Ik geef je 10 euroquote:Op maandag 13 februari 2006 11:10 schreef Conflict het volgende:
Ik heb hier een zak liggen, zaterdag gekocht![]()
Da's goed, ik kan nog wel 50 zakken halen hoor, dat wordt dan 500 euro, ik bezorg het gratis thuisquote:
Zoveel geld heb ik niet, welke supermarkt verkoopt ze nog dan??quote:Op maandag 13 februari 2006 11:12 schreef Conflict het volgende:
[..]
Da's goed, ik kan nog wel 50 zakken halen hoor, dat wordt dan 500 euro, ik bezorg het gratis thuis![]()
In mijn geval de Bas van der Heijden te Papendrechtquote:Op maandag 13 februari 2006 11:13 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Zoveel geld heb ik niet, welke supermarkt verkoopt ze nog dan??
Die hebben we hier niet... kunnen we geen petitie makenquote:Op maandag 13 februari 2006 11:14 schreef Conflict het volgende:
[..]
In mijn geval de Bas van der Heijden te Papendrecht![]()
Ik wil je wel een zak opsturen hoor![]()
Ik denk dat alleen jullie 2 die gaan tekenen dus don't botherquote:Op maandag 13 februari 2006 11:17 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Die hebben we hier niet... kunnen we geen petitie maken
Inkoopactiequote:Op maandag 13 februari 2006 12:01 schreef None_More_Black het volgende:
ketchup chips is juist erg popukair in de states en canada. laat maar een pallet overvliegen
Neem naturel en gebruik een ketchup dip, kun je nog aan je eigen smaak aanpassen. Sambal erbij of tabasco voor extra 'pit' Of mayo en wat peper bij de ketchup.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:08 schreef newyorkcity het volgende:
Waarom! Waarom!!
Waarom hebben ze bij Lays de ketchup chips uit het assortiment gehaald??![]()
Kooktip tussendoor:quote:Op maandag 13 februari 2006 12:06 schreef harryharry het volgende:
[..]
Neem naturel en gebruik een ketchup dip, kun je nog aan je eigen smaak aanpassen. Sambal erbij of tabasco voor extra 'pit' Of mayo en wat peper bij de ketchup.
Jij moet gewoon weer onder je steen kruipen.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:09 schreef 2609 het volgende:
omdat ik een Paris Hilton Wannabe Hoer ben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |