Wat klopt er niet aan dit verhaal...quote:Op maandag 13 februari 2006 11:18 schreef SchnappiSchnap het volgende:
Fijn.![]()
Had ik net een mooi draaiend wireless netwerkje thuis, gecodeerd en al zodat ik geen ongewenste meelifters heb..
..fikt mijn moederbord door.
Geen probleem, denk je dan, maar vervolgens blijkt je wireless setup ook weer terug bij af en pikt-ie alleen nog maar de pauper router van de buurman op.. zit ik daar te surfen en 5 min per pagina te wachten. Compleet met drop-outs in de verbinding en al.
AAARGH!!!![]()
Ooit gehoord van een ander moederbord installeren en vervolgens al je instellingen e.d. kwijt zijn?quote:Op maandag 13 februari 2006 11:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan dit verhaal...
Je moederbord fikt door maar je wireless blijft doorwerken op je compu???
Had jij nog een moederbord liggen waar alles feilloos op werkt vervolgens?quote:Op maandag 13 februari 2006 11:50 schreef SchnappiSchnap het volgende:
[..]
Ooit gehoord van een ander moederbord installeren en vervolgens al je instellingen e.d. kwijt zijn?
ik geloof dat lezen vandaag erg moeilijk is....quote:Op maandag 13 februari 2006 11:50 schreef SchnappiSchnap het volgende:
[..]
Ooit gehoord van een ander moederbord installeren en vervolgens al je instellingen e.d. kwijt zijn?
Een doorgefikt moederbord is bij mij een probleem.quote:..fikt mijn moederbord door.
Geen probleem, denk je dan,
Hier ookquote:Op maandag 13 februari 2006 12:27 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
Hier geen problemen met Belkin.. (Router staat in de woonkamer en op zolder werkt ook een pc op WLAN perfect door 2 verdiepingen, zonder dropouts etc.).![]()
Inderdaad. Ik had een Belkin router (heb een Belkin router) met een no-name wifi-kaart... en had constant drop-outs, nu met een USB wifi-stick, perfecte verbindingen.....quote:Op maandag 13 februari 2006 13:25 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Belkin werkt ok, zolang je ALLES van belkin gebruikt.
mixed vind ie niet leuk
sitecom en trust is idd bagger
Nog even om in details te treden: Ik heb een Belkin Highspeed WLAN router 125G.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik had een Belkin router (heb een Belkin router) met een no-name wifi-kaart... en had constant drop-outs, nu met een USB wifi-stick, perfecte verbindingen.....
Echt super snel en zeer degelijk!
Het verhaal KAN kloppen, daar hij misschien zijn mac-adres erin gezet heeft met de WEP aan. Dan komt hij niet meer binnenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
Pikte hij het nieuwe mac adres van je onboard kaart soms niet?
eens kijken of het verhaal klopt
That's what I meanquote:Op maandag 13 februari 2006 15:27 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
[..]
Het verhaal KAN kloppen, daar hij misschien zijn mac-adres erin gezet heeft met de WEP aan. Dan komt hij niet meer binnen![]()
(Of hij heeft de sleutel niet ingevoerd..)
Ik lees net dat je zit te surfen op je buurman zijn ROUTER?! Betekent 1 ding: hij is niet beveiligd en jij kan zijn settings of overhoop halen OF de jouwe maken (password veranderen enzo).![]()
Vogeltjesdans: onboard kaart heeft er niks mee van doen. Het gaat om de WLAN kaart (PCI)
Het probleem bij mij is..... het draadje.....quote:Op maandag 13 februari 2006 15:48 schreef JosvG het volgende:
Ik zie nog altijd het probleem niet met een draadje, ik heb hoge snelheid en nooit een dropout ofzo, en het was maar een uurtje werk om de bedrading een verdieping naar boven te leggen, als ik zie wat sommige mensen aan tijd kwijt zijn om een wireless router te configureren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |