18 graden is nog te doen. Toen mijn vloerverwarming twee jaar geleden kapot ging was het 6 graden in huis, dat is stukken minder.quote:Op maandag 13 februari 2006 07:22 schreef keezy het volgende:
Gisteravond is het officieel geworden. De Centrale Verwarming is bijna dood. Geen verwarming. En ik heb hem nog vrijdag bijgevuldDe monteur komt pas vanmiddag. Het is nu in huis 18 graden. Dus, dat valt nog wel mee!
![]()
Hoe kan dat danquote:Op maandag 13 februari 2006 07:25 schreef buzzer het volgende:
[..]
18 graden is nog te doen. Toen mijn vloerverwarming twee jaar geleden kapot ging was het 6 graden in huis, dat is stukken minder.
Niet als je je vloerverwarming als hoofdverwarming gebruikt.quote:Op maandag 13 februari 2006 08:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan![]()
Je hebt behalve je vloerverwarming toch nog wel je standaard CV?
Bezuinigingenquote:Op maandag 13 februari 2006 08:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan![]()
Je hebt behalve je vloerverwarming toch nog wel je standaard CV?
Ai, dat is inderdaad aan de frisse kant.quote:Op maandag 13 februari 2006 07:25 schreef buzzer het volgende:
[..]
18 graden is nog te doen. Toen mijn vloerverwarming twee jaar geleden kapot ging was het 6 graden in huis, dat is stukken minder.
Misschien is het onderhand al gefixtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |