Dat zou best dom zijn gijs...quote:Op maandag 13 februari 2006 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dromen zijn bedrog, of toch niet?
Ik droomde vannacht iig over mijn peetoom. Die dude heb ik een aantal jaren niet gezien, maar de laatste tijd wel vaker. In de droom kreeg ik een dik pak geld omdat ie al mijn verjaardagen gemist heeft, maar ik weigerde... Waarom?
die eerste twee hebben we al gehad, J&L en Nintendo Worldquote:Op maandag 13 februari 2006 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw, Kepler. Volgende keer als we naar NYC gaan moeten we dit topic doorlezen: http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=85801
quote:Op maandag 13 februari 2006 10:51 schreef kepler het volgende:
ik droomde over condemned, dat er een vogel onder een trap lag
en college ging niet door, ga zo bezig zijn met numeriek
I know, maar ze noemen er nog veel meer, en geen enkele keer de Toys R us of EB en Gamestopquote:Op maandag 13 februari 2006 10:53 schreef kepler het volgende:
[..]
die eerste twee hebben we al gehad, J&L en Nintendo World
Toys R us is cool man, zeker op Times Squarequote:Op maandag 13 februari 2006 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
I know, maar ze noemen er nog veel meer, en geen enkele keer de Toys R us of EB en Gamestop
hier ben ik ook zooo benieuwd naar......quote:Op maandag 13 februari 2006 10:54 schreef Chocobo het volgende:
Kung Fu Hustle is de nieuwste van Stephen Chow...Geweldig lijkt me die !! Scoort ook weer top
http://www.imdb.com/title/tt0373074/
[afbeelding]
Zooooo groot inderdaadquote:Op maandag 13 februari 2006 10:59 schreef kepler het volgende:
[..]
Toys R us is cool man, zeker op Times Square![]()
Net de trailer bekeken en kreeg nu al proestjesquote:Op maandag 13 februari 2006 11:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hier ben ik ook zooo benieuwd naar......![]()
heb stukjes gezien
![]()
Shaolin Soccer was ook eeeecht gaaf![]()
![]()
alleen dat blauwe beeld
volgend jaar met kerstquote:Op maandag 13 februari 2006 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zooooo groot inderdaadEn die T-Rex
Ik wil tereug
Jaaaa, met Kerstquote:
dat droge van die chinezenquote:Op maandag 13 februari 2006 11:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Net de trailer bekeken en kreeg nu al proestjesvind dat zo briljant Gijs....
quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat droge van die chinezendie blikken die ze soms maken
![]()
Zulke heerlijke humor die gastenquote:
Gijs.... Shaolin Soccer nooit gezien? die moet je echt zien gijs.... die humor daarquote:Op maandag 13 februari 2006 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
WTF is dat met die Chinese films?
Die lange gast op die middelste fotoquote:Op maandag 13 februari 2006 11:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat droge van die chinezendie blikken die ze soms maken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |