De 'foto's in de verslagen' poll
Scanman
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 27-11-2001 22:18]
Allereerst wil ik zeggen: MMXMMX, mijn complimenten voor het werk dat je verricht!! Ik weet dat het veel werk is, en ik zie dat je heel goed je best doet!
Ik ben absoluut voor foto's in de streamverslagen, maar soms vind ik het iets te veel van het goede, het moet wel een soort "verslag" zijn en geen fotoboek, vind ik.
Ik vind de stukjes tekst belangrijker dan de foto's. In mijn ogen dienen de foto's ter verduidelijk en moeten ze niet het hoofdonderwerp zijn.
Persoonlijk zou ik willen dat je vooral zo doorgaat, maar met meer tekst erbij. Ik weet dat je af en toe wel eens schrijffoutjes maakt, maar dat doe je volgens mij niet opzettelijk, ik vind het eigenlijk wel schattig, en wat je schrijft is goed en duidelijk te begrijpen!
Ik zou zeggen, blijf vooral onze BB-fotograaf, maar probeer wat meer tekst erbij te doen.
Nou, bovenstaande is mijn mening over het geheel.
groetjes,
Ethel
Liever af en toe een paar teveel dan te weinig.
Ik vind de korte commentaren bij de foto's vaak erg grappig trouwens. Samen met de verslagen geeft het een zeer compleet beeld in mijn optiek.
We hadden wel een algemeen fototopic, maar niet apart voor de dagelijkse streams.
Ook je commentaar MMXMMX vind ik leuk, inclusif al je spelfouten (doe je dit met opzet, of ligt het aan je toetsenbord?)
Ik vind het TOP
quote:Weet het weer, kwam erachter toen ik op de invoerknop drukte.
Op dinsdag 27 november 2001 22:21 schreef Cynix ® het volgende:
Gráág zo nu en dan een fotootje er bij, maar niet alléén foto's.We hadden wel een algemeen fototopic, maar niet apart voor de dagelijkse streams.
Conclusie: foto's en tekst moeten in evenwicht zijn en tekst blijft het voornaamste in de streamverslagen.
Geen overdaad aan foto's (behalve dan als ze van Kelly zijn )
(alleen kan ik soms niet zien wat erop staat, ze zijn een beetje dunkel)
Ga door MMXMMX.
quote:Tja de spelfouten zijn voor mij vaak een reden om iets niet op te schrijfen maar omdat ik weet van jullie dat jullie het niet erg vinden op een paar na dan .
Op dinsdag 27 november 2001 22:23 schreef cuall het volgende:
Ik stem VOOR!!! Ik vind het juist veel leuker geworden sinds de plaatjes erbij staan.Ook je commentaar MMXMMX vind ik leuk, inclusif al je spelfouten (doe je dit met opzet, of ligt het aan je toetsenbord?)
Ik vind het TOP
![]()
Maar alleen foto's met een los zinnetje erbij vind ik iets teveel van het goede.
Ietsje minder foto's dus graag, wat mij betreft.
For me they work in many ways - sometimes (like last night with that ice-cream making charade) they explain what on earth is going on much faster and clearer than words.
At other times they add to the tension (especially, as has been said, if you can't watch the streams so easily anymore) if you can see somebody's face - for instance Kelly crying again last night. Loved that one.
But also to make the streamverslagen faster to get through if you've been at work/out. The photos help you to scan through pages of text and get an idea of what you've been missing.
Too many doesn't bother me either - rather more than miss a good one.
And MMXMMX's captions I also enjoy.
Doorgaan!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |