Ja. dan is het een kwestie van stapelen, en je bord zo zorgvuldig mogelijk volladen met hompen vlees.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Als het zo'n onbeperkt eten restaurant is, moet je natuurlijk wel flink opscheppen om de prijs eruit te halen.
lo·gies (het ~, logiezen)quote:Op maandag 13 februari 2006 11:16 schreef boekenworm het volgende:
Het is logies dat je op een klaaggedeelte mag klagen.
Enkel mensen die hun bordje hebben leeggegeten, mogen klagenquote:Op maandag 13 februari 2006 11:16 schreef boekenworm het volgende:
Het is logies dat je op een klaaggedeelte mag klagen.
Ik weet niet waar jíj last van hebt, maar volgens mij ben je niet helemaal helder....quote:Op maandag 13 februari 2006 11:29 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Enkel mensen die hun bordje hebben leeggegeten, mogen klagen
Nee, er werd toch volop gepraat, vooral over hoe dun je bent en hoe weinig je eet .... ik neem aan dat die mensen die ondertussen halve everzwijnen en hele troggen pap e.d. opslurpten, tussendoor ook nog de tijd vonden om jou gezellig af te fakkelen met hun 'wat ben je dun'-geklets ... en nu moet je hier gaan klagen, omdat je toen juist met je mond vol zat (spreekwoordelijk dan).quote:Op maandag 13 februari 2006 11:50 schreef boekenworm het volgende:
Opzich maakt het mij geen hol uit hoeveel mensen eten en waar ze het laten, maar als je uit eten gaat is het wel de bedoeling dat er gesproken word e.d. en niet dat het een wedstrijdje word "wie-laat-zich-het-meest-vol"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |