abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35031272
Mijn verstands kies komt door wat nu?
Zware pijnen

* Redskillz pakt een tang
Die met die rooie broek
pi_35031415
Doet je kies zelf pijn of alleen het verstandsvlees dat gesneden wordt door de kies?
Het 1e?: Dan is de tandarts de uitkomst.
Het 2e?: Gewoon laten zitten. Na een paar weken ofzo moet de pijn minder of weg zijn (Afhankelijk van hoe snel ze erdoorheen groeien).
  maandag 13 februari 2006 @ 12:13:38 #3
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_35031453
Tandarts?
Maar toch niet helemaal.
pi_35031532
en dan komen ze door waardoor je tandvlees pijn gaat doen. Dan gaan ze toch maar niet verder waardoor het tandvlees er weer overheen groeit. Herhaal dit proces tot een van de volgende situaties zich voordoet:

1) ontsteking onder het tandvlees waardoor de tandarts je doorverwijst naar de kaakchirug
2) de kies komt zowaar helemaal door en je hebt een nieuw stel kiezen die je tot op heden nog niet hebt gemist
3) je zelf beslist om de boel te laten trekken

heb ze eind vorig jaar laten weghalen en dat is een hele opluchting geweest
We are just a moment in time. A blink of an eye. A dream for the blind.
Am I the only one, who is crushed by the weight of the world?
pi_35031621
Kep er godzijdank (nog) geen last van!
Ik hou dan ook mijn verstand op 0 8)
  maandag 13 februari 2006 @ 12:22:53 #6
38393 Fwuffy
That was fucking trippy
pi_35031719
Dat lijkt me zo naar om ze te laten trekken
"No matter where you are... Everyone is always connected" ~Lain
pi_35031799
quote:
Op maandag 13 februari 2006 12:22 schreef Fwuffy het volgende:
valt enorm mee, pas laten doen en me vriendin komt net binnen lopen met een lamme lip, die is dr dus ook 1 kwijt
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
  maandag 13 februari 2006 @ 12:26:19 #8
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_35031822
quote:
Dat verschilt nogal per persoon. Mn neef heeft ze laten trekken: nergens last van. Maar mn vader heeft dik een maand met pijn in zn kaak rondgelopen: was gaan ontsteken
Gelukkig heb ik (nog) nergens last van, aangezien ze in mn onderkaak nog niet door zijn. Bovenkaak wel, maar daar is aan elke kant een kies getrokken toen ik een beugel moest dus qua ruimte scheelt dat wel
Maar toch niet helemaal.
pi_35031903
quote:
och zo gebeurt hoor... 10 minuten werk hooguit (tenzij ze wel erg moeilijk zitten)

beetje gekraak, beetje bloed, beetje pijn en that's it
We are just a moment in time. A blink of an eye. A dream for the blind.
Am I the only one, who is crushed by the weight of the world?
  maandag 13 februari 2006 @ 12:29:58 #10
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_35031941
Ik heb er 4 laten trekken zonder problemen.

Als je pech hebt kan het wel gaan ontsteken ja.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  maandag 13 februari 2006 @ 12:40:24 #11
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_35032220
Voor mij :
1e keer - tandarts tandvlees laten doorsnijden
2e keer - tijdens tandenpoetsen even tandborstel richten en doorstoten.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  Redactie Frontpage maandag 13 februari 2006 @ 12:49:24 #12
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_35032459
Trekken valt mee. Tenzij je zoals ik lange wortels heb. Dan kan het gebeuren dat er een gaatje ontstaat tussen je mondholte en je neusholte. En dat is niet de bedoeling. Dan mag je naar het ziekenhuis. Dan gaan ze het dichtnaaien. Maar afgezien daarvan, nauwelijks last gehad. Je krijgt bij verstandskiezxen ook meestal goede pijnstillers mee.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_35033294
S'ochtends gewoon beetje goeie maaltijd eten
Goed poetsen voor je erheen gaat niks meer eten , en na het trekken eerste 2 dagen veel vla en andere vloeibare koude dingen eten.
En niet roken is aan te raden als je dat doet , alhoewel ik tot nu toe bij elke getrokken tand gelijk zodra ik buiten was een peuk heb opgestoken en nergens last van heb gehad

Alle 4 eruit en met eentje maar langer als 3 dagen pijn gehad.
pi_35046010
quote:
Op maandag 13 februari 2006 12:12 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
Doet je kies zelf pijn of alleen het verstandsvlees dat gesneden wordt door de kies?
Het 1e?: Dan is de tandarts de uitkomst.
Het 2e?: Gewoon laten zitten. Na een paar weken ofzo moet de pijn minder of weg zijn (Afhankelijk van hoe snel ze erdoorheen groeien).
Tandarts is geen optié
ik haat mensen in mn mond 2x per jaar naar de tandarts is al een ramp .
Die met die rooie broek
pi_35046216
Bij mijn eerste kies die doorkwam had ik totaal geen last, maar de tweede die doorkwam deed enorm pijn. Na een week heb Ik toen van de tandarts een middeltje gekregen waarmee ik mijn mond moest spoelen. Dit zorgde ervoor dat het tandvlees wat soepeler werd. Na een dag nergens meer last van gehad
pi_35050435
Knoop een touwtje om je verstandskiezen en knoop die bij het stoplicht aan een auto vast
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')