Ze zijn verder identiek hèquote:Op maandag 13 februari 2006 10:40 schreef Herr.Flick het volgende:
Jij kiest 2 auto's uit op de koplampen
lezenquote:Op maandag 13 februari 2006 10:46 schreef Herr.Flick het volgende:
en prijstechnisch, kleur, bouwjaar en uitvoering
jaquote:Op maandag 13 februari 2006 10:47 schreef Peewee het volgende:
hjet gaat mij eigenlijk om de verlichting,..
Gaat xenon langer mee? Heb je echt zoveel meer zicht met xenon?
Voor dezelfde prijs koop je de (naar jou keuze) de leukste.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:45 schreef Peewee het volgende:
Allebei een zilvergrijze Opel Vectra TD, beide 170.000km, lak is in orde, geen schade gehad (voor zover bekend en zichtbaar is) en beide van midden 2001. Beiden bij dezelfde dealer gekocht en onderhouden.
Ja, maar als je lamp stuk is kost het ook veel meer...quote:Op maandag 13 februari 2006 10:47 schreef Peewee het volgende:
hjet gaat mij eigenlijk om de verlichting,..
Gaat xenon langer mee? Heb je echt zoveel meer zicht met xenon?
Maar da's nou net het enige verschil.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:48 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Voor dezelfde prijs koop je de (naar jou keuze) de leukste.
(en die keuze heeft niets met xenon te maken)
xenon is zeker fijnquote:Op maandag 13 februari 2006 10:49 schreef Peewee het volgende:
[..]
Maar da's nou net het enige verschil.
Ik ben niet van plan om met duure lampjes rond te rijden als ik er geen voordeel (levensduur en zicht) bij heb. En de vervanging van xenon is vrij prijzig
Ik ga het nog moeilijker maken voor je:quote:Op maandag 13 februari 2006 10:49 schreef Peewee het volgende:
[..]
Maar da's nou net het enige verschil.
Ik ben niet van plan om met duure lampjes rond te rijden als ik er geen voordeel (levensduur en zicht) bij heb. En de vervanging van xenon is vrij prijzig
Niet, aangezien het een dealerauto is, die met (een jaar?) garantie verkocht word.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Zou toch eerder de keuze laten afhangen van een onafhankelijke keuring, proefrit, etc.
Hoe gaar is de koppeling, de remmen, de banden
er even vanuit gaande dat dat allemaal t zelfde isquote:Op maandag 13 februari 2006 10:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Zou toch eerder de keuze laten afhangen van een onafhankelijke keuring, proefrit, etc.
Hoe gaar is de koppeling, de remmen, de banden
tussen de 250 tot 400 euro, maar laat je goed voorlichten en niet oplichten.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:59 schreef jochem8 het volgende:
tvp...
Wat kost een conversie van normaal licht naar xenon? Is dat enigszins betaalbaar?
Als je zorgt dat je wit ligt hebt en geen blauw ligt dan is het wel okquote:Op maandag 13 februari 2006 12:02 schreef Adagio het volgende:
conversie van normaal licht naar xenon is voor sjonnies
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |