Ontkennen helpt niet, hè? Okay... okee... ik geef het toe... ik ben ziekelijk jaloers.quote:
Misschien wordt het tijd om met Willem Alexanders aan te pappenquote:Op maandag 13 februari 2006 08:28 schreef sirrom het volgende:
[..]
Ontkennen helpt niet, hè? Okay... okee... ik geef het toe... ik ben ziekelijk jaloers.
En waar blijft de koffie?
Te kort -en behoorlijk ongefundeerd- door de bocht, beste Buzzer om dit zo te stellen. Maar mensen van het Konkinklijk Huis aan de kaak stellen blijft voor sommige royalty lovers meestal een hekel punt. Ik wil ook wel het nuttige met het aangename verenigen alleen ik mis de reden van het Nuttige vooralsnog...quote:Op maandag 13 februari 2006 08:36 schreef buzzer het volgende:
Het blijkt wel dat je dus echt geen flauw idee hebt waar je over praat. Het is namelijk niet zo heel vreemd dat een lid van IOC aanwezig is bij de Olympische spelen. En dat hij daarbij het nuttige met het aangename verenigt: geef hem eens ongelijk.. Maar het lijkt wel typisch Nederlands om bij iemand die zijn hoofd ook maar enigzins boven het maaiveld uitsteekt, zonder slag of stoot de kop af te hakken.
De oplossingquote:Op maandag 13 februari 2006 09:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Winterspelen -> ijs -> water -> watermanagement -> willem-alexander
IOC LIDquote:Op maandag 13 februari 2006 09:05 schreef sirrom het volgende:
[..]
Te kort -en behoorlijk ongefundeerd- door de bocht, beste Buzzer om dit zo te stellen. Maar mensen van het Konkinklijk Huis aan de kaak stellen blijft voor sommige royalty lovers meestal een hekel punt. Ik wil ook wel het nuttige met het aangename verenigen alleen ik mis de reden van het Nuttige vooralsnog...
Zijn ze dat niet danquote:Op maandag 13 februari 2006 11:15 schreef Mutsaers__78 het volgende:
TSér is zeker ook zo'n figuur die vind dat management baantjes vaak vreselijk overbodig zijn?
Vaak wel, niet altijd.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:15 schreef Mutsaers__78 het volgende:
TSér is zeker ook zo'n figuur die vind dat management baantjes vaak vreselijk overbodig zijn?
Maakt niet uit Buzzer, het is ook een lid van het koninklijk huis en daarom bij voorbaat fout, dat weet je toch wel met die azijnpissers?quote:
Welk punt van IOC Lid heb je nou nog niet gesnapt?quote:Op maandag 13 februari 2006 11:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Stuur dan Balkie ofzo als het moet uit Nederlands belang.
V.quote:Op maandag 13 februari 2006 08:36 schreef buzzer het volgende:
Het blijkt wel dat je dus echt geen flauw idee hebt waar je over praat. Het is namelijk niet zo heel vreemd dat een lid van IOC aanwezig is bij de Olympische spelen. En dat hij daarbij het nuttige met het aangename verenigt: geef hem eens ongelijk.. Maar het lijkt wel typisch Nederlands om bij iemand die zijn hoofd ook maar enigzins boven het maaiveld uitsteekt, zonder slag of stoot de kop af te hakken.
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:22 schreef Netsplitter het volgende:
Wie zegt dat Maxima daar op onze kosten daar zit??
Misschien heeft ze het zelf wel betaald?
Dat Alex daar zit komt inderdaad vanwege zijn lidmaatschap van het IOC.
Dat zijn de leuke dingen van het lidmaatschap, maar er zullen ook minder leuke kantjes zijn aan dat lidmaatschap, maar daar hoor je niemand over...
Ik sprak al vanuit het standpunt dat de monarchie is afgeschaftquote:Op maandag 13 februari 2006 11:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Welk punt van IOC Lid heb je nou nog niet gesnapt?
En waar haalt Maxima dr salaris vandaan dan, grote vriend?quote:Op maandag 13 februari 2006 11:22 schreef Netsplitter het volgende:
Wie zegt dat Maxima daar op onze kosten daar zit??
Misschien heeft ze het zelf wel betaald?
Dat Alex daar zit komt inderdaad vanwege zijn lidmaatschap van het IOC.
Dat zijn de leuke dingen van het lidmaatschap, maar er zullen ook minder leuke kantjes zijn aan dat lidmaatschap, maar daar hoor je niemand over...
Science Fiction is okay.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik sprak al vanuit het standpunt dat de monarchie is afgeschaft
Een groot gedeelte krijgt ze inderdaad van ons.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:25 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
En waar haalt Maxima dr salaris vandaan dan, grote vriend?
Spaargeld van haar vorige banen, haar werk voor de VN, werk bij de Universiteit van Utrecht, who knows?quote:Op maandag 13 februari 2006 11:25 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
En waar haalt Maxima dr salaris vandaan dan, grote vriend?
Im afraid I'm not.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:21 schreef Posdnous het volgende:
You're sadly mistaken.
Nee, verder ook andere functies die verkregen zijn door hun status. Dus door ons.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:27 schreef Netsplitter het volgende:
Ik neem aan dat de nl staat niet de enige geldsponsoor is van Maxima en Wim-Lex...
Maxima had al status voordat ze in Wim-Lex uberhaupt al kende...quote:Op maandag 13 februari 2006 11:28 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nee, verder ook andere functies die verkregen zijn door hun status. Dus door ons.
Op dit moment zijn er vier Nederlanders lid van het IOC. Anton Geesink en ZKH de Prins van Oranje zijn IOC-lid op persoonlijke titel. Hein Verbruggen en Els van Breda Vriesman-Commandeur vanwege hun functie als voorzitter van een internationale sportfederatie. De drie heren maken ook deel uit van het NOC*NSF-bestuurquote:Op maandag 13 februari 2006 11:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Welk punt van IOC Lid heb je nou nog niet gesnapt?
Altijd weer die mensen van het koninklijk huis die leuke baantjes krijgen toegeschoven.quote:
Laat maar, volgens mij mis je een beetje het nuanceverschil.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:29 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Maxima had al status voordat ze in Wim-Lex uberhaupt al kende...
Science Fiction is okay.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Spaargeld van haar vorige banen, haar werk voor de VN, werk bij de Universiteit van Utrecht, who knows?
Waarschijnlijk is Wim Lex daar gewoon uit hoofde van z'n functie (waren IOC leden niet verplicht om aanwezig te zijn?) en betalen zij ook de kosten van familie. Lijkt me niet meer dan logisch.quote:
Wij Nederlanders houden van een mooie strakke grasmatquote:Op maandag 13 februari 2006 08:36 schreef buzzer het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |