet zo’n rare bek want ik bind je als een kat op mijn spek en maak je helemaal gek want ik ben geen vrek
Ik weet dat je mij ook wil, dus laat je broek maar op je enkels zakken,
Zal ik je na het chillen met mn vrienden eens goed pakken en ik ga geen zoete koekjes bakken, maar laat je gewoon over mijn zwarte lans zakken.
Ik heb het altijd erg druk en geef je misschien niet alle tijd,
Maar net als mijn BB project krijg je van mij geen spijt want ik bedrijf de liefde met vlijt en zal over je hoeden als een geit.
Later word ik de baas van de Antillen en das erg bijzonder,
Dan wil je me wel graag kennen, dus maak nu geen gedonder want je weet net zo goed mij krijg je er niet onder want ik ben jouw wonder.
Mijn vorige gedicht was pas het begin en daarna dacht ik schijt,
Ik schrijf er nog eentje, en heb je nu erg verblijd met al die regels die ik er zo even uitsmijt maar wel meen zo op zn tijd.
Soms denk ik dat het niet eerlijk is om je aan mij te binden,
Na mij zul je namelijk nooit meer zo iemand vinden en niemand zoals ik kan je zo opwinden want ik laat je zweven op spectaculaire winden.
Je weet dat ik het bijzonder vind om iets goeds te doen,
Ik ben nu Senior Management Accountant en krijg echt veel poen en na vanavond ben je helemaal gek op me want ik geef je een mysterieuze zoen.
En alhoewel ik nog niet eens begonnen ben je het hof te maken,
Merk ik in alles wat je doet dat je aan me verslaafd begint te raken en met gewone zaken laat ik je blaken zonder te staken.
Door mijn onnavolgbare genaken laat ik je mooie koppie kraken,
En weet je met onzichtbare emoties te strelen en te raken en lul niet over mijn ex want dat zijn gedane zaken want anders zou ik dit gedicht niet voor je maken.
Maar pas wel op als je me besodemieterd ben je echt de lul,
En gooi ik je zonder pardon weg als een vies gebruikt prul en dat is iets wat ik niet verhul want ik doe niet aan die flauwe kul.
Op Valentijnsdag wil ik iets van mijn tijd aan jou besteden,
En zal je als was gaan kneden zodra jij mijn slaapkamer zal betreden en dingen met je doen die je niet had kunnen denken en maak je zo erg tevreden zonder reden.
Dus ik zie je vannacht wel in mijn bed van mn flat waar ik je zonder voorpret pak als een slet en daarna halen we een patat met want ik vind je echt te gek. En dit gedicht is gewoon prachtig en heerlijk en dat maakt mij dus zo begeerlijk. Dat je het ff snapt.