Politie mensen die zich niet gedragen vanuit hun voorbeeldsfunctiequote:Op maandag 13 februari 2006 11:19 schreef MLF het volgende:
Was het zo'n groot probleem dan?
maar natuurlijk!!!!!!!!quote:Op maandag 13 februari 2006 16:46 schreef Molluck het volgende:
[..]
Een soort van 'ijsmaken voor beginners'![]()
Dat is inderdaad heel erg uniekquote:Op maandag 13 februari 2006 16:47 schreef __Saviour__ het volgende:
de politie heeft een keer een gestolen fiets van me teruggevonden. Da's ook heel onnatuurlijk voor ze.
Vond dat eerste erger.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:57 schreef MLF het volgende:
Een agent die rookt????????? Foei
quote:Op maandag 13 februari 2006 17:01 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik heb wel eens een agent op z'n snuffert zien gaan op de motor.![]()
Leukquote:Op maandag 13 februari 2006 17:01 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik heb wel eens een agent op z'n snuffert zien gaan op de motor.![]()
goeie garp!quote:Op maandag 13 februari 2006 17:52 schreef patty het volgende:
Ik heb wel eens een agent gezien die een garp maakte![]()
![]()
D:
:
Hij zo van: Waar gaat u heen?
Ik zo van: Naar Gent, meneer.
Hij zo van: A Gent![]()
![]()
:D : D: D:D:D: : DD
:
Je had zeker een topavond na dit schouwspel te hebben aangezien?quote:Op maandag 13 februari 2006 10:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Afgelopen zaterdag was Trance Energy en daar is natuurlijk ook politie bij![]()
Ik was daar al om half 8 om alles klaar te maken en liep een paar minuten voor openingstijd naar mijn post.
Opeens groepje politie mensen voetballen met een propje in de nog lege zalen![]()
Natuurlijk wij tegen ze gezegt dat ze niet zo kinderachtig moesten zijnhebben dus lol gehad
Hebben jullie ook dit soort gevallen meegemaakt ?
Dat de politie zich niet als politie ( 'voorbeeldfunctie' ) gedraagt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |