abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35028135
Ik las onderstaand artikel op www.telegraaf.nl. Maikuuul, ik kijk ineens hartstikke anders tegen je aan!

Woonwagenbewoners tuig?

Naar aanleiding van berichten in de media in het algemeen en het programma Olifantendoders donderdag bij omroep Brabant in het bijzonder deze reactie. Woonwagenbewoners asociaal? Er zijn maar weinig mensen zo sociaal als wij. Wij helpen elkaar, verzorgen onze zieken en bejaarden en draaien niet het gas onder de pannen uit als er iemand onder het eten binnenkomt. Die mag gewoon mee-eten.

Woonwagenbewoners crimineel? Ik daag eenieder uit om de Nederlandse gevangenissen langs te gaan en daar de woonwagenbewoners te tellen. Als je aan tien personen komt is het veel en het grootste deel daarvan is aangetrouwd en van burgerafkomst. Wij slaan en beroven geen bejaarden, steken geen mensen in hun eigen huis in brand en vallen geen vrouwen lastig op straat. En dat we allemaal wiet kweken is ook de grootste onzin. Als het eens een keer voorkomt wordt het breed uitgemeten in de pers. Je hoort niks over alle keren dat de politie voor niets invalt. In de gemiddelde woonwijk vind je meer wietkwekerijen. Als de politie bij uw buren moet zijn, valt ze dan ook maar gelijk de hele buurt binnen zonder de benodigde papieren? Ik dacht het niet, nou bij ons dus wel.

Woonwagenbewoners betalen geen belasting? Nou we betalen evenveel als jullie al krijgen we daar niks voor terug. Bijvoorbeeld: bij ons wordt niet geveegd e.d. Zelfs de mensen van Vinkenslag betaalden belasting, alleen een lager tarief zoals afgesproken met de belastingdienst en daar is niks crimineels aan. Iedere Nederlander probeert binnen de wet zo weinig mogelijk belasting betalen.

Woonwagenbewoners dom? Voor mensen die vaak alleen de lagere school hebben gedaan kunnen we ons zelf redelijk redden. We repareren onze eigen auto's, bouwen onze eigen wagens, enz.. Als iemand analfabeet is wil dat nog niet zeggen dat hij dom is. Er zijn er zelfs genoeg met een eigen zaak. Ondanks dat we zulk enorm 'tuig' zijn heeft de burgermaatschappij over het algemeen weinig overlast van ons.

P.S. Woonwagenkampen zijn nog de laatste plaatsen waar je je voordeur of autoportier niet hoeft af te sluiten.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_35028220
Eh...nee...woonwagenbewoners betalen geen belasting, domweg omdat belastingambtenearen er toch niet aan de deur durven komen.

Wat een leip excuustopic zeg. Alles wat ze hier nu lopen te ontkennnen zijn ze dus precies wel. Repareren ze hun eigen auto's ? Nou das mooi, maar je moet toch wat als ie gestolen en niet verzekerd is, dan kun je hem moeilijk naar een garagebedrijf brengen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_35028226
quote:
Op maandag 13 februari 2006 10:14 schreef vogeltjesdans het volgende:

P.S. Woonwagenkampen zijn nog de laatste plaatsen waar je je voordeur of autoportier niet hoeft af te sluiten.
Gejat istie toch al en anders jatten ze wel een nieuwe
En ik vind het nog steeds tuig van de bovenste plank! Schorriemorrie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')