nee dat helpt... ken je het pricnipe van een klaagbaak>?.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:32 schreef Skinnymike het volgende:
Met 'slotjesroepers' zijn we ook wat minder blij
Koffie en zo werken nooit bi mijquote:Op maandag 13 februari 2006 11:32 schreef Aurelianus het volgende:
Gebruik 'oppeppende middelen'.
Als je nou de energie die je steekt in het intikken van de toetsen van de toetsenbord bespaart, dan kun je misschien wel een half uurtje later naar bed en zijn wij van je topique afquote:Op maandag 13 februari 2006 11:33 schreef jack4ya het volgende:
[..]
nee dat helpt... ken je het pricnipe van een klaagbaak>?.
huh half uur later? Ik snap ' mecht niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:35 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Als je nou de energie die je steekt in het intikken van de toetsen van de toetsenbord bespaart, dan kun je misschien wel een half uurtje later naar bed en zijn wij van je topique af
dan wel, maar dan krijf ik weer zo zenuwesn gevoel! Da's helemaal waardeloos. Wil normaal effect wel probern. Ga nu wel even halen eigenlijkquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:37 schreef Xebber het volgende:
Met die TT dacht ik dat je een koe imiteerde.
![]()
![]()
Over een week msschien...quote:Op maandag 13 februari 2006 11:35 schreef Netsplitter het volgende:
Misschien een idee om eens langs je huisarts te gaan en vragen voor een bloedonderzoek??
Misschien een ijzertekort of Phijffer, of hoe je het ook mag tiepen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |